تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 6:42
کد خبر : 92613

خدمات دندانپزشکی زیبایی با تجهیزات مدرن و قیمت مناسب در تهران

خدمات دندانپزشکی زیبایی با تجهیزات مدرن و قیمت مناسب در تهران

لبخند جذاب و دلنشین یکی از خصوصیت های مهم در مجموعه فاکتورهای زیبایی چهره است. لبخندی که با دندان های سفید و مرتب همراه باشد، باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود. افرادی که از این ویژگی برخوردار نیستند هنگام لبخند زدن دهان خود را می‌پوشانند. اما امروزه آرزوی داشتن لبخند زیبا، دست نیافتنی نیست. با

لبخند جذاب و دلنشین یکی از خصوصیت های مهم در مجموعه فاکتورهای زیبایی چهره است. لبخندی که با دندان های سفید و مرتب همراه باشد، باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود. افرادی که از این ویژگی برخوردار نیستند هنگام لبخند زدن دهان خود را می‌پوشانند. اما امروزه آرزوی داشتن لبخند زیبا، دست نیافتنی نیست. با کمک علم دندانپزشکی و بهره گیری از درمان های زیبایی که با عنوان اصلاح طرح لبخند شناخته می‌شوند، آرزوی داشتن یک لبخند زیبا تحقق می‌یابد. یکی از عوامل مهم برای خلق یک لبخند زیبا و طبیعی، استفاده از مواد با کیفیت دندانپزشکی و بهره گیری از برند های روز دنیا برای ساختن یک لبخند هالیوودی است که امروز یکی از پر طرفدارترین متد های زیبایی چهره می‌باشد. زیبا سازی لبخند در هر سنی امکان پذیر است اما توجه داشته باشید که برای انجام انواع روش های زیبایی دندان باید به متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی و دندانپزشک با تجربه مراجعه کنید.

کلیه درمان های دندانپزشکی زیبایی در کلینیک دندانپزشکی سبز، با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین برند تخصصی دندانپزشکی توسط دندانپزشک های متخصص و با تجربه برای شما انجام می‌شوند.
برای تعیین وقت ویزیت برای انجام هر یک از درمان های زیبایی دندانپزشکی با پذیرش کلینیک سبز تماس بگیرید.

در ادامه انواع روش هایی که با کمک آنها می‌توانید یک لبخند دلنشین داشته باشید را برای شما نام برده و نحوه درمان هر یک را برای شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

قبل از هرگونه اقدامی در جهت انجام درمان های زیبایی دندانپزشکی باید توجه داشته باشید که باید از پزشک خود مطمئن باشید و این امر مهم را به افراد بی تجربه واگذار نکنید. دندانپزشک در ابتدا و در جلسه اول ویزیت دندان های شما را به طور کامل از لحاظ سلامت آناتومی دندان، سلامت ریشه دندان، سلامت لثه ها یا عدم وجود عفونت و بیماری دهان مورد بررسی قرار می‌دهد. در صورت وجود اختلال در سلامت دندان یا وجود خونریزی لثه در ابتدا به رفع مشکل و درمان آسیب می‌پردازد، سپس با توجه به اندازه، ظاهر و رنگ دندان ها و با مشورت کامل با دندانپزشک بهترین روش برای داشتن یک لبخند جذاب برای شما انجام می‌شود.

انواع روش های درمان در دندانپزشکی زیبایی توسط متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی :

  1. اصلاح طرح لبخند
  2. اصلاح لبخند لثه ای ( افزایش طول تاج دندان، لیفت لثه)
  3. لمینیت دندان
  4. کامپوزیت دندان
  5. بلیچینگ دندان
  6. روکش دندان
  7. اینله و انله

دیگر درمان های دندانپزشکی مانند ایمپلنت یا ارتودنسی نیز جز مجموعه اقدامات درمانی برای زیبایی دندان و تجربه لبخند زیبا هستند  که هریک توسط دندانپزشک متخصص برای شما انجام داده خواهد شد.

