تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مرداد 1401 - 7:02
کد خبر : 34790

خرید کاغذ دیواری ارزان _ دکورآفیس

خرید کاغذ دیواری ارزان _ دکورآفیس

یکی از پوشش هایی که از دیرباز تا کنون برای پوشش دیوار کاربرد داشته است، کاغذ دیواری اتاق است. این پوشش با تنوع بالا به دلیل داشتن طرح های متعدد همواره یکی از گزینه های اصلی برای پوشش دیوار محسوب می شده است. به همین دلیل اغلب طراحان نیز برای طراحی یک فضا به سراغ

یکی از پوشش هایی که از دیرباز تا کنون برای پوشش دیوار کاربرد داشته است، کاغذ دیواری اتاق است. این پوشش با تنوع بالا به دلیل داشتن طرح های متعدد همواره یکی از گزینه های اصلی برای پوشش دیوار محسوب می شده است. به همین دلیل اغلب طراحان نیز برای طراحی یک فضا به سراغ استفاده از آن می روند. طرح های مدرن امروزه کاربرد بیشتری برای دیوار ساختمان دارند. البته دیگر مانند گذشته پوشش کل دیوارها با استفاده از آن انجام نمی شود. زیرا که استفاده زیاد از حد از یک عنصر می تواند زیبایی آن را از بین ببرد. در نتیجه بهتر است در استفاده از عناصر مختلف تزیینی در دیزاین یک فضا، اعتدال را رعایت کنیم.

یکی از ویژگی های طرح کاغذ دیواری ، تطبیق با سبک معماری است. در حال حاضر از سبک مدرن و یا سبک های تلفیقی سنتی مدرن بیشتر استفاده می شود. برای این شیوه طرح های متعددی توسط طراحان طراحی شده است. در نتیجه مخاطب می تواند طرح مورد نظر را از بین چندین نقش متنوع انتخاب و برای نصب روی دیوار تهیه کند. برای خرید این پوشش به روش های مختلف حضوری و آنلاین می توان اقدام کرد. یکی از ویژگی های دیگر این پوشش مقاومت در برابر آب است که در تولیدات جدید برند های معتبر این ویژگی مشاهده می شود.

انواع کاغذ دیواری اتاق با رنگ های متنوع

همانطور که می دانید، پس زمینه این پوشش باید دارای یک رنگ مشخص باشد. این رنگ ترجیحا باید روشن باشد که بافت و نقوش روی کاغذ دیواری قابل تشخیص باشند. از همین رو بیشتر از رنگ های روشن مانند کرم، صورتی، خاکستری روشن، بژ و … برای پس زمینه استفاده می شود. رنگ نقوش نیز می تواند بر اساس رنگ کلی طرح انتخاب شود. هماهنگی بین رنگ های به کار رفته در یک پوشش تزیینی می تواند منجر به زیبا تر شدن طرح شود. اتاق ها در یک فضای مسکونی هر کدام کاربری خاص خود را دارند. به این معنی که کاربرد هر یک متفاوت است. مثلا یک اتاق برای کودک طراحی شده است. طرح این پوشش در این اتاق باید با سن و جنسیت کودک هماهنگ شود.

رنگ های روشن موجب می شوند که اتاق بزرگ و دلباز به نظر برسد. این رنگ ها نور را منعکس و فضا را روشن تر نشان می دهند. از این رو به دلیل کوچکی متراژ ساختمان ها، این نکته همواره مد نظر طراحان قرار می گیرد. تنوع رنگ در آلبوم کاغذ دیواری موجب می شود که مخاطب متناسب با نوع کاربری، طرح مناسبی را انتخاب و روی دیوار نصب کند. توجه داشته باشید که پوشش حتما باید توسط نصاب روی دیوار با چسب مخصوص نصب شود.

نصب کاغذ دیواری در اتاق خواب

اتاق خواب باید دارای طراحی آرامش بخش باشد. توجه به رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب یکی از نکات بسیار مهم در طراحی این بخش است. بر اساس روانشناسی رنگ ها، باید از رنگ های ملایم در این فضا استفاده شود. رنگ ملایم به طور کلی کاربرد زیادی در طراحی ساختمان دارد. زیرا خسته کننده نخواهد بود و بعد از مدتی نیاز به تعویض آن وجود ندارد. رنگ دیوار ها امروزه اغلب سفید یا کرم رنگ است. بهتر است در صورتی که دیوار اتاق خواب یکدست سفید است، پوشش دیوار دارای طرح باشد. در این صورت تضاد بین زمینه سفید و پوشش دیوار ایجاد می شود. یکی از ویژگی های اتاق خواب بهره مندی از نور است. البته این نور ممکن است موجب اختلال در خواب شود که با استفاده از پرده می توان این مشکل را حل کرد. اما به علت استفاده از آن در تایم های مختلف برای اموری مانند مطالعه، بهتر است نور گیر باشد. در این راستا رنگ پوشش دیوار نیز باید روشن انتخاب شود.

