تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 - 11:14
کد خبر : 110448

حضور ملی پوشان تنیس روی میز در مسابقات ایتالیا بدون سرمربی

حضور ملی پوشان تنیس روی میز در مسابقات ایتالیا بدون سرمربی

پینگ پنگ بازان ملی پوش ایران در حالی در رقابت های فیدر ایتالیا حاضر شده اند که سرمربی تیم ملی کنار آنها نیست.

به گزارش تیتر داغ؛ مسابقات تنیس روی میز فیدر ایتالیا که جزو رویدادهای مصوب در تقویم فدراسیون جهانی است در شهر بیلا در حال پیگیری است. نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی سه عضو تیم ملی تنیس روی میز همراه با نوید شمس از بازیکنان ایرانی شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

این پینگ پنگ بازان در حالی عازم مسابقات فیدر ایتالیا شده اند که جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی کنار آنها نیست.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در این زمینه گفت: بازیکنان اعزامی به ایتالیا ترکیب کامل تیم ملی نیستند. موسوی و حیدری هم بازیکنان تیم ملی هستند که به این رقابت‌ها اعزام نشده اند. از طرفی نوید شمس به عنوان بازیکن آزاد و با هزینه شخصی به ایتالیا سفر کرد تا در مسابقات فیدر این کشور شرکت کند.

وی ادامه داد: اگر بازیکنان اعزامی به ایتالیا با عنوان تیم ملی در مسابقات این کشور شرکت می‌کردند حتماً سرمربی تیم ملی کنار آنها بود از طرفی زمانی حضور بازیکنان برای شرکت در مسابقات ایتالیا آمادگی قطعی خود را اعلام کردند که فرصت زیادی تا مسابقات نداشتیم. اخذ ویزای شنگن هم دشواری‌های خود را دارد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با یادآوری اینکه دو هفته دیگر ملی پوشان ایران در مسابقات قطر شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی در آن مسابقات همراه با بازیکنان حضور خواهد داشت و عملکردشان را زیر نظر خواهد داشت به خصوص که به مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک هم نزدیک تر می‌شویم.

قارداشی در مورد بازیکنان اعزامی به مسابقات قطر تصریح کرد: نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی بازیکنانی هستند که از طرف فدراسیون به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند. نفراتی مانند شیما صفایی و مهشید اشتری قصد دارند با هزینه شخصی در مسابقات شرکت کنند. امیرمهدی کشاورزی هم برای حضور اینچنینی اعلام آمادگی کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «برای مسابقات قطر هم ترکیب کامل تیم ملی اعزام نمی‌شود. پس چرا سرمربی تیم ملی به آن رقابت‌ها اعزام می‌شود اما به ایتالیا اعزام نشد؟»، گفت: مجدد یادآور می‌شوم که برای مسابقات ایتالیا با موضوع زمان و دشواری اخذ ویزای شنگن مواجه بودیم. ضمن اینکه رقابت‌های قطر خیلی نزدیک به مسابقات جهانی بوسان است و لازم است که عملکرد ملی پوشان دقیق‌تر زیرنظر گرفته شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: از طرفی سطح مسابقات قطر بسیار بالاست و حضور سرمربی کنار بازیکنان به نوعی ضروری است. رقابت‌های قطر با عنوان کانتندر و استارکانتندر برگزار می‌شود و رنکینگ بازیکنان شرکت کننده در آن بسیار بالاتر از مسابقات فیدر است.

قارداشی با اشاره به حمایت‌های هیأت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز برای اعزام بازیکنان به مسابقات مختلف گفت: آقای خلیلی نیا از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون هستند که در اعزام سه بازیکن تیم ملی به مسابقات ایتالیا حمایت‌های مالی زیادی داشتند. این حمایت در اعزام به قطر هم وجود دارد. در مجموع با توجه به شرایط مالی این روزهای ورزش و بودجه که به طور حتم پاسخگوی تمام نیازهای فدراسیون نیست، اینگونه حمایت‌ها بسیار راه گشا است اما به طورحتم نمی‌توان از آن برای همه بازیکنان استفاده کرد. اولویت با نفراتی است که در ترکیب تیم ملی قرار دارند و در این ترکیب جزو بازیکنان اصلی و تاثیرگذارتر به حساب می آیند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.