تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 11:49
کد خبر : 100424

خدمات منتورینگ زبان انگلیسی سارا

خدمات منتورینگ زبان انگلیسی سارا

مدرسه انگلیسی سارا، خدمات متفاوتی برای تقویت زبان انگلیسی ارائه می دهد که یکی از این خدمات، منتورینگ زبان انگلیسی است. منتورینگ زبان انگلیسی سارا با سه سرویس مختلف ارائه می شود و زبان آموز می تواند بر حسب نیاز خود یکی از این سرویس ها را انتخاب کند. هرسه سرویس در تقویت مهارت های

مدرسه انگلیسی سارا، خدمات متفاوتی برای تقویت زبان انگلیسی ارائه می دهد که یکی از این خدمات، منتورینگ زبان انگلیسی است. منتورینگ زبان انگلیسی سارا با سه سرویس مختلف ارائه می شود و زبان آموز می تواند بر حسب نیاز خود یکی از این سرویس ها را انتخاب کند. هرسه سرویس در تقویت مهارت های زبان انگلیسی زبان آموز می تواند بسیار موثر باشد.

خدمات منتورینگ زبان انگلیسی سارا در سطوح متفاوت

مدرسه زبان انگلیسی سارا خدمات منتورینگ خود را در سه سرویس متفاوت، ارائه می دهد که این سرویس ها شامل طلایی، نقره ای و برنز می باشند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند:

  • منتورینگ طلایی: در منتورینگ طلایی، فرمت آموزشی به صورت ترکیبی آنلاین و آفلاین است که آموزش آفلاین، شامل ۲۵ ویدئوی آموزشی، ۱۳۵ روز آموزش و تمرین روزانه با استفاده از فیلم، پادکست و … و مرور و جمع بندی است. آموزش آنلاین در ۲۰ جلسه برگزار می شود. تعداد افراد گروه آموزشی در منتورینگ طلایی، یک نفر است یعنی فرد به صورت کاملا خصوصی، آموزش می بیند.
  • منتورینگ نقره ای: فرمت آموزشی در منتورینگ نقره ای هم به شکل ترکیبی آنلاین و آفلاین است. آموزش آفلاین شامل ۲۵ ویدئوی آموزشی، ۱۳۵ روز آموزش و تمرین روزانه است که با فیلم و پادکست انجام می شود همچنین مرور و جمع بندی هم صورت می گیرد. آموزش آنلاین برای سطح نقره ای در ۲۰ جلسه برگزار می شود. تعداد افراد این گروه آموزشی، ۶ نفر است.
  • منتورینگ برنز: در منتورینگ برنز، فرمت آموزشی به شکل کاملا آفلاین است که این آموزش آفلاین شامل ۲۵ ویدئوی آموزشی، ۱۵۵ روز آموزش و تمرین روزانه با فیلم و پادکست و مرور و جمع بندی است. تعداد افراد گروه آموزشی، یک نفر است یعنی آموزش به صورت خصوصی انجام می شود.

تفاوت سرویس های طلایی، نقره ای و برنزی منتورینگ

مدرسه انگلیسی سارا، منتورینگ زبان انگلیسی را به سه شکل مختلف، طراحی کرده است تا افراد با سلیقه و شرایط متفاوت بتوانند در این  دوره، شرکت کنند. به طور کلی منتورینگ طلایی، نقره ای و برنز در دو آیتم، تفاوت دارند:

۱-تعداد افراد گروه آموزشی: منتورینگ طلایی برای یک فرد و به شکل خصوصی انجام می شود. شما با منتور خود ارتباط شخصی دارید و کلاس آنلاین اسپیکینگ هم برای شما به طور خصوصی برگزار می شود. در منتورینگ نقره ای در یک گروه شش نفره قرار می گیرید و منتورینگ برنز هم به صورت یک نفره و خصوصی انجام می شود.

۲- فرمت آموزشی: فرمت آموزشی در منتورینگ انگلیسی  اطلایی و نقره ای به صورت شش روز آموزش آفلاین و یک روز آموزش آنلاین می باشد. در منتورینگ برنز، بخش آنلاین حذف شده و فرد به صورت کاملا آفلاین، آموزش می بیند.

