تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 0:21
کد خبر : 26395

حداکثر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ۶۲ درصد/وضعیت کشور شکننده است

حداکثر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ۶۲ درصد/وضعیت کشور شکننده است

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: انجام مراودات اجتماعی و اقتصادی با کارت واکسن در قالب طرح قرنطینه هوشمند انجام می شود.

به گزارش تیتر داغ: علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در گفت وگویی درباره آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا و جزئیات طرح قرنطینه هوشمند اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷ میلیون و ۷۰۰هزار دز واکسن در استان تهران تزریق شده که از این تعداد نه میلیون و ۷۹۰هزار  دز اول و ۷ میلیون و ۹۰۰هزار دز دوم همچنین ۱۶۰ هزار دز سوم واکسن تزریق شده است.

او ادامه داد: امروزه برنامه ریزی برای اجرای محدودیت های هوشمند کرونایی در حال انجام است و این برنامه در سه استان به صورت پایلوت اجرا خواهد شد به طوری که فعالیت های اجتماعی، بازرگانی و تردد افرادی که واکسینه شده بدون محدودیت انجام خواهد شد و این طرح در هفته آینده و در ستاد ملی کرونا بررسی می شود.

زالی بیان کرد: مراودات اجتماعی و اقتصادی افراد با داشتن کارت واکسن انجام خواهد گرفت و با توجه به اینکه درصد زیادی از جمعیت تهران واکسن را تزریق کرده اند در آیندهای نزدیک می توان مدیریت هوشمند را در این کلانشهر اجرا کرد.

او افزود: امروزه همکاری خوبی بین دستگاه های اجرایی و انتظامی همچنین اصناف و آموزش و پرورش در حال انجام است و با این سطح همکاری می توان طرح قرنطینه هوشمند را در کشور اجرا کرد.  در حال حاضر میزان رعایت دستورالعمل ها بین ۴۸/۵ تا ۶۲/۵ درصد است و امروزه شرایط کشور از نظر بیماری کرونا شکننده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.