تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 10:43
کد خبر : 102167

«عرین الاسود» خطاب به رژیم صهیونیستی:

حملات غافلگیرانه و سخت‌تری علیه تل‌آویو در راه است

حملات غافلگیرانه و سخت‌تری علیه تل‌آویو در راه است

گروه مقاومتی «عرین الاسود» دشمن صهیونیستی را به حملات گسترده‌تر و غافلگیرانه‌تر تهدید کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ گروه مقاومتی «عرین الاسود» با صدور بیانیه‌ای، خطاب به دشمن صهیونیستی اعلام کرد که حرکت نیروهای این گروه فلسطینی، مانند اشعه‌ای از نور آفتاب خواهد بود و رژیم صهیونیستی هرگز موفق به توقف آنها نخواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دشمن صهیونیستی هرگز نخواهد فهمید که از کجا و چگونه و چه زمانی، ضربات مقاومت بر سر آنها فرود خواهد آمد. ما به دشمن صهیونیستی وعده خواهیم داد که حملات بیشتری علیه آنها انجام دهیم.

در این بیانیه تاکید شده است: ما از مردم فلسطین می‌خواهیم از هر قشر و هر گروهی، پشت نیروهای مقاومت، متحد شده و بایستند. ما باید در برابر توطئه چینی‌ها علیه مسأله فلسطین که بیش از هر زمان دیگر، افزایش یافته است، متحد باشیم.

عرین الاسود در این بیانیه تاکید کرد: ما باید اختلافات تنگ نظرانه سیاسی و حزبی را کنار گذاشته و پشت نیروهای مقاومت، متحد شویم. مسأله فلسطین از هر مسأله دیگر بزرگ‌تر و مهم‌تر است.

این گروه مقاومتی خطاب به دشمن صهیونیستی اعلام کرد: از چهار ماه قبل تاکنون، عملیات‌های گسترده‌ای علیه نظامیان، شهرک نشینان و ایست‌های بازرسی رژیم صهیونیستی بدون اعلام رسانه‌ای، انجام می‌شود. تل آویو به خوبی می‌داند که مقاومت در کرانه باختری در حال گسترش است و این مسأله را از شهرک نشینان، پنهان می‌کند.

در این بیانیه آمده است: مقاومت در کرانه باختری، حملات بیشتر و غافلگیرانه ای، علیه رژیم صهیونیستی یکی پس از دیگری انجام خواهد داد.

عرین الاسود خطاب به نیروهای مقاومت نیز اعلام کرد: رزمندگان گروه‌های فلسطینی، باید در برابر مسائل سیاسی سکوت کرده و تنها در خصوص میادین نبرد سخن بگویند. ما سکوت را انتخاب کردیم. این سکوت رعب آور، از هزاران کلمه، قدرتمندتر و نتیجه بخش تر است. سخن ما از طریق سلاح‌هایمان گفته می‌شود نه صدور بیانیه‌ها.

در پایان این بیانیه آمده است: هر کسی فکر می‌کند گروه عرین الاسود به پایان رسیده و یا اطلاعات خاصی از این گروه دارد، باید بداند که سخت در توهم به سر می‌برد.

منبع: العهد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.