تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 - 12:01
کد خبر : 110483

حمله صهیونیست‌هابه غزه با بمب‌های فسفری/آب آشامیدنی نایاب شده است

حمله صهیونیست‌هابه غزه با بمب‌های فسفری/آب آشامیدنی نایاب شده است

استفاده از بمب‌های فسفری ممنوعه علیه نوار غزه و اوضاع وخیم ساکنان این باریکه در سایه قطع کامل آب از جدیدترین اخبار مربوط به تحولات فلسطین است.

به گزارش تیتر داغ؛ ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته مجددا بمب‌های فسفری که استفاده از آنها در عرصه بین الملل ممنوع اعلام شده، بر سر منطقه‌های الشجاعیه، الدرج و التفاح واقع در شهر غزه ریخت.

این در حالی است که خبرنگار شبکه المیادین از اوضاع وخیم بهداشتی در نوار غزه در سایه قطع کامل آب خبر داد و تاکید کرد: ساکنان نوار غزه تنها اگر آب باران پیدا کنند می‌توانند به عنوان آب آشامیدنی از آن استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: آرد در نوار غزه نایاب شده است. از زمان پایان آتش بس موقت در این باریکه هیچ محموله حامل کمک‌های بشردوستانه به شمال منطقه وارد نشده است.

خبرنگار المیادین تصریح کرد: هیچ جایی برای دفن پیکرهای شهدا پیدا نمی‌شود و خانواده‌های این شهدا پیکرهای آنها را زیر درختان یا بازارها دفن می‌کنند.

وی تاکید کرد: اشغالگران صهیونیست ساکنان منطقه‌های بیت لاهیا و الفالوجا را تحت محاصره خود درآورده‌اند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی به صورت کامل بخش جنوبی بیمارستان کمال عدوان را تخریب کرده است.

این وزارتخانه تاکید کرد: ۱۲ کودک فلسطینی همچنان در دستگاه‌های مخصوص کودکان نارس در بیمارستان کمال عدوان بدون آب و غذا قرار دارند.

لازم به ذکر است که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز همچنان به حملات وحشیانه خود علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه داده‌اند. تنها در جریان بمباران منازل مسکونی در محله المناره واقع در جنوب شرق خان یونس ده‌ها شهید و زخمی برجای مانده است.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه ای اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را در هم کوبیدند.

منبع: المیادین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.