تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1400 - 13:35
کد خبر : 22415

خرید پاور میکسر در سایت رسمی پارسیان تک

خرید پاور میکسر در سایت رسمی پارسیان تک

اگر شما هم جز افرادی هستید که با تجهیزات صوتی کار کرده اید و با این تجهیزات آشنایی دارید احتمالا تا به حال نام پاور میکسر را شنیده اید. امروزه افراد بسیار زیادی هستند که علاقه مند به خرید پاور میکسر هستند و به دنبال یک محصول با کیفیت در این زمینه می باشند. محصولات

اگر شما هم جز افرادی هستید که با تجهیزات صوتی کار کرده اید و با این تجهیزات آشنایی دارید احتمالا تا به حال نام پاور میکسر را شنیده اید. امروزه افراد بسیار زیادی هستند که علاقه مند به خرید پاور میکسر هستند و به دنبال یک محصول با کیفیت در این زمینه می باشند. محصولات متنوعی که در این حوزه وجود دارند ممکن است کمی انتخاب را برای شما سخت کنند. به همین علت ما در این مطلب تصمیم داریم کمی بیشتر درباره خرید پاور میکسر صحبت کنیم و اطلاعات جالب و مفیدی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم قصد خرید پاور میکسر دارید حتما با ما در این مطلب همراه باشید.

آشنایی با پاور میکسر

قبل از آن که بخواهیم درباره خرید پاور میکسر صحبت کنیم بهتر است ابتدا در خصوص این موضوع صحبت کنیم که اصلا پاور میکسر چیست و چه کاربردهایی دارد؟ میکسر یکی از دستگاه های صوتی است که برای دریافت، پردازش و نظارت بر روی صدا مورد استفاده قرار می گیرد و گاهی اوقات می توان از آن برای ترکیب صداهای مختلف نیز استفاده کرد. این دستگاه دارای انواع مختلفی می باشد که پاور میکسر یکی از محبوب ترین انواع آن است.

پاور میکسر نوعی میکسر است که دارای منبع تغذیه داخلی است و به راحتی می توان آن را به سیستم های صوتی و یا آمپلی فایرها متصل کرد و از آنها استفاده کرد. پاور میکسر از محبوب ترین انواع میکسرها است و به همین علت است که امروزه تعداد زیادی از افراد علاقه مند به خرید و استفاده از آنها می باشند.

چرا باید یک پاور میکسر با کیفیت را خریداری کنیم؟

به طور کلی هرچه تجهیزات صوتی که خریداری می کنید از کیفیت بالاتری برخوردار باشند می توانند نتیجه بهتری را نیز برای شما به ارمغان بیاورند. در خصوص پاور میکسر این موضوع بسیار بیشتر اهمیت دارد چرا که اگر شما یک پاور میکسر با کیفیت را خریداری نکنید نمی توانید به خوبی ترکیب صداهای مختلف را تجزیه کنید و در نتیجه کیفیت نتیجه کار شما نیز کاهش پیدا خواهد کرد. فراموش نکنید که پاور میکسر اصلی ترین و مهمترین قطعه از تجهیزات صوتی شما به شمار می آید و به همین علت است که در زمان خرید پاور میکسر باید به کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید یک محصول با کیفیت و مناسب را برای خود خریداری کنید.

قیمت پاور میکسر

پاور میکسر از تجهیزات صوتی است که دارای قیمت نسبتا بالایی است و به همین علت نیز شما در زمان خرید آن باید توجه ویژه ای به قیمت این محصولات داشته باشید. متاسفانه امروزه با توجه به افزایش قیمت تجهیزات دیجیتال و صوتی شاهد افزایش قیمت انواع پاور میکسرها نیز هستیم ولی با این حال شما می توانید با کمی جستجو پاور میکسرهای با کیفیت و با قیمت مناسبی را خریداری کنید. یکی از بهترین راهکارهایی که برای بررسی قیمت پاور میکسر وجود دارد استفاده کردن از خدمات وب سایت ما می باشد. شما با مراجعه به وب سایت ما می توانید قیمت به روز و دقیق انواع پاور میکسرها را مشاهده کنید و در نتیجه با مناسب ترین قیمت محصولات مد نظر خود را خریداری کنید.