تفاوت منتورینگ زبان انگلیسی سارا با دیگر منتورینگ ها

از تفاوت های سرویسمنتورینگ زبان انگلیسی سارابا دیگر منتورینگ ها می توان به این نکته اشاره کرد که منتورینگ زبان انگلیسی سارا در سه سرویس ارائه می شود ولی منتورینگ های دیگر فقط یک فرمت برای تمام زبان آموزان در نظر می گیرند.

در منتورینگ مدرسه انگلیسی سارا، پشتیبانی ۲۴ ساعته انجام می شود؛ این گونه منتورها در هر ساعت از شبانه روز به رفع مشکلات زبان انگلیسی می پردازند.

یکی از مهم ترین تفاوت های منتورینگ زبان انگلیسی سارا با دیگر منتورینگ ها این است که مدرسه انگلیسی سارا، هزینه معقولی برای دوره های منتورینگ خود در نظر گرفته است علاوه بر این، بیست نفر اولی که در این دوره ثبت نام کنند از شرایط ویژه برای پرداخت شهریه می توانند استفاده کنند که در ادامه درباره این شرایط ویژه، توضیحات بیشتری دریافت خواهید کرد.

مزایای منتورینگ زبان انگلیسی سارا

آموزش به سبک منتورینگ زبان انگلیسی سارا، تجربه یک دوره آموزشی متفاوت است که مزایای آن عبارت است از:

  • نداشتن کتاب آموزشی و آموزش از طریق ویدئوهای آموزشی، فیلم و پادکست.
  • همراهی روزه به روز منتورها و در نتیجه تجربه انرژی و انگیزه زیاد در طی دوره.
  • یادگیری کامل ساختارهای زبان انگلیسی و چگونگی و محل کاربرد آن ها در رایتینگ و اسپیکینگ در نتیجه آمادگی برای شرکت در آزمون آیلتس.
  • تقویت منسجم و یکپارچه تمام مهارت های زبان انگلیسی و ضعیف باقی نماندن یک مهارت نسبت به مهارت های دیگر.
  • آموزش و تمرین روزانه به مدت ۱۸۰ روز پشت سرهم و دریافت نتیجه متفاوت نسبت به دوره های آموزشی دیگر.
  • دستیابی به تسلط بالا بر مهارت های گفتاری و نوشتاری.

 

خدمات منتورینگ زبان انگلیسی سارا

هزینه منتورینگ زبان انگلیسی سارا

شهریه منتورینگ زبان انگلیسی سارا برای منتورینگ طلایی: ۰۰۰/۹۵۰/۷، منتورینگ نقره ای: ۰۰۰/۹۵۰/۳ و منتورینگ برنز: ۰۰۰/۴۵۰/۲ می باشد.

با توجه به این هزینه ها فقط روزی ۴۴ هزارتومان برای منتورینگ طلایی، ۲۲ هزارتومان برای منتورینگ نقره ای و ۱۳ هزار تومان برای منتورینگ برنز، هزینه می کنید.

همان طور که گفتیم مدرسه انگلیسی سارا برای ۲۰ نفر اولی که در منتورینگ طلایی و نقره ای شرکت کنند امتیاز ویژه ای در نظر گرفته است:

این عزیزان می توانند شهریه خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند که سه قسط در سه ماه برای منتورینگ طلایی و دو قسط در دو ماه برای منتورینگ نقره ای در نظر گرفته شده است. برای پرداخت قسطی شهریه می توانید از مشاوران و کارشناسان این مجموعه، مشاوره دریافت کنید.

ساختار منتورینگ زبان انگلیسی سارا

منتورینگ ۱۸۰ روزه مدرسه انگلیسی سارا شامل ۲۵ هفته آموزشی است که در هر هفته کارهای زیر انجام می شود:

  • یک جلسه آموزش ویدئویی آفلاین برای تدریس گرامر، تلفظ، اسپیکینگ و رایتینگ
  • یک جلسه آموزش آنلاین برای اسپیکینگ
  • ۴ روز آموزش آفلاین برای لغت، لیسنینگ و ریدینگ با فیلم و پادکست
  • یک روز برای جمع بندی و مرور هفته

در تمام طول ۲۵ هفته، آموزش ها به صورت روز به روز انجام می شود: ۶ روز آفلاین و ۱ روز آنلاین.

