تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 9:18
کد خبر : 111455

حمله‌های گسترده عناصر صهیونیست به منازل فلسطینی‌ها درکرانه باختری

حمله‌های گسترده عناصر صهیونیست به منازل فلسطینی‌ها درکرانه باختری

شبکه‌های خبری طی ساعت‌های گذشته از حمله اشغالگران صهیونیست به بخش‌های مختلف کرانه باختری و یورش به منازل فلسطینی‌ها خبر دادند.

به گزارش تیتر داغ؛ شبکه الجزیره تاکید کرد که نظامیان اشغالگر به منطقه کفر قدوم واقع در شرق شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری یورش بردند.

اردوگاه الفوار واقع در جنوب شهر الخلیل نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست بود به طوری که تیم‌های تک تیرانداز بر روی ساختمان‌های مشرف بر این اردوگاه مستقر شدند.

منابع محلی در گفت و گو با شبکه المیادین نیز تاکید کردند که اشغالگران صهیونیست به صورت گسترده از گاز اشک آور علیه ساکنان منطقه نزدیک به ورودی شمالی شهر الخلیل استفاده کردند.

آن‌ها بیمارستان ثابت واقع در طولکرم را نیز تحت محاصره خود درآوردند. اشغالگران صهیونیست به روستای تلفیت واقع در جنوب نابلس و روستای عراق بورین واقع در جنوب غرب این شهر نیز حمله کردند.

عناصر متجاوز در این حمله‌های خود به منازل مسکونی فلسطینی‌ها یورش برده و تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

همچنین رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از یورش نظامیان صهیونیست به شهر طولکرم واقع در کرانه باختری و فعال‌شدن صدای آژیر خطر در اردوگاه نور شمس خبر دادند.

این در حالی است که گردان طولکرم وابسته به سرایاالقدس (گردان‌های القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری اعلام کرد که رزمندگان مقاومت با یک بسته انفجاری یک خودرو زرهی دشمن که درصدد ورود به اردوگاه نور شمس بود را هدف قرار دادند.

تیپ «شهدای الاقصی» نیز اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی با شجاعت در حال مقابله با یورش صهیونیست‌ها بوده و آن‌ها را در اردوگاه نور شمس به رگبار گلوله بستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.