کلیه درمان های دندانپزشکی زیبایی در کلینیک دندانپزشکی سبز، با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین برند تخصصی دندانپزشکی توسط دندانپزشک های متخصص و با تجربه برای شما انجام می‌شود.
برای تعیین وقت ویزیت برای انجام هر یک از درمان های زیبایی دندانپزشکی با پذیرش کلینیک سبز تماس بگیرید.

اصلاح طرح لبخند

مجموعه اقدامات درمانی و زیبایی که برای اصلاح طرح لبخند انجام می‌شوند، طراحی خط لبخند نام دارند. اصلاح طرح لبخند به معنی زیباتر کردن دندان ها و اصلاح ظاهر دندان ها و لثه هنگام لبخند زدن است. معمولا برای اصلاح خط لبخند، ۸ دندان در فک بالا و ۶ تا ۸ دندان در فک پایین در نظر گرفته می‌شوند. دندانپزشک اصول لازم را در این راستا مورد بررسی قرار می‌دهد که این موارد شامل: هارمونی لبخند بین دندان و لثه ها، فرم لب و فرم دندان ها، خط میدلاین و خط تقارن صورت، تشخیص وجود پوسیدگی در دندان، بررسی وجود مشکلات عفونی در لثه ها و هستند. در صورت وجود مشکل در هر یک از این موارد و یا حتی وجود کوچکترین خونریزی در لثه، اولویت با درمان و از بین بردن آسیب موجود است. در برخی شرایط نیز ممکن است دندان به جرمگیری، از بین بردن پلاک، درمان ریشه یا همان عصب کشی نیاز داشته باشد که پیش از اقدامات زیبایی برای دندان ها باید درمان های لازم در جهت رفع آسیب موجود انجام گیرد.

اصلاح لبخند لثه ای

این نوع درمان زمانی انجام می‌شود که هنگام لبخند زدن میزان زیادی از لثه ها به صورت غیر طبیعی مشخص شود. در روش درمانی اصلاح لبخند لثه ای، دندانپزشک با دستگاه لیزر و یا با جراحی عمل لیفت لثه را انجام می‌دهد و لثه را به میزان طبیعی که باید لثه هنگام لبخند زدن مشخص باشد لیفت می‌کند. بعد از اینکه لثه به طور کامل بهبود یافت و ترمیم شد، درمان زیبایی دندان ها انجام می‌شود.

لمینیت دندان

لمینیت دندان یکی از روش های زیباسازی دندان‌ها است. لمینیت یک پوسته نازک سرامیکی است که مانند لنز بر روی چشم، روی دندان چسبانده می‌شود.
لمینیت دندان برای اصلاح مشکلات ظاهری دندان انجام می‌شود که این مشکلات شامل : اندازه نامناسب دندان ها، بدرنگی دندان، وجود سایش در لبه دندان ها، وجود فاصله بین دندان ها و یا نا مرتبی خفیف دندانی هستند. انتخاب رنگ دندان در لمینیت از رنگ طبیعی همرنگ دندان وجود دارد تا رنگ سفید .
در مورد میزان تراش دندان ها در لمینیت باید بگوییم که روی سطح دندان به میزان جزئی و بسیار کم (حدود ۰.۵ تا ۱ میلیمتر) تراش داده می‌شود. توجه داشته باشید که این تراش به مینای دندان آسیبی نمی‌رساند و پوسته روی این سطح تراشیده شده توسط چسب مخصوص لمینیت روی دندان چسبانده می‌شود.
استحکام لمینیت بالاست و در برابر رنگ پذیری نیز مقاوم است. اما باید دقت کنید که در صورت هرگونه آسیب به لمینیت و شکستن لمینیت، فرآیند قالبگیری و اصلاح و ساخت در لابراتوار باید مجددا آغاز شود.

کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان یکی از پر طرفدار ترین روش های زیبایی دندان است که بسیاری از افراد آن را انجام می‌دهند. یکی از عوامل مهم در روش کامپوزیت دندان نوع کامپوزیت و مهارت دندانپزشک است. ماده کامپوزیت نوعی ماده مخصوص ترمیمی در دندانپزشکی است که معمولا همرنگ دندان است . از کامپوزیت برای ترمیم و پر کردن قسمت های پوسیده دندان، ترمیم شکستگی و رفع ترک در دندان مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای ترمیم دندان با کامپوزیت نیاز به بی حسی نیست.