آموزش به سبک منتورینگ، هر روز یک برنامه آموزشی برای شما فراهم می کند و باعث می شود که بدانید روزانه چه کاری برای رشد مهارت های زبان انگلیسی خود باید انجام دهید که این انسجام، نتیجه متفاوتی نسبت به دوره هایی دارد که فقط دو تا سه جلسه کلاس در هفته، برگزار می شوند. برای تمام تمرین های روزانه منتورها به شما فیدبک می دهند؛ این گونه اشتباهات خود را پیدا کرده و مهارت های انگلیسی شما بهتر از دیروز می شود.

در تمام دوره منتورینگ، منتورها شما را همراهی می کنند و این ارتباط روز به روز با فرد متخصص، احتمال بی انگیزه شده و رها کردن مسیر را کاهش می دهد.

ارتباط روزانه شما با منتورها می تواند به زبان انگلیسی باشد. درکنار آموزش ها  و تمرین ها، ارتباطات انگلیسی می تواند به رشد مهارت های شما بسیار کمک کند.

روی تمام مهارت های زبان انگلیسی شما از اسپیکینگ تا تلفظ، لغت و گرامر کار می شود و در نتیجه بعد از ۱۸۰ روز، تسلط بالایی بر زبان انگلیسی به دست خواهید آورد.

 

خدمات منتورینگ زبان انگلیسی سارا

پیش نیاز و شرایط منتورینگ زبان انگلیسی سارا

منتورینگ زبان انگلیسی سارا برای ثبت نام، شرایطی دارد که بهتر است قبل ثبت نام، از آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشید:

سطح زبان انگلیسی: سطح زبانی لازم برای شرکت در این دوره، حداقل پیش متوسط (Pre intermediate) است.

زمان کافی برای دوره: وقتی در منتورینگ زبان انگلیسی، شرکت می کنید باید زمان کافی داشته باشید تا هر روز برای یادگیری و تقویت مهارت های زبان انگلیسی خود وقت بگذارید.

به طور متوسط، نیار است حدود ۴۵ دقیقه در روز بتوانید زمان بگذارید.

بررسی نمونه تدریس دوره: به مدت ۷ روز می توانید از این دوره به صورت رایگان استفاده کنید و بعد از اطمینان پیدا کردن می توانید به طور کامل، وارد دوره شوید.

اطلاع از نظر شرکت کنندگان قبلی: نظر افرادی را که از سرویس منتورینگ زبان انگلیسی سارا استفاده کرده اند، بررسی کنید و بعد با اطمینان خاطر، ثبت نام کنید.

بررسی نوع دوره: این دوره به صورت آنلاین و آفلاین ارائه می شود. باید بررسی کنید که این فرمت آموزشی را می پسندید.

