تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 شهریور 1401 - 14:08
کد خبر : 36102

حسابی ایرانی با موجودی دلاری

حسابی ایرانی با موجودی دلاری

شاید شما هم بارها به فکر پس انداز یا  درآمد با ارزهای دیگری افتاده باشید .  بعد از خودتان سوال می پرسید از کجا کسب درآمد دلاری داشته باشم ؟  بعد هم این سوال در ذهنتان می آید با وجود تحریم چطور بتوانم درآمد خود را در ایران و ؟ با اطمینان وآن هم به

شاید شما هم بارها به فکر پس انداز یا  درآمد با ارزهای دیگری افتاده باشید .  بعد از خودتان سوال می پرسید از کجا کسب درآمد دلاری داشته باشم ؟  بعد هم این سوال در ذهنتان می آید با وجود تحریم چطور بتوانم درآمد خود را در ایران و ؟ با اطمینان وآن هم به ریال دریافت کنم !؟ در آخر هم حتما منصرف می شوید تا مدت ها بعد و بار دیگر این فکر به سراغتان بیاید. دراین مقاله با توجه به حرفه های متنوع کسب درآمد دلاری ما به معرفی سایت های فریلنسری و سایت هایی که پتانسیل کسب درآمد ارزی  ودلاری را دارند می پردازیم. سپس راه های دریافت درآمد دلاری و ارزی را نشان می دهیم . در صورتی که در آخر این نوشته باز سوالی بود با کمال میل آماده پاسخ گویی شما هستیم .

فریلنسر ( Freelanver ) کیست ؟

فریلنسر یا کارمند آزاد ، اصطلاحاتی هستند که معمولاً برای شخصی استفاده می ‌شود که خوداشتغال هستند . همچنین لزوماً تعهد طولانی‌مدت به کارفرمای خاصی ندارد. در مکان مشخصی نیز لازم به حضور ندارند . پروژه ای را دریافت می کنند و متعهد به تکمیل آن در زمان خاص و با مبلغ دریافتی مشخص می گردند.

بهترین سایت های فریلنسری در سال ۲۰۲۲

بهترین سایت های دریافت پروژه برحسب رضایت افراد فریلنسر از نظر درآمد و تعداد پروژه دریافتی و همچنین  اشتیاق کارفرمایان جهت ادامه همکاری با آن سایت ها سنجیده شده است.

 

۴. Freelancer.com        ۳. Jooble                      ۲. Toptal                    ۱.Fiverr          
۸. Guru ۷. SimplyHired ۶. Flexjobs ۵. Upwork                   
۱۲. Dribbble ۱۱. ۹۹designs ۱۰. Behance ۹. LinkedIn
۱۶. TaskRabbit ۱۵. DesignHill . ۱۴. ServiceScape ۱۳. People Per Hour

 

بسیاری از سایت های فریلنسری برای ایرانیان بسیار شناخته شده است مانند : لینکدین ، فیور ، فریلنسر ، آپ ورک و …

به طور کلی می توان گفت همه سایت های فریلنسری بالا به ایرانیان هیچ خدماتی ارائه نمی دهند. هرکدام از سایت های بالا در زمینه ای مشغول فعالیت هستند . مانند برنامه نویسی ، طراحی و …

اکنون به اختصار به توضیح کوتاهی از چند سایت می پردازیم :

Fiverr :

پلتفرمی است که فریلنسرها را با صاحبان مشاغلی که به دنبال خدماتی در زمینه پروژه‌های دیجیتالی مختلف از جمله طراحی وب‌سایت، نوشتن محتوا و صداگذاری هستند، متصل می‌کند.

Toptal :

یک وب سایت فریلنسری است که متخصصان حرفه ای فریلنسری بسیار ماهر را با شرکت ها مرتبط می کند.  Toptal دارای طیف گسترده ای از مترجمان آزاد، از توسعه دهندگان وب و طراحان وب تا مشاوران مالی و مدیران محصول است.

Freelancer  :

فریلنسر  وب سایت فریلنسری دیگری است که در آن متخصصان و شرکت هایی از سراسر جهان در پروژه های مختلف با یکدیگر همکاری می کنند. به لطف طیف گسترده ای از تخصص، مشتریان به راحتی می توانند یک متخصص از هر نوع را پیدا کنند.

می توانید به عنوان یک فریلنسر یا صاحب کسب و کار ثبت نام کنید. برای ثبت نام به عنوان فریلنسر، باید فرم ثبت نام کوتاهی را پر کنید. اطلاعات دقیق از جمله مهارت ها، سوابق تحصیلی و تجربه کاری خود را ارائه دهید.

