تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 10:56
کد خبر : 101709

در واکنش به شهادت جوان فلسطینی؛

حماس خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست شد

حماس خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست شد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.

به گزارش تیتر داغ؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست در نابلس را تسلیت گفت.

این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد که جنایات اعدام میدانی دشمن صهیونیستی هرگز نمی‌تواند در دل ملت قهرمان فلسطین ترس و وحشت ایجاد کند و یا امنیت را برای این رژیم به ارمغان بیاورد و ملت دلاور فلسطین به مقاومت در برابر اشغالگران و دفاع از قدس و مسجد الاقصی به هر بهایی که شده، ادامه می‌دهد.

حماس جوانان فلسطینی را به تشدید مقاومت علیه اشغالگران اسرائیلی و رویارویی با شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست با تمامی ابزارها و راهکارهای ممکن فراخواند.

نظامیان صهیونیست در جریان یورش وحشیانه امروز به نابلس در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی که سوار بر خودوری خود بود را با شلیک بیش از ۴۰ گلوله به شهادت رساندند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها شهید شده است.

منبع: رسانه‌های فلسطینی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.