مدرسه انگلیسی سارا، خدمات متفاوتی برای تقویت زبان انگلیسی ارائه می دهد که یکی از این خدمات، منتورینگ زبان انگلیسی است. منتورینگ زبان انگلیسی سارا با سه سرویس مختلف ارائه می شود و زبان آموز می تواند بر حسب نیاز خود یکی از این سرویس ها را انتخاب کند. هرسه سرویس در تقویت مهارت های زبان انگلیسی زبان آموز می تواند بسیار موثر باشد. خدمات منتورینگ زبان انگلیسی سارا در سطوح متفاوت مدرسه زبان انگلیسی سارا خدمات منتورینگ خود را در سه سرویس متفاوت، ارائه می دهد که این سرویس ها شامل طلایی، نقره ای و برنز می باشند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند: منتورینگ طلایی: در منتورینگ طلایی، فرمت آموزشی به صورت ترکیبی آنلاین و آفلاین است که آموزش آفلاین، شامل ۲۵ ویدئوی آموزشی، ۱۳۵ روز آموزش و تمرین روزانه با استفاده از فیلم، پادکست و … و مرور و جمع بندی است. آموزش آنلاین در ۲۰ جلسه برگزار می شود. تعداد افراد گروه آموزشی در منتورینگ طلایی، یک نفر است یعنی فرد به صورت کاملا خصوصی، آموزش می بیند. منتورینگ نقره ای: فرمت آموزشی در منتورینگ نقره ای هم به شکل ترکیبی آنلاین و آفلاین است. آموزش آفلاین شامل ۲۵ ویدئوی آموزشی، ۱۳۵ روز آموزش و تمرین روزانه است که با فیلم و پادکست انجام می شود همچنین مرور و جمع بندی هم صورت می گیرد. آموزش آنلاین برای سطح نقره ای در ۲۰ جلسه برگزار می شود. تعداد افراد این گروه آموزشی، ۶ نفر است. منتورینگ برنز: در منتورینگ برنز، فرمت آموزشی به شکل کاملا آفلاین است که این آموزش آفلاین شامل ۲۵ ویدئوی آموزشی، ۱۵۵ روز آموزش و تمرین روزانه با فیلم و پادکست و مرور و جمع بندی است. تعداد افراد گروه آموزشی، یک نفر است یعنی آموزش به صورت خصوصی انجام می شود. تفاوت سرویس های طلایی، نقره ای و برنزی منتورینگ مدرسه انگلیسی سارا ، منتورینگ زبان انگلیسی را به سه شکل مختلف، طراحی کرده است تا افراد با سلیقه و شرایط متفاوت بتوانند در این دوره، شرکت کنند. به طور کلی منتورینگ طلایی، نقره ای و برنز در دو آیتم، تفاوت دارند: ۱-تعداد افراد گروه آموزشی: منتورینگ طلایی برای یک فرد و به شکل خصوصی انجام می شود. شما با منتور خود ارتباط شخصی دارید و کلاس آنلاین اسپیکینگ هم برای شما به طور خصوصی برگزار می شود. در منتورینگ نقره ای در یک گروه شش نفره قرار می گیرید و منتورینگ برنز هم به صورت یک نفره و خصوصی انجام می شود. ۲- فرمت آموزشی: فرمت آموزشی در منتورینگ انگلیسی اطلایی و نقره ای به صورت شش روز آموزش آفلاین و یک روز آموزش آنلاین می باشد. در منتورینگ برنز، بخش آنلاین حذف شده و فرد به صورت کاملا آفلاین، آموزش می بیند. تفاوت منتورینگ زبان انگلیسی سارا با دیگر منتورینگ ها از تفاوت های سرویس منتورینگ زبان انگلیسی سارا با دیگر منتورینگ ها می توان به این نکته اشاره کرد که منتورینگ زبان انگلیسی سارا در سه سرویس ارائه می شود ولی منتورینگ های دیگر فقط یک فرمت برای تمام زبان آموزان در نظر می گیرند. در منتورینگ مدرسه انگلیسی سارا، پشتیبانی ۲۴ ساعته انجام می شود؛ این گونه منتورها در هر ساعت از شبانه روز به رفع مشکلات زبان انگلیسی می پردازند. یکی از مهم ترین تفاوت های منتورینگ زبان انگلیسی سارا با دیگر منتورینگ ها این است که مدرسه انگلیسی سارا، هزینه معقولی برای دوره های منتورینگ خود در نظر گرفته است علاوه بر این، بیست نفر اولی که در این دوره ثبت نام کنند از شرایط ویژه برای پرداخت شهریه می توانند استفاده کنند که در ادامه درباره این شرایط ویژه، توضیحات بیشتری دریافت خواهید کرد. مزایای منتورینگ زبان انگلیسی سارا آموزش به سبک منتورینگ زبان انگلیسی سارا، تجربه یک دوره آموزشی متفاوت است که مزایای آن عبارت است از: نداشتن کتاب آموزشی و آموزش از طریق ویدئوهای آموزشی، فیلم و پادکست. همراهی روزه به روز منتورها و در نتیجه تجربه انرژی و انگیزه زیاد در طی دوره. یادگیری کامل ساختارهای زبان انگلیسی