استفاده دیگر ماده ونیر کامپوزت برای زیبایی دندان ها است. روش انجام کامپوزیت به این صورت است که لایه ای نازک و خمیری شکل روی دندان فرم داده می‌شود و توسط تابش لیزر روی دندان سفت می‌شود. رنگ مورد استفاده در کامپوزیت که برای زیبایی دندان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، از طیف رنگی طبیعی و همرنگ دندان است تا رنگ سفیدتر. کامپوزیت زیبایی معمولا برای یک فک در یک جلسه انجام می‌شود. هزینه کامپوزیت دندان نیز نسبت به هزینه لمینیت دندان کمتر است.

بلیچینگ دندان

 بلیچینگ یا سفید کردن دندان روشی آسان با هزینه کمتر نسبت به روش های زیبایی قبلی است. بلیچنگ به دو روش سفید کردن دندان در کلینیک(office bleaching)  و سفید کردن دندان در خانه(home bleaching) انجام می‌شود .

در روش آفیس بلیچینگ یا بلیچینگ در کلینیک ((office bleaching در ابتدا اگر دندان های شما نیاز به جرمگیری داشته باشند، جرم ها برداشته می‌شود و بعد از آن ماده ای مخصوص روی دندان ها قرار می‌گیرد که عملکرد این ماده با تابش نور لیزر فعال می‌شود و رنگدانه های نفوذ کرده به دندان که ناشی از رنگ مواد غذایی یا مصرف دخانیات هستند از بین می‌روند. توجه داشته باشید که بلیچینگ نمی‌تواند رنگ دندان را روشن تر از رنگ اصلی و ژنتیکی خود دندان کند. میزان تغییر رنگ دندان ها در روش بلیچینگ قابل پیش بینی نیست و به جنس دندان ها بستگی دارد.

در روش هوم بلیچینگ یا بلیچینگ خانگی (home bleaching) نیز دندانپزشک بعد از قالبگیری از دندان یک فک، قالب گرفته شده را به لابراتوار میفرستد و بعد از آماده شدن قالب اختصاصی برای شما، دندانپزشک قالب را همراه با ماده مخصوص بلیچینگ و همچنین آموزش نحوه استفاده به شما تحویل می‌دهد. توجه داشته باشید که اگر دندان های مرتبی دارید و از فرم آنها نیز راضی هستید نیاز به انجام هیچ یک از روش های بالا نیست و با روش بلیچینگ می‌توانید، دندان های خود را روشن کنید و داشتن یک لبخند جذاب با دندان های سفید را تجربه کنید.

دندان ها بعد از گذشت مدتی و در صورتی که بهداشت ضعیفی داشته باشید مجددا دچار تغییر رنگ خواهند شد. بهتر است مرتب و روزانه دندان های خود بعد از مصرف هر نوع مواد خوراکی شست و شو داده و نخ دندان بکشید.

کلیه درمان های دندانپزشکی زیبایی در کلینیک دندانپزشکی سبز، با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین برند تخصصی دندانپزشکی توسط دندانپزشک های متخصص و با تجربه برای شما انجام می‌شود.
برای تعیین وقت ویزیت برای انجام هر یک از درمان های زیبایی دندانپزشکی با پذیرش کلینیک سبز تماس بگیرید.

روکش دندان (Dental crown)

روکش دندان به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود که هم از نظر زیبایی و هم درمانی جنس و انواع متفاوتی دارند. انواع روکش دندان شامل موارد زیر میشوند:

  1. روکش پی اف ام ((Pfm : این روکش ها نوع قدیمی روکش دندان هستند که دارای یک پایه فلزی درون یک لایه چینی ساخته شده اند. روکش های pfm هنگامی که روی دندان قرار می‌گیرند، دارای پایه فلزی در قسمت زیرین هستند. استفاده از روکش pfm باعث تیره و کدر شدن نمای زیر دندان و اطراف لثه می‌شود. برای استفاده از این نوع روکش نیز دندان به میزان زیادی تراش داده می‌شود.
  2. روکش زیرکونیا (Zirconia Crown) : روکش زیرکونیا دارای جنس تمام سرامیک است و از استحکام بالایی برخوردار است. روکش زیرکونیا مقاومت بالایی دارد ولی شفافیت آن نسبت به روکش های تمام سرامیک دیگر کمتر است.

