تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 6:44
کد خبر : 28143

درباره عوارض میکروبلیدینگ ابرو بیشتر بدانید

درباره عوارض میکروبلیدینگ ابرو بیشتر بدانید

میکروبلیدینگ ابرو روشی است که امروزه برای زیبایی و پرپشتی ابروهای افرادی که ابروی نازکی دارند افزایش یافته اما این روش عوارض خطرناکی دارد که از آن ها بی خبرند.

به گزارش تیتر داغ؛ چندین سال است که کلمه ” میکروبلیدینگ” را می شنوید ، این یک روش خال کوبی و تاتو است که باعث می شود نواحی خالی ابرو را پر کند.بر خلاف یک تاتوی سنتی, که دائمی است, رنگ آن ممکن است تا ۳ سال باقی بماند و محو نشود این به دلیل استفاده از ابزارهای مختلف و مقدار کم رنگدانه است.

میکروبلیدینگ ابرو چیزی جز همان روش مجرمان زندان برای طراحی روی بدنشان نیست و یکی از روشهای غلطی است که عوارض خطرناکی را در پی دارد.برای افرادی که ابرو های نازک دارند و به دنبال چیزی هستند که ابروهایشان را پرتر و زیبا تر نشان دهد,این ممکن است یک گزینه باشد که در این بخش از دنیای مد نمناک باید درباره این روند جدید, از جمله حقایق, هزینه ها و ریسک های مرتبط بدانید.

 

میکروبلیدینگ چیست؟
روشی است که با بهره گیری از بلید یا همان تیغ، پوست را برش داده و رنگ را به لایه های زیرین پاره شده انتقال می دهند. با پارگی اپیدرم، رنگ به میزان بسیار بیشتر و با عمق نفوذ بالاتر به لایه های زیرین پوست انتقال می یابد و راز انتقال رنگ، در میکروبلیدینگ نیز به همین دلیل است.

گفته می شود که فرآیند میکروبلیدینگ ابرو ها را به صورت طبیعی میکشد، اما این فرآیند به طور معمول کمی زمان می برد تا کامل شود. روش اولیه ممکن است تا چند ساعت طول بکشد و بعد از ترمیم اولیه, ابرو ها تیره تر خواهند شد. ممکن است که رنگ پس از چند هفته محو شود و یا ممکن است که نیاز به ترمیم داشته باشد.

هر آنچه که باید در مورد میکروبلیدینگ ابرو دانست:
تمام روش های آرایشی شامل میکروبلیدینگ و آرایش های دائمی, خطرات احتمالی مرتبط با آن ها را دارند. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید، مواد افزودنی رنگی استفاده شده در این شیوه های آرایشی را FDA تنظیم و تضمین نمی کنند.

بنابراین لازم است قبل از انجام یک فرآیند, از خطرات ناشی از آن آگاه باشیم. یکی از مهم ترین چیزهایی که باید در مورد آن فکر کنیم, سالنی است که این کار را انجام خواهد داد. شخصی که این کار را انجام می دهد باید یک متخصص مجاز باشد که آموزش مناسبی را دیده است و به روز می باشد.

به طور کلی, سالن های دارای مهارت بالا و دارای مجوز و با کیفیت بالا و اسپا دارای مجوز می باشند, اما شخصی که می خواهد این کار را انجام دهد باید اعتبار هر فرد را قبل از رفتن چک کند و حتی از کسانی که قبلا پیش این شخص چنین کاری را انجام داده است، تحقیق کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.