تاریخ انتشار : جمعه 3 اردیبهشت 1400 - 3:33
کد خبر : 19627

دانش بنیان‌ها چگونه فروش بهتری در محصولات خود داشته باشند؟

دانش بنیان‌ها چگونه فروش بهتری در محصولات خود داشته باشند؟

مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان درباره فروش موثرتر شرکت های دانش بنیان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ علیرضا حجازی فر مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان ، با اشاره به پروژه‌های بانکی و غیر بانکی اظهار کرد: مجموعه دانش بنیان ما تا به ‏امروز تهیه و تدوین مطالعات امکان سنجی حدود ۴۰۰ پروژه بانکی و غیربانکی را تجربه کرده است. مطالعات امکان سنجی تدوین شده توسط کارشناسان این مجموعه، به دو صورت تهیه می شود.

او افزود: مدل اول، مطالعات امکان سنجی پروژه هایی هستند که به منظور اخذ تسهیلات، به سیستم بانکی ارائه می شوند و مشاور بانک را متقاعد خواهند کرد تا در پروژه مذکور مشارکت کنند.

حجازی فر ادامه داد: مدل دوم، مطالعات فنی و اقتصادی است که جهت ارائه به کارآفرین، سرمایه گذار، اعضای هیئت مدیره و (غیر از سیستم بانکی) و به منظور تصمیم گیری در مورد انتخاب و یا عدم انتخاب موضوع سرمایه گذاری و تبیین نقشه راه تدوین شده و به این گونه مطالعات، پروژه های غیربانکی گفته می شود.

حجازی فر افزود: یکی از مهم‌ترین خدمات این مجموعه، تدوین مطالعات امکان سنجی یا همان نگارش طرح توجیهی است. طرح توجیهی به عنوان نقشه راه برای سرمایه گذار تلقی می‌شود و بر اساس آن متقاضی آینده سرمایه گذاری خود را خواهد دید. در مطالعات امکان‌سنجی، هر پروژه از سه منظر مورد ارزیابی قرار می گیرد مانند بررسی بازار محصول یا خدمت، بررسی فرآیند تولید یا ارائه خدمت محصول (ارزیابی فنی پروژه) و بررسی مالی و اقتصادی پروژه که در صورت مثبت بودن هر سه بخش، آن پروژه به اصطلاح دارای توجیه اقتصادی است و قابلیت اجرا خواهد داشت.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به ارائه خدمات گسترده این مجموعه بیان کرد: این شرکت دانش بنیان طیف گسترده‌ای از خدمات را به متقاضیان ارائه می‌دهد. برخی از این تخصص ها و خدمات این مجموعه مانند مشاوره تخصصی سرمایه‌گذاری، اخذ کلیه مجوز‌های تولید، مطالعات امکان‌سنجی (طرح توجیهی فنی- اقتصادی)، مشاوره تامین منابع مالی پروژه‌های صنعتی، شناسایی، انتخاب و تامین ماشین‌آلات، مدیریت، کنترل و نظارت بر پروژه‌های صنعتی، انجام مطالعات عارضه یابی طراحی ساختار سازمانی بهبود فرایند‌ها و بهره‌وری، مدیریت، کنترل و نظارت بر پروژه‌های صنعتی، اجرای سیستم‌های کیفی (ISO، اجرای سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت (MIS)، برگزاری دوره‌های آموزشی شامل این خدمات است.

او گفت: شرکت ما علاوه بر موفقیت در انجام پروژه‌های داخل کشور، اکنون توانسته است با تکیه بر تخصص و تجربه نیرو‌های کارآزموده خود، خدمات خود را به متقاضیان خارج از کشور نیز ارائه دهد که با تیمی مجرب همراه سرمایه‌گذاران بوده و هر روز در تلاش است با روندی پایدار و روبه‌رشد، مرجعی حرفه‌ای برای سرمایه‌گذاری باشد. ما با اولویت حفظ سرمایه متقاضیان، منافعی بلندمدت ایجاد خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.