تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 10:19
کد خبر : 103970

خشم شدید «موساد» از لو رفتن نشست وزرای خارجه رژیم صهیونیستی ولیبی

خشم شدید «موساد» از لو رفتن نشست وزرای خارجه رژیم صهیونیستی ولیبی

رسانه‌های عبری زبان از خشم شدید مسئولان سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی نسبت به درز اطلاعات نشست وزرای خارجه این رژیم و لیبی خبر دادند.

به گزارش تیتر داغ؛ رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که مسئولان سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد نسبت به لو رفتن نشست وزرای خارجه این رژیم و لیبی خشمگین و عصبانی هستند.

بر اساس این گزارش، یک مسئول صهیونیست اعلام کرده بود که این دیدار به مدت بیش از یک ساعت به طول انجامیده و پیش از آن در سطوح بالا بر سر برگزاری نشست مذکور توافق شده بود.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» روز گذشته گزارش داد که بعد از چند ساعت از انتشار اخبار مربوط به دیدار محرمانه میان وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و لیبی در پایتخت ایتالیا، واکنش‌های شدیدی میان احزاب و مردم در لیبی به وجود آمد.

بر اساس گزارش این روزنامه صهیونیستی، فعالیت «نجلاء المنقوش» وزیر خارجه زن لیبی بعد از انتشار اخبار این دیدار متوقف شده است. گزارش‌های منتشر شده بیانگر آن است که وی سوار بر یک هواپیمای دولتی به ترکیه فرار کرده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت اضافه کرد: هواپیمای فالکون متعلق به دولت لیبی طی شب گذشته به صورت غیرمعمول این کشور را ترک و بامداد در استانبول فرود آمد.

در حالی که وزارت خارجه لیبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود این نشست غیررسمی و تصادفی بوده، روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که بر اساس گفته‌های منابع سیاسی این نشست تصادفی نبوده بلکه از قبل برنامه ریزی شده و با هماهنگی مسئولان برجسته لیبی صورت گرفته است.

گفتنی است در پی افشای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از نشست هفته گذشته خود با همتای لیبیایی خود در شهر رم، پایتخت ایتالیا، شهرهای مختلف لیبی از جمله شهر بندری زاویه و تاجوراء کانون تظاهرات ضد دولتی بودند.

نمایندگان احزاب سیاسی و تظاهرات کنندگان خشمگین با محکوم کردن دیدار وزیر خارجه لیبی با همتای صهیونیستی خواستار برکناری نجلاء المنقوش از پست وزارت خارجه و پیگرد قضائی وی شدند. تظاهرات کنندگان در حمایت از آرمان فلسطین و قدس اشغالی روز یکشنبه پرچم رژیم موقت صهیونیستی را به نشانه اعتراض آتش زدند.

منبع: فلسطین الیوم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.