روکش ای مکس (E-max crowns)

جنس روکش ایمکس نیز تمام سرامیک است اما نسبت به روکش زیرکونیا شفافیت بهتر و نمای زیباتری دارد. روکش ایمکس برای درمان زیبایی دندان های جلو مورد استفاده قرار میگیرد. تراش دندان ها در روکش ایمکس حدود ۲ میلیمتر است که دور تا دور دندان برای قرار گرفتن روکش تراشید داده می‌شود. روکش دندان در مواقعی استفاده می‌شود که مینای دندان بر اثر پوسیدگی از بین رفته و دچار شکستگیِ زیادی شده است.

اینله و انله دندان (Inlays & Onlays) : زمانی که پیشرفت پوسیدگی در دندان زیاد باشد و نتوان تاج دندان را با روش  پر کردن عادی ترمیم کرد، از روش اینله یا انله استفاده می‌شود. آماده سازی اینله و انله دندان در لابراتوار انجام می‌شود. در اینله قالب ساخته شده در قسمت مرکزی و داخلی دندان قرار میگیرد و در روش انله قسمت آماده شده توسط لابراتوار در سطح بیرونی دندان . توجه داشته باشید که فرآیند قالبگیری و آماده سازی روکش دندان بسته به زمان ارسال و آماده سازی توسط لابراتوار یک هفته تا ۱۰ روز است.
در مورد هزینه هر یک از درمان های زیبایی در دندانپزشکی باید گفت که در تعیین هزینه نهایی انجام هریک از درمان ها و روش های زیبایی دندان، عوامل متفاوتی دخیل هستند. این عوامل شامل مواد و برند مورد استفاده، نوع درمان، دستمزد پزشک انجام دهنده و همچنین دیگر هزینه های تاثیر گذار هستند.

در دندانپزشکی زیبایی دندانپزشک با مشورت با شما و بسته به نوع، ظاهر و همچنین سلامت دندان ها بهترین  درمان مناسب دندان های شما را در جهت ساخت یک خط لبخند زیبا انجام خواهد داد ، بنابراین عنوانی با بهترین روش زیبایی دندان که قانون کلی باشد وجود ندارد. نکته قابل توجه در این میان این است که درمان مناسب توسط پزشک متخصص کاربرد و با تجربه برای شما انجام شود.

خدمات دندانپزشکی زیبایی با تجهیزات مدرن و قیمت مناسب در تهران

دندان های زیبا و سالم نقش مهمی را در اعتماد نفس و همچنین در کیفیت زندگی اجتماعی فرد دارند. وجود اختلال در سلامت دندان ها ممکن است باعث ایجاد مشکلات بسیاری را برای سلامت دهان و دندان و همچنین برای سلامت فرد ایجاد کند. درمان به موقع هریک از مشکلات دندان و دهان موجب حفظ سلامت دندان ها و جلوگیری از هزینه های بیشتر میشود.

در کلینیک دندانپزشکی سبز کلیه درمان های دندانپزشکی زیبایی با استفاده از مدرن ترین تجهیزات با با کیفیت ترین مواد روز دندانپزشکی توسط دندانپزشکان باتجربه و متخصص تجربه برای شما انجام میشوند که در نهایت میتوانید لبخندی زیبا با دندان هایی سالم را تجربه کنید. برای تعیین وقت ویزیت برای انجام هر یک از درمان های زیبایی دندانپزشکی با پذیرش کلینیک سبز تماس بگیرید.

خدمات دندانپزشکی زیبایی با تجهیزات مدرن و قیمت مناسب در تهران

آدرس:

تهران، اتوبان رسالت شرق (شهید سلیمانی)، خیابان آیت شمالی، نبش زمرد شرقی، کلینیک دندانپزشکی سبز

تلفن:  ۰۲۱-۷۷۸۰۸۰۴۵

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.