برای نصب کاغذ دیواری در اتاق خواب ابتدا باید دیوار مورد نظر از نظر پستی و بلندی برسی شود. زیرا این سطح باید صاف و یکدست باشد تا پوشش روی آن زیبا به نظر برسد. از این رو بهتر است قبل از هر چیز نسبت به زیر سازی آن اقدام کنیم. به طور کلی فضای خواب باید دارای آرامش باشد و با طراحی نا درست، این آرامش مختل نشود.

خرید کاغذ دیواری ارزان _ دکورآفیس

بهترین کاغذ دیواری برای فضای پذیرایی در منازل مسکونی کدام است؟

اتاق پذیرایی یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین بخش های یک ساختمان است. این بخش را می توانیم به روش های مختلف طراحی و دیزاین کنیم. برای این کار بهتر است قبل از هر چیز از عناصر و پوشش های تزیینی استفاده شود. میزان فروش کاغذ دیواری پذیرایی نشان می دهد که این بخش از اهمیت بالایی نزد مشتریان برخوردار است. زیرا پذیرایی مهمان در این اتاق انجام می شود و باید بهترین نوع طراحی را داشته باشد. نمی توان گفت که بهترین پوشش برای این فضا چه نوع طرحی است. زیرا که نوع طراحی هر ساختمان با دیگری متفاوت است. از این رو ممکن است برای طراحی یک فضا نیاز به طرح های مدرن داشته باشیم. در این صورت هزاران طرح مدرن توسط برند های معروف به صورت آلبوم در بازار وجود دارد که می توانیم از آنها طرح مورد نظر خود را انتخاب کنیم.

در یک منزل مسکونی باید مهم ترین بخش ها را با استفاده از عناصر و پوشش های متنوع دیزاین کنیم. البته این طرح ها باید به طور کلی با هم هماهنگ باشند تا فضا زیباتر شود. به همین دلیل اغلب با توجه به طراحی کلی ساختمان نسبت به خرید کاغذ دیواری اقدام می شود. طراحی ساختمان های مدرن نیز به گونه ای است که بهتر است از طرح های فانتزی و مینیمال برای دیزاین استفاده شود. زیرا این طرح ها با سبک مدرن هماهنگ هستند. امروزه در آلبوم های معروف نیز نقوش این چنینی برای طراحی فضا گنجانده شده اند.

خرید کاغذ دیواری ارزان _ دکورآفیس

خرید آنلاین کاغذ دیواری از سایت

برخی از سایت های ارائه دهنده انواع دکور برای دکوراسیون داخلی مانند دکور آفیس، انواع پوشش های متنوع برای دیوار را به فروش می رسانند. خرید آنلاین تجربه ای متفاوت است که باید حتما از سایت معتبر انجام شود. برای خرید کاغذ دیواری می توانید به بخش فروشگاه مراجعه و آلبوم های متفاوت را بررسی کنید. طرح های متنوع در این آلبوم ها هر کدام برای فضاهای متنوع طراحی شده اند. شما می توانید طرح مورد نظر را با توجه به نوع طراحی فضا، انتخاب کنید. اغلب طرح ها به سبک مدرن و ساده هستند. حتی برخی از پوشش ها تنها دارای یک بافت مشخص هستند. امروزه طرح های ساده طرفداران بیشتری دارند. زیرا که برای یک ساختمان مدرن نمی توان از نقوش کلاسیک استفاده کرد.

اغلب نقوش کلاسیک شامل تصاویر گل و گیاه، نقوش باستانی و … هستند. این نقوش برای دیزاین یک فضای مدرن مناسب نیستند. به همین دلیل باید در هنگام خرید به این نکته توجه شود. یکی از طرح های مناسب برای طراحی ساختمان، کاغذ دیواری طرح سنگ است. البته این طرح می تواند فضا را سرد و خنک جلوه دهد. بنابراین برای بخش پذیرایی و نشیمن به ویژه اگر در جبهه ی شمالی قرار دارند، توصیه نمی شود. به طور کلی کاغذ دیواری ساده و طرح دار را می توانید به صورت اینترنتی نیز سفارش دهید. با این کار دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه به صورت حضوری نیست. در واقع در بسیاری از هزینه ها با این روش صرفه جویی خواهید کرد. به همین دلیل این رو ش بیشتر توصیه می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.