تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 5:04
کد خبر : 36347

خروج از کشور با برگ گذر ویژه اربعین از ۲۷ شهریور امکان پذیر نیست

خروج از کشور با برگ گذر ویژه اربعین از ۲۷ شهریور امکان پذیر نیست

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: خروج از کشور از روز ۲۷ شهریورماه با برگ گذر ویژه اربعین و گذرنامه هایی که برچسب اعتبار ۶ ماهه دارند امکان پذیر نیست.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار علی ذوالقدر گفت: برای اربعین امسال طی مذاکراتی که با طرف عراقی داشتیم دو راهکار برای افرادی که گذرنامه‌هایشان فاقد اعتبار است و یا گذرنامه ندارند پیشنهاد شد.

وی افزود: یک راهکار برچسب اعتبار شش ماهه بود که برای افرادی که گذرنامه‌هایشان کمتر از ۶ ماه اعتبار داشت زده می‌شد و راهکار دوم صدور برگ گذر ویژه اربعین بود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا خاطرنشان کرد: اما نکته قابل تأمل این است که افراد با برگ گذر ویژه اربعین و یا گذرنامه‌هایی که برچسب اعتبار ۶ ماهه برای آنها خورده شده است فقط تا پایان اربعین اجازه خروج از کشور را دارند.

ذوالقدر ادامه داد: یعنی از ۲۷ شهریور با برگ گذرهای ویژه و یا گذرنامه‌هایی که برچسب اعتبار دارند اجازه خروج از کشور داده نمی‌شود.

وی گفت: افراد تنها تا روز اربعین اجازه خروج از کشور را دارند و تا آخر ماه صفر هم مهلت دارند به کشور بازگردند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در پایان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا هنوز برگ گذر ویژه اربعین صادر می‌شود یا خیر، گفت: بله هنوز هم برگ گذر ویژه اربعین صادر می‌شود و افراد برای درخواست باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.