تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 شهریور 1401 - 6:30
کد خبر : 36092

دانلود فیلم هندی جدید

دانلود فیلم هندی جدید

مطمئنا یکی از گزینه هایی که به فکر مردمان دنیا می آید، دیدن فیلم و سریال در زمان اوقات فراعت است، به طور کلی تماشا فیلم و سریال بستگی به سلیقه افراد دارد و نمی توان برای هر شخصی بهترین فیلم را توصیف کرد، چرا که از دید برخی فیلم و سریالی بهترین است که

مطمئنا یکی از گزینه هایی که به فکر مردمان دنیا می آید، دیدن فیلم و سریال در زمان اوقات فراعت است، به طور کلی تماشا فیلم و سریال بستگی به سلیقه افراد دارد و نمی توان برای هر شخصی بهترین فیلم را توصیف کرد، چرا که از دید برخی فیلم و سریالی بهترین است که بازیگران مطرح دنیا در آن ایفای نقش کرده باشد همین دیدگاه در فرد دیگر اینگونه نیست شاید او اعتقاد داشته باشد که فیلمی برتر است که فروش خوبی داشته باشد، همه این عوامل باعث می شود که امتیازات فیلم در نزد یک شخص بالا برود، اما می توان گفت که نظرات کاربران و همچنین فروش آن فیلم در سینما نکاتی بسیار مهم برای وقت گذراندن برای آن است، اما در سمت دیگری از دنیای فیلم و سریال، فیلم و سریال های ساخت کشور هند بسیار پر طرفدار هستند و مخاطبین بسیار زیادی از هر قشر را به خود جذب کرده است، همین محبوبیت باعث شده تماشا فیلم هندی جدید در اولویت های آن ها قرار بگیرد؛ در ادامه این مطلب نیز به معرفی چند فیلم هندی برتر خواهیم پرداخت تا با دنیای بالیوود بیشتر از قبل آشنا شوید.

فیلم استاد Master 2021

مستر  (Master) یک فیلم مهیج اکشن – به زبان تامیلی هندی است به نویسندگی و کارگردانی لوکش کاناگاراج و تهیه کنندگی خاویر بریتو، تحت عنوان XB Film Creators است در این فیلم ویجای و ویجای ستوپاتی در نقش‌های اصلی بازی می‌ کنند در حالی که مالاویکا موهانان، ارجون داس، آندره ارمیا و شانتانو باگیاراج نقش‌های مکمل را بازی می ‌کنند. موسیقی این فیلم توسط آنیرود راویچاندر ساخته شده ‌است، در حالی که فیلمبرداری و تدوین به ترتیب توسط ساتیان سوریان و فیلومین راج انجام می ‌شود. این فیلم به زبانهای تامیل، تلوگو، هندی، کانادا و مالایالام منتشر خواهد شد. در ابتدا قرار بود این فیلم به صورت نمایشی در تاریخ ۹ آوریل ۲۰۲۰ اکران شود، اما از آن زمان به دلیل دنیاگیری کرونا ویروس به تأخیر افتاد؛ خلاصه داستان : فیلم استاد ۲۰۲۱، یک استاد الکلی به مدرسه نوجوانان اعزام می شود و در آنجا با یک گانگستر که از بچه های مدرسه برای کارهای مجرمانه استفاده می کند درگیر می شود.

