تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 - 12:57
کد خبر : 19673

جلسه بورسی سران قوا؛ شاید وقتی دیگر! / رئیس جمهور هنوز اعضا را دعوت نکرده است

جلسه بورسی سران قوا؛ شاید وقتی دیگر! / رئیس جمهور هنوز اعضا را دعوت نکرده است

در حالی که قرار بود جلسه سران قوا با موضوع فردا مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شود، اما بازهم تاریخ این جلسه به تعویق افتاد.

به گزارش تیتر داغ؛ در حالی که قرار بود طی هفته گذشته جلسه سران قوا به منظور حمایت از بازار سرمایه برگزار شود این امر به دلایل نامشخصی به تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ یعنی فردا موکول شده بود، اما روز گذشته پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلسی در کلاب هاوس از به تعویق افتادن این جلسه خبر داد.

در حالی که پور ابراهیمی از تعویق این جلسه خبر داد، صبح امروز حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که این جلسه در زمان مقرر خود برگزار خواهد شد. این ناهماهنگی‌ها در رابطه با اعلام زمان برگزاری چنین جلسه مهمی ما را بر آن داشت تا زمان اصلی برگزاری این جلسه را از  اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیر شویم.

محمد رضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرنگار بورس باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد زمان اصلی برگزاری جلسه سران قوا توضیح داد: فردا جلسه سران قوا تشکیل نمی‌شود به سبب آنکه تا کنون دعوت نامه‌ای  بدین منظور برای ما ارسال نشده همچنین لازم بذکر است که هنوز تاریخ دقیقی در این رابطه مشخص نیست.

محسن علیزاده  عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس نیز در این زمینه به خبرنگار بورس باشگاه خبرنگاران جوان گفت: علی رغم حساسیت بازار سرمایه، هنوز نامه‌ای مبنی بر  تشکیل جلسه سران قوا در خصوص بررسی معضلات بورسی ارسال  نشده است.

او با اشاره به شرایط خطیر بازار سرمایه اظهار کرد: اکنون شرایط بازار به نحوی است که باید جلسه فوق العاده سران قوا هرچه سریع‌تر تشکیل شود، اما در حال حاضر، دولت تصمیمی در این رابطه نگرفته است.

 

در پایان باید گفت در شرایطی که نارضایتی مردم از نحوه مدیریت بازار سرمایه به شدت بالا رفته، مسئولان باید هرچه سریع‌تر به منظور سروسامان دادن اوضاع بورس جلسه  سران قوا را برگزار کنند. همچنین نباید با این گونه ناهماهنگی‌ها در اعلام زمان برگزاری چنین جلسه مهمی نمک بر زخم سهامداران زیان دیده بپاشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.