تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 1:35
کد خبر : 26414

درمان پوکی استخوان با فناوری نانو

درمان پوکی استخوان با فناوری نانو

یک ایده پرداز گفت: در صورت دریافت حمایت‌های مالی می‌توانیم پوکی استخوان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از فناوری نانو درمان کنیم.

به گزارش تیتر داغ:مهسا صودابری، مدیرعامل یک شرکت فعال در زمینه نانو، اظهار کرد: جدیدترین ایده ما ساخت داربست های زیستی بر پایه نانو سلولز  است که زیست تخریب پذیر هستند و کاربرد بسیار زیادی در زمینه پزشکی دارند.

این فعال فناور افزود: ایده ما به زبان ساده تر در مهندسی بافت استفاده می شود که در مرحله اول در مهندسی بافت استخوان روی آن کار خواهیم کرد.

صودابری ادامه داد: عملکرد این محصول در مهندسی بافت استخوان به این شکل است که روند درمان را برای بیمارانی که دچار شکستگی های بزرگ هستند، سریع و آسان می‌کند.

او  تصریح کرد: در مراحل بعدی این ایده را برای درمان قطعی پوکی استخوان در کوتاه ترین زمان ممکن گسترش خواهیم داد تا از خروج بیماران از کشور برای درمان جلوگیری کنیم.

این فعال فناور گفت: ایده ما برای اینکه به محصول تبدیل شود به یک آزمایشگاه مجهز و سرمایه گذار نیاز دارد تا بتوانیم علاوه بر اینکه تمام بیماران ایرانی را بهبود ببخشیم، گردشگری پزشکی را در کشور رایج کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.