و چگونگی و محل کاربرد آن ها در رایتینگ و اسپیکینگ در نتیجه آمادگی برای شرکت در آزمون آیلتس. تقویت منسجم و یکپارچه تمام مهارت های زبان انگلیسی و ضعیف باقی نماندن یک مهارت نسبت به مهارت های دیگر. آموزش و تمرین روزانه به مدت ۱۸۰ روز پشت سرهم و دریافت نتیجه متفاوت نسبت به دوره های آموزشی دیگر. دستیابی به تسلط بالا بر مهارت های گفتاری و نوشتاری. هزینه منتورینگ زبان انگلیسی سارا شهریه منتورینگ زبان انگلیسی سارا برای منتورینگ طلایی: ۰۰۰/۹۵۰/۷، منتورینگ نقره ای: ۰۰۰/۹۵۰/۳ و منتورینگ برنز: ۰۰۰/۴۵۰/۲ می باشد. با توجه به این هزینه ها فقط روزی ۴۴ هزارتومان برای منتورینگ طلایی، ۲۲ هزارتومان برای منتورینگ نقره ای و ۱۳ هزار تومان برای منتورینگ برنز، هزینه می کنید. همان طور که گفتیم مدرسه انگلیسی سارا برای ۲۰ نفر اولی که در منتورینگ طلایی و نقره ای شرکت کنند امتیاز ویژه ای در نظر گرفته است: این عزیزان می توانند شهریه خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند که سه قسط در سه ماه برای منتورینگ طلایی و دو قسط در دو ماه برای منتورینگ نقره ای در نظر گرفته شده است. برای پرداخت قسطی شهریه می توانید از مشاوران و کارشناسان این مجموعه، مشاوره دریافت کنید. ساختار منتورینگ زبان انگلیسی سارا منتورینگ ۱۸۰ روزه مدرسه انگلیسی سارا شامل ۲۵ هفته آموزشی است که در هر هفته کارهای زیر انجام می شود: یک جلسه آموزش ویدئویی آفلاین برای تدریس گرامر، تلفظ، اسپیکینگ و رایتینگ یک جلسه آموزش آنلاین برای اسپیکینگ ۴ روز آموزش آفلاین برای لغت، لیسنینگ و ریدینگ با فیلم و پادکست یک روز برای جمع بندی و مرور هفته در تمام طول ۲۵ هفته، آموزش ها به صورت روز به روز انجام می شود: ۶ روز آفلاین و ۱ روز آنلاین. آموزش به سبک منتورینگ، هر روز یک برنامه آموزشی برای شما فراهم می کند و باعث می شود که بدانید روزانه چه کاری برای رشد مهارت های زبان انگلیسی خود باید انجام دهید که این انسجام، نتیجه متفاوتی نسبت به دوره هایی دارد که فقط دو تا سه جلسه کلاس در هفته، برگزار می شوند. برای تمام تمرین های روزانه منتورها به شما فیدبک می دهند؛ این گونه اشتباهات خود را پیدا کرده و مهارت های انگلیسی شما بهتر از دیروز می شود. در تمام دوره منتورینگ، منتورها شما را همراهی می کنند و این ارتباط روز به روز با فرد متخصص، احتمال بی انگیزه شده و رها کردن مسیر را کاهش می دهد. ارتباط روزانه شما با منتورها می تواند به زبان انگلیسی باشد. درکنار آموزش ها و تمرین ها، ارتباطات انگلیسی می تواند به رشد مهارت های شما بسیار کمک کند. روی تمام مهارت های زبان انگلیسی شما از اسپیکینگ تا تلفظ، لغت و گرامر کار می شود و در نتیجه بعد از ۱۸۰ روز، تسلط بالایی بر زبان انگلیسی به دست خواهید آورد. پیش نیاز و شرایط منتورینگ زبان انگلیسی سارا منتورینگ زبان انگلیسی سارا برای ثبت نام، شرایطی دارد که بهتر است قبل ثبت نام، از آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشید: سطح زبان انگلیسی: سطح زبانی لازم برای شرکت در این دوره، حداقل پیش متوسط (Pre intermediate) است. زمان کافی برای دوره: وقتی در منتورینگ زبان انگلیسی، شرکت می کنید باید زمان کافی داشته باشید تا هر روز برای یادگیری و تقویت مهارت های زبان انگلیسی خود وقت بگذارید. به طور متوسط، نیار است حدود ۴۵ دقیقه در روز بتوانید زمان بگذارید. بررسی نمونه تدریس دوره: به مدت ۷ روز می توانید از این دوره به صورت رایگان استفاده کنید و بعد از اطمینان پیدا کردن می توانید به طور کامل، وارد دوره شوید. اطلاع از نظر شرکت کنندگان قبلی: نظر افرادی را که از سرویس منتورینگ زبان انگلیسی سارا استفاده کرده اند، بررسی کنید و بعد با اطمینان خاطر، ثبت نام کنید. بررسی نوع دوره: این دوره به صورت آنلاین و آفلاین ارائه می شود. باید بررسی کنید که این فرمت آموزشی را می پسندید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.