تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 6:41
کد خبر : 15724

حضور پرسپولیس در فینال آسیا یک دستاورد بزرگ ملی است/ رییس‌جمهور درصورت قهرمانی پرسپولیس در آسیا هدیه‌ای درنظر گرفته است

حضور پرسپولیس در فینال آسیا یک دستاورد بزرگ ملی است/ رییس‌جمهور درصورت قهرمانی پرسپولیس در آسیا هدیه‌ای درنظر گرفته است

وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای دومین بار، طی ۳ سال گذشته یک دستاورد بزرگ ملی است.

به گزارش تیتر داغ؛  مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان عصر دیروز با حضور در محل استقرار تیم پرسپولیس با بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار مهدی علینژاد، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و سمیعی، مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشتند.

سلطانی‌فر در این بازدید با تقدیر از زحمات مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: تشکر می‌کنم از تیم مدیریتی، هیئت مدیره و کادر فنی و پشتیبانی باشگاه که شرایط خوبی را فراهم کردند تا تیم پرسپولیس بتواند در فینال آسیا حضور پیدا کند. شرایط بسیار حساس است و تصور و باور ما بر این است که با عزم و اراده می‌توان این بازی مهم را با پیروزی پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به شرایط حساس کشور تصریح کرد: ما با تحریم‌ها و کمبود‌های زیادی مواجه هستیم. اگرچه تلاش شده بهترین امکانات فراهم و نیاز‌ها برطرف شوند؛ اما حریفان ما و تیم‌های مقابل ما در آسیا از شرایط بهتری برخوردار هستند. جنگ بین امکانات و تعصب و اراده بازیکنان است.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به بازیکنان و پرسنل تیم پرسپولیس گفت: تا همین مرحله هم که در فینال حاضر شده‌اید یک پیروزی بزرگ برای شما محسوب می‌شود و یک دستاورد تاریخی و فراموش نشدنی است که تیم پرسپولیس توانسته طی چند سال گذشته ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: امیدوار به موفقیت پرسپولیس در بازی فینال هستم و با عزم و اراده‌ای که در بین بازیکنان وجود دارد حتما می‌توانید فعل خواستن را صرف کنید و با دست پر برگردید. مسائل حاشیه‌ای همیشه در این شرایط سخت، باشگاه را تهدید می‌کند و مهم‌ترین کاری که باید انجام شود این است که باشگاه را از مسائل حاشیه‌ای دور نگه دارید و با تمرکز بیشتر روی بازی فینال فکر کنید.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: حریف در بازی فینال چه کره‌ای باشد و چه ژاپنی اهمیتی ندارد؛ تیمی که میخواهد در این بازی حساس به میدان برود باید این آمادگی را داشته باشد که با هر حریفی دیدار کند.

سلطانی‌فر در ادامه گفت: در هفته‌ای که گذشت خدمت رییس‌جمهور رسیدم و گزارشی از وضعیت بازی‌ها ارائه دادم و حساسیت لیگ قهرمانان آسیا و کار بزرگی که تیم پرسپولیس انجام داده است را به اطلاع ایشان رساندم. رییس‌جمهور گفتند که من نیز دعا می‌کنم که این تیم به موفقیت برسد و قهرمان آسیا شود.

وی افزود: رییس‌جمهور هدیه‌ای را برای تیم پرسپولیس در نظر گرفته که با قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به آن‌ها تقدیم می‌شود. الان که چشم یک ملت و مجموعه دوستداران فوتبال به دنبال موفقیت پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران است، امیدواریم که با عزم و اراده بتوانید دل همه مردم کشور را شاد کنید. حدود ۲۷ سال است که قهرمان آسیا نشده‌ایم درحالی که در این مدت ۳ بار به فینال رسیدیم، اما دستمان از جام کوتاه ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.