تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 10:23
کد خبر : 105136

فاضلی هریکندی مطرح کرد؛

حل مشکل یک شرکت تولیدی با ورود دادگستری/ اشتغال ۵۰۰ نفر

حل مشکل یک شرکت تولیدی با ورود دادگستری/ اشتغال ۵۰۰ نفر

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با ورود دستگاه قضائی استان، موانع موجود در مسیر اجرای طرح توسعه یک شرکت بزرگ تولید کننده لوازم خانگی کشور در استان البرز برطرف شد.

به گزارش تیتر داغ؛ حسین فاضلی هریکندی در تشریح اقدامات دستگاه قضائی استان در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال گفت: یکی از شرکت‌های بزرگ تولید لوازم خانگی کشور در استان البرز که در زمینه اجرای برنامه و طرح‌های توسعه‌ای خود با مشکلاتی روبه رو بود با ورود دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز، موانع برطرف و طرح توسعه‌ای به بهره برداری رسید.

رئیس کل دادگستری استان البرز اضافه کرد: این شرکت که در سال ۱۳۷۶ تأسیس شده بود در سال ۱۳۹۵ به منظور افزایش تنوع سبد محصولات از قبیل ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و افزایش تولید برای بازارهای داخلی و خارجی، توسعه واحدهای تولیدی و انبارها و ایجاد سالن‌های جدید را در برنامه‌های خود قرار داد.

فاضلی هریکندی با یادآوری اینکه برنامه توسعه‌ای شرکت در کارگروه رفع موانع تولید استان در سال ۱۳۹۶ تصویب و موافقت با طرح توسعه و شروع فعالیت، عملیات ساختمانی آغاز شده بود متذکر شد:، اما در فرآیند پیگیری‌ها، تعارضاتی با ضوابط مربوط به حوزه جهاد کشاورزی به وجود آمده و با گذشت نزدیک به ۶ سال این طرح در بلاتکلیفی قرار داشت.

وی افزود: با مراجعه شرکت به دبیرخانه ستاد مقاومتی استان البرز، مشکلات و موانع در کارگروه‌های حقوقی و قضائی این ستاد مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه با ارائه راهکارهای قانونی و پیگیری‌های انجام شده در دبیرخانه ستاد، موانع برطرف و برنامه توسعه‌ای شرکت وارد فاز عملیاتی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه این شرکت قبل از اجرای برنامه توسعه‌ای حدود ۸۰۰ نیروی شاغل داشت و با اجرای این طرح توسعه‌ای، به یکی از قطب‌های تولید لوازم خانگی کشور تبدیل خواهد شد گفت: با عملیاتی شدن طرح توسعه‌ای این شرکت، در فاز اول برای ۳۵۰ نفر و در فاز دوم برای ۱۵۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد و مجموعاً تعداد شاغلان به ۱۳۰۰ نفر می‌رسد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.