تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 1:30
کد خبر : 109891

خرید تجهیزات آشپزخانه هتل با مناسب ترین قیمت

خرید تجهیزات آشپزخانه هتل با مناسب ترین قیمت

سورن کیچن یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید و تجهیز آشپزخانه هتل می باشد. در صورتی که در حال راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی برای هتل خود هستید با سورن کیچن تماس بگیرید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد تولید و فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی در سراسر جهان می‌باشیم چرا که استفاده از انواع تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی در زمینه‌های مختلف چون رستوران‌ها، فست فودها و هتل‌ها قابل مشاهده می‌باشد. تمامی آشپزهای حرفه ای توقعاتی از محیط کاری خود و کیفیت دستگاه‌های مورد استفاده دارند و برای انبار و نگهداری از مواد غذایی به منظور حفظ مزه و سلامتی غذاهای تهیه شده نیاز به تجهیزات باکیفیت و به روز می‌باشد. با توجه به اهمیت استفاده از تجهیزات صنعتی در زمینه‌های مختلف امروزه مجموعه‌های متعددی با در اختیار داشتن تیم‌های متخصص به تأمین و تولید نیازهای مشتریان خود مشغول می‌باشد که هریک با بهره مندی از تکنولوژی و متدهای مختلف در کیفیت و کارایی متنوع محصولات آشپزخانه صنعتی را تولید و به فروش می‌رسانند که می‌توان گفت سورن کیچن از جمله قابل اعتمادترین و معتبرترین گروه‌های فعال در این حوزه بوده و توانسته است موفقیت‌های قابل توجهی را در ساخت و طراحی انواع تجهیزات آشپزخانه هتل، رستوران و فست فود به دست آورد.

تجهیزات آشپزخانه هتل را ارزان بخرید

گروه سورن کیچن با برآورد کردن انتظارات اولیه حرفه‌ها توانسته است با طراحی لوکس و مدرن تجهیزات نظر و توجه بسیاری از خریداران و صاحبان کار را به سوی خود جلب کنند. افرادی که قصد راه اندازی آشپزخانه صنعتی هتل را دارد بایستی اطلاعاتی دقیق و کافی از این حوزه به دست آورند تا بتوانند با طیف گسترده ای از اطلاعات اقدام به خرید و تهیه تجهیزات و دستگاه‌ها کنند. همانطور که می‌دانید بایستی با توجه به نوع رستوران، انواع تجهیزات متناسب، خریداری و مورد استفاده قرار بگیرد و در صورتی که انتظار می‌رود انواع غذاهای سنتی و فست فودی تهیه و طبخ شود، باید تجهیزات مورد نیاز هر دو آشپزخانه تهیه گردد. از جمله تجهیزات آشپزخانه هتل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

دستگاه همبرگر زن صنعتی، تاپینگ پیتزا و ساندویچ، انواع مختلف گریل، انواع فر پیتزای صندوقی یا ریلی، سرخ کن صنعتی، دستگاه جوجه گردان، چرخ گوشت صنعتی و پوست کن صنعتی، شوتینگ سیب زمینی همانطور که در بالا ذکر کردیم ممکن است برخی از تجهیزات در آشپزخانه هتل که مدنظر شما می‌باشد، مورد نیاز نبوده و از این رو خرید و تهیه تمامی موارد ذکر شده از دستگاه‌های آشپزخانه الزامی نخواهد بود.

خرید تجهیزات آشپزخانه هتل

برای خرید و تهیه تجهیزات آشپزخانه هتل بهتر است ابتدا اطلاعاتی دقیق در خصوص مشخصات هر یک از دستگاه‌ها به دست آورده و با طیف گسترده ای از آگاهی اقدام به ثبت سفارش کنید. همانطور که می‌دانید وب سایت‌های بسیاری در زمینه فروش و عرضه انواع تجهیزات صنعتی به فعالیت مشغول می‌باشند که کیفیت و کارایی محصولات ارائه شده در هر یک از وب سایت‌ها با توجه به تولیدکنندگان این محصولات متغیر می‌باشد. از این رو برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت و درجه یک بایستی از فروشگاه معتبر و قابل اعتماد اقدام کرد که در این میان می‌توان گفت سورن کیچن از جمله معتبرترین و موفق ترین مجموعه‌های فعال در این زمینه بوده و توانسته است با بهره مندی از به روز ترین و مدرن ترین تجهیزات، به تولید و طراحی دستگاه‌های آشپزخانه هتل مشغول شوند.

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

قیمت تجهیزات آشپزخانه هتل به عوامل بسیاری بستگی دارد که از جمله این دلایل می‌توان به کیفیت دستگاه‌ها، استفاده از تکنولوژی‌های به روز و مدرن، سایز و ابعاد دستگاه‌ها، مواد اولیه استفاده شده در تولید و طراحی تجهیزات، طراحی متنوع دستگاه‌ها و مدل‌های مختلف اشاره کرد. خریداران و مشتریان می‌توانند با ورود به سورن کیچن تمامی تجهیزات مورد نیاز در آشپزخانه صنعتی هتل را با قیمت بسیار مناسب و معقول در کیفیت و کارایی بالایی خریداری و تهیه کنند. 

وجود کدام تجهیزات در همه آشپزخانه‌ها ضروری است؟

علاوه بر تمامی تجهیزات آشپزخانه هتل که مورد نیاز بوده و به صورت اختصاصی کاربرد دارند، می‌توان گفت برخی از تجهیزات نیز با دارا بودن جنبه عام در تمامی آشپزخانه‌ها وجود آنها ضروری می‌باشد. از جمله این تجهیزات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

سینک صنعتی، انواع یخچال‌ها صنعتی و ویترینی، خط سلف سرویس، میز کار استیل، دستگاه یخ ساز صنعتی، وان شستشوی استیل، آبچکان، هود صنعتی، دستگاه‌های سبزی خرد کن، از یخچال‌های ویترینی به منظور نگهداری از انواع لبنیات، سالاد و نوشیدنی‌ها استفاده می‌گردد و در مقابل از یخچال‌های صنعتی برای نگهداری از فرآورده‌های غذایی و گوشت بهره مند می‌شوند.

سورن کیچن

از جمله دیگر تجهیزات آشپزخانه هتل مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به گانتر گرم که وظیفه گرم نگهداشتن مواد غذایی را دارند، ترولی حمل دیگ، نرده آبرو استیل، کانتر قاشق و چنگال، دیگ بخارپز، اجاق پلوپز و فر دیزی اشاره نمود که افراد می‌توانند با انتخاب وب سایت سورن می‌توانند سفارش خود را در جهت ساخت دستگاه‌های مورد نیاز به ثبت برسانند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.