تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 23:25
کد خبر : 111892

دهقانی:

جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان نشان‌دهنده عمق کینه و هراس استکبار جهانی از سردار دل‌ها و یاران و دوستداران اوست

جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان نشان‌دهنده عمق کینه و هراس استکبار جهانی از سردار دل‌ها و یاران و دوستداران اوست
تیتر داغ: به خاک و خون کشیدن شهروندان بیگناه از کودک و پیر و جوان تنها به جرم علاقه و ارادت آنان به سردار شهیدشان که منطقه را از لوث وجود سفاکان داعشی پاک کرده، نشان از عمق پیوند و همدستی تروریسم دولتی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی با ایادی داعشی آنان دارد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: به خاک و خون کشیدن شهروندان بیگناه از کودک و پیر و جوان تنها به جرم علاقه و ارادت آنان به سردار شهیدشان که منطقه را از لوث وجود سفاکان داعشی پاک کرده، نشان از عمق پیوند و همدستی تروریسم دولتی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی با ایادی داعشی آنان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در پی جنایت وحشیانه عصر امروز در حمله تروریستی به زائران مزار سردار شهید قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، معاون علمی رییس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در پیامی ضمن محکوم کردن و تسلیت این اقدام وحشیانه تاکید کرد که این قبیل جنایات جز شتاب بخشیدن به روند اضمحلال تروریست‌های کوردل و حامیان جنگ افروز و فتنه گرشان، حاصلی برای آنان در پی نخواهد داشت.

متن پیام دکتر دهقانی بدین شرح است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

حمله وحشیانه تروریست‌های کوردل به زائران تربت پاک سردار دل‌ها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان که به شهادت و مصدومیت مظلومانه جمعی از هموطنانمان منجر شد نشان دهنده عمق کینه و هراس استکبار جهانی از سردار دل‌ها و یاران و دوستداران اوست که با گذشت چهار سال از شهادت این سردار رشید اسلام، همچنان از شنیدن نام پرصلابت و یاد زندگی بخش و حرکت آفرین او آشفته می‌شوند.

به خاک و خون کشیدن شهروندان بیگناه از کودک و پیر و جوان تنها به جرم علاقه و ارادت آنان به سردار شهیدشان که منطقه را از لوث وجود سفاکان داعشی  پاک کرده، نشان از عمق پیوند و همدستی تروریسم دولتی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی با ایادی داعشی آنان دارد.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در جنایت تروریستی عصر امروز به محضر رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، ملت بزرگ ایران و همه آزادگان جهان، صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا و شفای عاجل جانبازان این حمله تروریستی را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

اطمینان دارم  این خونهای پاک و به ناحق ریخته شده، سیر  اضمحلال و سقوط محتوم رژیم سفاک صهیونیستی به عنوان غده سرطانی و منشا فتنه و جنگ و تروریسم در منطقه و حامیان جهانخوار آن را سرعت خواهد بخشید و به برکت این خونهای پاک، منطقه زخم خورده  از فتنه و جهان به جان آمده از ستم جنگ افروزان از لوث وجود آنان پاک خواهد شد.

انتشار: محمد رضایی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.