فیلم هندی شیر شاه Shershaah 2021

فیلم هندی شیرشاه (shershaah 2021) عنوانی اکشن و درام که محصول سال ۲۰۲۱ کشور هند می باشد و به کارگردانی ویشنو وردان ساخته شده است. فیلم نامه نویسی این اثر درام را نیز سندیپ سریواستاوا بر عهده داشته است. این عنوان بی نظیر در ۱۲ آگوست سال جاری از سرویس ویدئویی Prime برای اولین بار منتشر شد و استقبال ها از آن بالا بوده است و نمرات بسیار بالایی را دریافت کرده است .فیلم برداری این فیلم از ۱۹ ام می سال ۲۰۱۹ آغاز شد و تقریبا یک سال و نیم طول کشید و در این بین محدودیت های ویروس کرونا نیز تاخیر بسیاری در تدوین نهایی اثر ایجاد کرد و در نهایت شاهد اکران آن در اواسط سال ۲۰۲۱ بودیم. فیلم هندی ” شیر شاه ” نمره ۸.۸ را با بیش از ۴۶ هزار رای مثبت به خودش اختصاص داده است و دوران اولین انتشار خودش را در بین ۲۵۰ فیلم برتر جای داده است و می توان گفت که به عنوان یکی از برترین آثار محبوب کشور هند تا به الان شناخته شده است؛ خلاصه داستان : فیلم شیرشاه Shershaah 2021، داستان فیلم حول محور شخصی به نام ویکرام باترا می باشد که یک سروان ارتش در هند است و در طول جنگ افتخارات بسیاری بدست آورده است و از او به عنوان یک قهرمان ملی یاد شده است نام وی در جنگل گارگیل در سال ۱۹۹۹ به شهرت رسید و روحیه مثال نزدنی او نیز نجات بخش سربازان نا امیدی بود که خود را برای مرگ آماده کرده بودند…. دانلود فیلم هندی شیرشاه می تواند یکی از گزینه هایی باشد که با سلیقه شما همخوانی داشته تا در تایم های خالی که پیدا می کنید به تماشا آن بنشینید؛ اما این نکته را نباید فراموش کرد که انتخاب فیلم امری کاملا سلیقه ای می باشد.

فیلم پنگوئن Penguin 2020

دانلود فیلم هندی جدید

پنگوئن یک فیلم هیجان انگیز و مرموز هند در سال ۲۰۲۰ است که به نویسندگی و کارگردانی Eashvar Karthic در اولین کارگردانی خود و تهیه کنندگی Kaarthekeyen Santhanam، Sudhan Sundaram و Jayaram به ترتیب زیر نظر Stone Bench Films ، با پشتیبانی Karthik Subbaraj و Passion Studios تهیه شده است. در این فیلم Keerthy Suresh نقش زنی باردار را بازی می کند که در اثر کابوس های مختلف درباره آدم ربایی حل نشده اولین فرزندش آسیب دیده و بعداً ماموریت خود را برای حل رمز و راز ناپدید شدن وی آغاز می کند. این پروژه در آگوست ۲۰۱۹ اعلام شد. Eashvar Karthic فیلمنامه را ظرف ۱۸ روز نوشت و فیلمبرداری طی ۳۶ روز بین سپتامبر و نوامبر ۲۰۱۹ در Kodaikanal به پایان رسید. این فیلم دارای فیلمبرداری توسط Kharthik Palani است و تدوین آن توسط Anil Krish انجام شده است. این فیلم دارای موسیقی است که توسط Santhosh Narayanan به ثمر رسیده است. پنگوئن که به طور همزمان در تامیل و تلوگو فیلمبرداری شده بود، پس از عدم موفقیت در یک نمایش تئاتر به دلیل قفل شدن COVID-19 در هند، از طریق Amazon Prime Video در ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ به طور مستقیم منتشر شد.

فیلم سرگرد Major 2022

دانلود فیلم هندی جدید

فیلم سرگرد محصول سال ۲۰۲۲ کشور هندوستان به کارگردانی ساشی کایرن تیکا و نویسندگی داستان و فیلمنامه آدیوی سش است، این فیلم در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۲ به تهیه کنندگی ماهش بابو و نامراتا شیرودکار به نمایش عموم درآمد و توانست در گیشه جهانی فروش ۵ میلیون دلاری را به خود اختصاص دهد ، تمام مراحل فیلمبرداری و سکانس های این اثر در شهر بمبئی هندوستان انجام شده است. آدیوی سش که علاوه بر بازی در این فیلم به عنوان بازیگر نقش اول سمت نویسندگی داستان را هم بر عهده داشته است  در کنار او هنرپیشگان دیگری همچون پراکاش راج، سوبهیتا دولیپالا، سائی مانجرکار هنرنمایی کرده اند. خلاصه داستان : درباره زندگی سرگرد ساندیپ آنیکریشنان است که سال ۲۰۰۸ در جریان مبارزه با حملات تروریستی در بمبئی در تاج پالاس جان خود را از دست داد. پس از آن در سال ۲۰۰۹، نشان آشوکا چاکرا که باارزش ترین نشان شجاعت زمان صلح هندوستان است به او داده شد. فیلم هندی جدید دوبله فارسی سرگرد به علت داستانی زیبا و هیجان انگیز توانسته است در میان فارسی زبانان جا باز کند، و پیشنهاد می شود این فیلم یکی از گزینه های شما باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.