تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 6:59
کد خبر : 27530

درخواست زنیت مانع از انتقال آزمون به لیون می‌شود؟

درخواست زنیت مانع از انتقال آزمون به لیون می‌شود؟

باشگاه روسی خواستار افزایش رقم انتقال سردار آزمون به باشگاه لیون فرانسه شده است.

به گزارش تیتر داغ؛ سباستین دنیس، خبرنگار نشریه فوت مرکاتو ایتالیا اعلام کرد که وضعیت انتقال سردار آزمون به لیون از باشگاه زنیت روسیه فعلا در وضعیت نامشخصی قرار دارد.

این خبرنگار در توییتی نوشت: “اگر لیون و سردار آزمون با قراردادی ۴.۵ ساله به توافق برسند، این ملی پوش ایرانی هنوز با انتقال رسمی به المپیک لیون فاصله زیادی دارد. باشگاه لیون در مقابل درخواست زنیت قرار می‌گیرد که مدعی است بیش از ۳ میلیون یورویی که لیون می خواهد اختصاص بدهد را طلب می‌کند؛ به ویژه به دلیل علاقه نیوکاسل به آزمون آن‌ها خواستار افزایش این رقم هستند.”

آزمون در این فصل ۲۱ بازی برای زنیت انجام داده و موفق به زدن ۱۰ گل شده و ۴ باز نیز پاس گل داده است. او که چند روز پیش به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال روسیه انتخاب شد، در رقابت برترین گلزنان فصل ۲۰۲۱/۲۲ این کشور در رده ششم قرار دارد.

قرارداد آزمون با زنیت در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می رسد. به گزارش اسکای اسپورت، نیوکاسل نیز که با مالکین سعودی خود به دنبال بقا در لیگ برتر است، برای تقویت خط حمله خود سردار آزمون را به عنوان خرید زمستانی خود انتخاب کرده است و باید دید در این جنگ میان لیون و مدیران عربستانی نیوکاسل، کدام یک پیروز خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.