تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 - 14:03
کد خبر : 90256

خرید سرور | hpخرید سرور اچ پی و سرور فیزیکی

خرید سرور  | hpخرید سرور اچ پی و سرور فیزیکی

این سرورها که به لحاظ فنی بسیار پیشرفته تلقی می شوند. ازنظرطراحی توسعه پذیر و نسبت به نسل های قبل بهینه تر شده است. سرورهای اچ پی به خوبی با دیگر تجهیزات شبکه و نرم افزارها سازگار هستند. این سرور ها قابلیت پشتیبانی از همه فناوری های بازار مانند مجازی سازی، پردازش های ابری دارند.

این سرورها که به لحاظ فنی بسیار پیشرفته تلقی می شوند. ازنظرطراحی توسعه پذیر و نسبت به نسل های قبل بهینه تر شده است. سرورهای اچ پی به خوبی با دیگر تجهیزات شبکه و نرم افزارها سازگار هستند. این سرور ها قابلیت پشتیبانی از همه فناوری های بازار مانند مجازی سازی، پردازش های ابری دارند. سرور های اچ پی از بهترین محصولات  موجود در بازار هستند. این سرور ها مزایایی زیادی داشته و به راحتی می توانند تمام نیازهای کسب و کارهای شما را برطرف کنند. پیکربندی  خرید سرورهای اچ پی توسط کارشناسان اطلاعات صورت گرفته است، تا بتواند عملکرد بسیار خوبی را ارائه دهد. اگر مرکز داده جدید برای انجام معاملات تجاری خود می خواهید سرورهای اچ پی از گزینه های مناسب هستند.

خرید سرورhp بهترین دسترسی سریع به منابع دارند، زیرا تکنولوژی های جدید به راحتی بر روی آن پیاده سازی می شود. آنها دارای ظرفیت بیشتری در مقایسه با سیستم های خانگی هستند. فناوری رید می تواند داده ها را در چند دیسک ذخیره کند و در صورت خرابی جداگانه اقدام به بازسازی آنها کند. این سرورها ظرفیت محاسباتی بالاتر و هزینه پایینی دارند. سرورهای اچ پی دارای چهار برابر سرعت انتقال داده بیشتری هستند.

خرید سرور اچ پی

شرکت اچ پی توانسته که این سرورها را در سایز های مختلفی تولید کند، که یکی از نمونه های پرکاربرد آن سرور رکمونت است. این شرکت علاوه برتولید مدل رکمونت نوع، ایستاده آن را نیز عرضه کرده است.

خرید سرور ایستاده اچ پی

این سرورها اغلب برای کسب وکارهای کوچک تا متوسط به کار گرفته می شوند. قابلیت ارتقا و توسعه پذیری درآنها باعث تطابق بسیار خوب آنها با دیگر قطعات شده است. سرور های اچ مصرف انرژی آنها بهینه بوده و برای انجام پردازش های سنگین مناسب هستند. از مزایای آنها کاهش هزینه ها و افزایش بهروری این محصولات است. این سرورها برای سازمان و ادارات فاقد رک از گزینه های مناسب به شمار می آیند. سرورهای اچ پی ایستاده برای برای کسب وکارهای نو پا وشرکت های رو به رشد ایده آل هستند.  سرورg8 اچ پی سرعت و امنیت قابل قبولی و همچنین توانایی کنترل از راه دور برای عملکردهای ترکیبی از هوش مصنوعی و ابری را دارند. این سرور ها از ارزش تجاری زیادی بهره مند بوده، که به دلیل برخورداری از پیکربندی ساده و بازدهی بالا موفقیت در هرکاری را تضمین می کند. شرکت اچ پی تمامی محصولات خود را با توجه به نیاز کاربران ارائه کرده است. سرورهای اچ پی ml دارای ظرفیت تا ۳ ترابایت و دو پردازنده در یک مادربرد است. سرورهای اچ پی ml می تواند از تمامی نرم افزارهای امنیتی، مدیریتی، مجازی سازی  پشتیبانی کنند. این سرورها نرخ بهروری وری بالایی با مصرف انرژی پایین دارند. درسه سری مدل های ۵۰۰، ۳۰۰، ۱۰۰ تولید شده اند و به صورت استوک و نو قابل خرید می باشند.

خرید سروررکمونت اچ پی

این سرورها نیاز به خرید دوباره سخت افزارهای قدرتمند را کاهش می دهند و از میزان بازدهی بالایی بهره می برند. سرورهای اچ پی از جمله امن ترین سرورها با استاندارد جهانی محسوب می شوند. سرور های رکمونت اچ پی می توانند زیر ساخت های محاسباتی قابل اعتمادی را برای کاربران به وجود آورند. تنظیم و راه اندازی این سرورها بسیار آسان و مقرون به صرفه است. سرورهای رکمونت قابلت نصب دررون یک رک را دارند. این سرور ها قابلیت نصب به سوئیچ شبکه دارند که می تواند در اتلاف زمان صرفه جویی بالایی داشته باشند. این سرور ها به آسانی در یک محفظه ۱۹ اینچی در ۱.۷۵ جای گرفته و نیزمی توانند در فضای تنگ قرار گیرند. خرید سرور اچ پی برای انجام عملیات آی تی کارهماهنگ سازی و حفاظت از منابع پردازش داده بر عهده می گیرند. سرورهای رکمونت که از محبوبترین نوع در بازار برای انواع کسب وکارها می باشند به اندازه کافی قوی هستند. این سرورها جمع جور وجور بوده و فضای بسیار کمی را آشغال کرده می کند.

خرید سرور اچ پی

سرورهای اچ پی عملکرد قابل قبول با کارایی بالا تا حداقل ۱۰ سال را دارند. پردازش های بالا به دلیل بهره مندی از قابلیت high work load را انجام می دهد. امکان دسترسی به تعویض قطعات حتی در زمان روشن بودن سرور به دلیل ویژگی hot- plug  و hot- swap را دارد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.