تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 19:50
کد خبر : 104527

حضور چشمگیر شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه ) در دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته

حضور چشمگیر شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه ) در دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته
تیتر داغ: دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته 1402، با مشارکت مشترک شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و نشریه اقتصاد و نمایشگاه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به عنوان یک شرکت محبوب و مردمی، با قدمتی نزدیک به ۷۰ سال و تولید محصولات متنوع و با کیفیت در صنعت شیر ایران، در دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته، آماده خدمت رسانی و پذیرایی از بازدید کنندگان، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی سایت خبری تحلیلی پول بانک، دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته ۱۴۰۲، با مشارکت مشترک شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، نشریه اقتصاد و نمایشگاه، صبح امروز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۲، با حضور شرکت های برجسته و فعال در حوزه نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته و اصحاب رسانه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.بنا به این گزارش، شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به عنوان یک شرکت محبوب و مردمی، با قدمتی نزدیک به ۷۰ سال و تولید محصولات متنوع و با کیفیت در صنعت شیر ایران، همچنان با قدرت چشمگیری می درخشد. این مجموعه خوشنام امسال هم در دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته ۱۴۰۲، همچنان آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مردم عزیزمان، در غرفه اختصاصی شرکت / سالن ۸ و۹، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می باشد.شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

شرکت صنایع شیر ایران که هم اکنون با برند پگاه در میان عموم مردم شناخته می‌شود، ۷ دهه پیش و در سال ۱۳۳۳ نخستین کارخانه شیر پاستوریزه ایران بود که با ظرفیت ۴۵ تن در روز تاسیس شد.

گستره جغرافیایی شرکت ها

شرکت‌های تابعه هلدینگ صنایع شیرایران (پگاه) در چند دسته فعالیتی متنوع قرار دارند و این گروه شرکت‌ها، زنجیره تولید محصولات سلامت محور را شکل داده‌اند.
صنایع شیر ایران به صورت مستقیم برای حدود ۱۰هزار نفر شغل مستقیم ایجاد کرده است. مجموعه این هلدینگ، با بیش از ۱۶۵ هزار فروشگاه در سراسر ایران ارتباط تجاری دارد. خانواده بزرگ صنایع شیر ایران، در جای جای ایران حضور دارند و در ۷۰ سال گذشته، نسل‌های مختلفی از شاغلان و مصرف کنندگان را با خاطرات مشترک جمعی به هم پیوند زده و خانواده فعالان این شرکت حدود ۴۰ هزار نفر در سراسر ایران است.

عملکرد هلدینگ صنایع شیر ایران (پگاه)

شرکت صنایع شیر ایران، به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری (سهامدار عمده)، هلدینگی در حوزه صنایع غذایی ایران است که محصولات متنوعی در صنایع لبنی، نوشیدنی و پودری تولید می‌کند.

این هلدینگ با ۲۹ شرکت در ۱۳ استان کشور فعالیت دارد و با تکیه بر منابع خود و استفاده بهینه از آنها، نقش رهبری در صنعتی را بر دوش دارد که نخستین شرکت آن نیز بوده است.

هلدینگ صنایع شیر ایران (پگاه)، بزرگترین شرکت تولیدکننده صنعت لبنیات در خاورمیانه و در نوع خود در منطقه بی‌نظیر است.

جایگاه پگاه در بین ۱۰۰ شرکت برتر

سازمان مدیریت صنعتی همه ساله بر اساس حجم فروش نسبت به بررسی ومعرفی شرکتهای برتر ایران اقدام می‌کند. فهرست صد شرکت برتر، مجموعه‌ای متعلق به شرکت‌های بزرگ ایرانی است. در این فهرست، بر روی شناسایی آرایش بنگاه های بزرگ کشور در کنار یکدیگر تمرکز شده است؛ به این دلیل که نگاه کلان ملی در شکل گیری این فهرست مورد نظر سازمان برگزار کننده این همایش بوده است.

درگام اول، فهرستی که به مقایسه شرکت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی از بعد کلان و ملی می‌پردازد و هدف آن ارائه تصویری از چگونگی آرایش بنگاه‌های اقتصادی در فضای کسب و کار ایران است، فهرستی عمومی است؛ در واقع در این فهرست تمامی فعالیت‌های اقتصادی اعم از خدماتی، صنعتی و … که در مفهوم عام خود می‌توانند رقیب یکدیگر در تخصیص منابع جامعه باشند، در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت.در گام دوم، برای گزینش صد شرکت برتر ایران معیار فروش مبنای انتخاب قرار گرفته است. رقم فروش در مورد کلیه شرکت‌ها رقم فروش خالص و در مورد بانک‌ها و موسسات مالی جمع درآمد مشاع و غیرمشاع است. در گام بعد این شرکت‌های منتخب از زوایای مختلف با شاخص‌های متعددی، مورد مقایسه قرار گرفته‌اند.

در همایش معرفی شرکت های برتر ایران شرکت صنایع شیر ایران «پگاه» در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران در گروه صنایع غذایی و آشامیدنی رتبه اول را کسب کرد و به عنوان «بزرگترین و موفق ترین صنایع غذایی کشور» معرفی شد.

آدرس دفتر مرکزی شرکت صنایع شیر ایران

تهران: خیابان نلسون ماندلا، پائین‌تر از چهارراه شهید حقانی (جهان کودک)، نبش خیابان ۲۳، پلاک ۶۰ (کدپستی ۱۵۱۷۹۴۴۹۱۳)

ابن گزارش می افزاید، شرکت نمایشگاهی چیستا، برگزار کننده دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته ۱۴۰۲ (IBIE) می باشد.گفتنی است، دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته ۱۴۰۲، با مشارکت مشترک شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، نشریه اقتصاد و نمایشگاه، با حضور شرکت های برجسته و فعال در حوزه نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته، به مدت ۴ روز از پنجشنبه ۱۶ تا یکشنبه ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲و زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۶ عصر، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، آماده پذیرایی از عموم علاقمندان بصورت رایگان می باشد.

خبرنگار: فاطمه داداشی

تصاویر غرفه اختصاصی شرکت در نمایشگاه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.