تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 10:37
کد خبر : 112708

حسینی: هر جا به مردم ایران آسیب وارد شود، با اقتدار پاسخ می‌دهیم

حسینی: هر جا به مردم ایران آسیب وارد شود، با اقتدار پاسخ می‌دهیم

معاون امور مجلس رییس‌جمهور با اشاره به پاسخ موشکی سپاه علیه مواضع تروریست‌ها گفت: دوران بزن و در رو پایان یافته است؛ هر جا به مردم ما آسیب وارد شود، با اقتدار پاسخ خواهیم داد.

به گزارش تیتر داغ؛ «سیدمحمد حسینی» معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در کشورمان اظهار کرد: حوادث تروریستی در کرمان یا در سیستان و بلوچستان از خارج از کشور تغذیه می‌شوند؛ پایگاه‌های آمریکایی‌ها و داعشی‌ها در سوریه منشأ حوادث تروریستی در ایران هستند که لازم بود با آن‌ها برخورد شود؛ پاسخ موشکی سپاه امنیت و اقتدار کشور را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اهمال دولت پاکستان در برخورد با تروریست‌های مستقر در مرز با ایران، افزود: بارها تذکرهای لازم به دولت پاکستان برای مقابله با تروریست‌ها داده شده بود و طبیعی بود که جمهوری اسلامی در چهارچوب اصول و قواعد بین‌المللی و با هدف دفاع از حاکمیت ملی، با تروریست‌ها برخورد کند.

حسینی تاکید کرد: اگر تروریست‌ها دست به حرکتی بزنند، حتماً پاسخ آن را دریافت خواهند کرد و این‌طور نیست که پاسخ داده نشود؛ به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دوران بزن و در رو پایان یافته است و لذا هر جا به مردم ما آسیب وارد شود، با اقتدار پاسخ خواهیم داد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.