تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1398 - 6:26
کد خبر : 2557

حاجیلو: آبی پوشان ابزار قهرمانی را دارد

حاجیلو: آبی پوشان ابزار قهرمانی را دارد

پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان در این فصل ابزار لازم برای قهرمانی را دارند و می‌توانند شادی را برای هواداران به ارمغان آورند

به گزارش تیتر داغ؛ «اصغر حاجیلو» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال در هفت بازی اخیر خود به پیروزی رسیده و این عطش را دارد به روند بردهای خود در مقابل نساجی مازندران ادامه دهد.

 آبی پوشان

اصغر حاجیلو

وی افزود: استقلالی که تا اینجای مسابقات لیگ برتر مشاهده کرده‌ایم تیمی یکدست و منظم بوده که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط برای این تیم به گونه‌ای رقم خورده است که با کسب سه امتیاز دیدار با نساجی مازندران جای پرسپولیس را خواهد گرفت و این اتقاق خوشایندی برای آبی‌پوشان محسوب می‌شود تا در ادامه راه با روحیه بهتری مسابقات را پیگیری کنند.

حاجیلو تصریح کرد: استقلال در این فصل ابزار لازم برای قهرمانی را دارد و می‌تواند شادی را برای هواداران تیمش به ارمغان آورد.

وی تاکید کرد: اگرچه نساجی مازندران در این فصل نتوانسته، نتایج چندان خوبی را به دست آورد اما رقیب سرسختی برای استقلال محسوب می‌شود و انگیزه‌های زیادی برای رویارویی با آبی‌پوشان خواهد داشت.

مدیر آکادمی استقلال در پایان گفت: بازیکنان استقلال توانایی‌های فنی‌شان را در این فصل نشان داده‌اند و ثابت کرده‌اند برای پوشیدن پیراهن استقلال شایستگی فنی داشته‌اند.

 

منبع: ایرنا 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.