بهترین مدل های میکسر و پاورهای میکسر

  • مدل دیجیتالی M18 DIGI: این میکسر با توانایی پخش صوت تا قدرت ۲۲۵ frameware را دارد. کاربر توانایی کنترل دستی این میکسر را دارد. اما خروجی صوتی کاملا دیجیتالی و باکیفیت است.
  • مدل BEHRINGER X32 دیجیتال: این مدل از میکسر کاملا حرفه ایی است و افرادی که در کار تنظیمات پاور میکسر و میکسر هستند توانایی کنترل آن را دارند. دارای ۴۰ درگاه ورودی است. دارای نوار نمایش LCD. دارای امکان ادغام و ترکیب صوت. دارای کمپرسور Fairchild 670. دارای اسلات های گسترش پورت و ورودی. دارای کنسول دیجیتالی ۲۵ و ۳۲ آمپر قابل کنترل.
  • Powered Mixer مدر BEHRINGER PMP 500 500-Watt 12-Channel: این مدل پاور میکسر دارای حجم بسیار کمی است اما ۱۲ کاناله است و توانایی تقویت صوت تا ۵۰۰ وات را دارد. قدرت زیاد، عملکرد بالا و با کیفیت و وزن بسیار سبک از مزیت های این مدل هستند. بخش میکسر ۱۲ کانال دارای ۴ کانال مونو و ۴ استریو، ۲ ورودی استریوی اضافی به همراه ورودی جداگانه Aux است. باند EQ 3 موثر، بسیار موزیکال، فیلتر قابل تعویض کم و LED های کلیپ قابل تعویض در کلیه کانال های مونو. منبع تغذیه سوئیچ داخلی، صدای بدون نویز و خش، پاسخ دهی سریع و برتر و مصرف انرژی بسیار کم.
  • POWER MIXER مدل Amplifier Professional: مهمترین قابلیت این پاور میکسر دارا بودن ماژول بلوتوث داخلی است. از طریق این ماژول می توانید به راحتی به گوشی های تلفن همراه، کامپیوتر ها، لپ تاپ ها و سایر دستگاه هایی که قابلیت اتصال به بلوتوث را دارند وصل شوید. پلاگین SD کارت.
  • پاور میکسر Yamaha مدل EMX5014C: این مدل دارای ۱۴ پورت هستند. پکیج این مدل دو میکروفون و هشت کابل ورودی خروجی را به همراه دارد.

میکروفن

نقش میکسرها در سیستم های صوت

اگر به واژه میکسر به خوبی دقت کنید می بینید که میکسر یک واژه انگلیسی به معنی ترکیب کننده می باشد. حالا در یک سیستم صوتی وقتی این لغت استفاده می شود معنای میکسر پاور مشخص می شود. پاور میکسرها صداها را میکس یا ترکیب می کنند. یعنی پاور میکسرها صداهای مختلف را با هم میکس کرده و یک صدای ترکیبی متفاوت ایجاد می کنند. پاورها در واقع با استفاده از آمپلی فایر صداها را میکس می کنند. همچنین تن و بیس همزمان صدا را افزایش و یا کاهش می دهند. بنابراین، با اتصال به آمپلی فایر نقش پاورها بسیار مهم تر هم می شود.

پارسیان تک فروش تخصصی انواع میکسر صدا و پاور میکسر همچنین انواع باند های اکتیو و باند های پسیو در سایز ها و برند های مختلف در ایران میباشد که با تکیه بر علم بروز دنیا و متخصصین مجرب انواع سیستم صوتی را برای محل شما جمع میکند

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.