Jooble  :

جوبل یک موتور جستجو برای مشاغل خالی است . بیش از ۱۴۰۰۰۰ منبع در سراسر جهان، از جمله وب سایت های شرکتی، تابلوهای شغلی آنلاین، پلتفرم های فریلنسینگ، شبکه های اجتماعی و آگهی ها جمع آوری می شود.

Upwork :

 یک وب سایت فریلنسری است که مشتریان و فریلنسرها را از سراسر جهان به هم متصل می کند.

این پلتفرم طیف گسترده ای از دسته بندی ها، از طراحی وب و توسعه نرم افزار تا خدمات مشتری و حسابداری را ارائه می دهد.

LinkedIn :

لینکدین یکی از محبوب ترین سایت های کاریابی است . راهی آسان برای یافتن شغل در زمینه های مختلف را ارائه می دهد. همچنین یک پلت فرم شبکه اجتماعی برای حرفه ای ها برای ارتباط و تعامل با یکدیگر است. برای شروع به سادگی ثبت نام کنید و یک نمایه ایجاد کنید. تا آنجا که ممکن است اطلاعاتی مانند مهارت ها، تحصیلات و تجربه کاری خود را وارد کنید. یک پروفایل جامع لینکدین می تواند فرصت های شغلی بیشتری را ایجاد کند.

 حساب هایی برای کسب درآمد ارزی :

بعد از ثبت نام در سایت و دریافت پروژه نوبت به راه های کسب درآمد ارزی و دلاری باشید. در این زمینه حساب های مختلفی را می توان به شما معرفی نمود . همه این راه ها خوب هستند . اما بسته به مبلغ دریافت ، راه های موجود برای کارفرما ، زمان انتقال و … راه های متفاوتی پیشنهاد شود. یکی از بهترین راه ها افتتاح حساب وریفای شده پی پال هست. حساب پی پال از محبوبیت زیادی برخوردار است. همچنان اگر قصد دریافت حواله را داشته باشید افتتاح حساب ترنسفر وایز گزینه بسیار خوبیست. البته این حساب قابلیت واریز آنلاین را نیز دارد. در کنار این موارد افتتاح حساب وریفای شده نتلر Neteller هم برای کسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسری راه مطمئنی به شمار می آید. با توجه به اینکه امکان توضیح همه حساب های نیست به معرفی حساب نتلر ( Neteller  ) می پردازیم.

حسابی ایرانی با موجودی دلاری

  حساب نتلر Neteller  چیست ؟

Neteller یک سرویس انتقال پول الکترونیکی دیجیتال است که برای انتقال پول میان تجار مانند شرکت های تجارت فارکس، شرکت های شبکه های اجتماعی استفاده می شود. می‌تواند مستقیماً با استفاده از کارت Net+ وجه برداشت کند یا موجودی را به حساب‌های بانکی خود منتقل کند. این شرکت در کنار رقیب سابق اسکریل ( Skrill ) و روش پیش‌ پرداخت paysafecard متعلق به شرکت پرداخت جهانی بریتانیایی Pay safe Group است . شرکت نتلر ( Neteller ) در سال ۱۹۹۹ در کانادا ایجاد شد و در سال ۲۰۰۴ به جزیره من منتقل شد. گروه Pay safe به عنوان “موسسه مجاز پول الکترونیکی” فهرست شده است. در سال ۲۰۱۵، Optimal Payments Plc یک تراکنش متحول کننده را برای صنعت پرداخت جهانی نهایی کرد . نتلر یک بانک نیست و وجوه مشتریان را وام نمی دهد. طبق مقررات پول الکترونیکی FCA، لازم است وجوه مشتری را در حساب‌های امانی جداگانه، جدا از وجوه نقد عملیاتی، نگهداری کند و برای بازپرداخت همه موجودی‌های مشتری به طور همزمان کافی باشد.

مزایا حساب نتلر (  Neteller )   :

ü ثبت نام و افتتاح حساب رایگان

ü کارت های پیش پرداخت نتلر با هزینه مقرون به صرفه ای قابل دریافت است

 ü نقد کردن درآمد ها در برخی سایت های فریلنسری از طریق نتلر

ü امکان شارژ حساب ایمن و ناشناس

 ü سطح رمزنگاری و امنیت بالا

 ü امکان پرداخت با هر واحد ارزی حتی در صورتی که حساب بانکی شما با ارز دیگری باشد

مهم ترین مورد در زمینه افتتاح حساب ها مانند نتلر و اسکریل و پی پال ، افتتاح حساب وریفای شده است . حساب وریفای نشده قابل اطمینان نیست و موجودی شما هدر می رود.

مجموعه پی توییت ( PaytWit.com  ) آماده ارائه حساب های وریفای شده پی پال ، اسکریل ، نتلر و… و همچنین افتخار پاسخگویی به سوالات شما را دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.