تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 17:32
کد خبر : 27169

در آستانه روز پرستار از خانواده شهید رامین عزیزی فر دلجویی کرد

در آستانه روز پرستار از خانواده شهید رامین عزیزی فر دلجویی کرد

دکتر فرشید الازمنی معاون اجرایی نظام پرستاری تهران بزرگ در آستانه روز پرستار از خانواده شهید رامین عزیزی فر، اولین پرستار مدافع سلامت استان تهران دیدار و دلجویی کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ دکتر فرشید الازمنی معاون اجرایی نظام پرستاری تهران بزرگ در آستانه روز پرستار از خانواده شهید رامین عزیزی فر، اولین پرستار مدافع سلامت استان تهران دیدار و دلجویی کرد.

شهیدرامین عزیزی فر فرزند محمد تقی در ۱۹ اردیبهشت ۷۳ در خانواده‌ ای متعهد و فرهنگی چشم به جهان گشود. تحصیلات متوسطه و پیش دانشگاهی خود را در منطقه۱۴تهران گذراند. و باتوجه به علاقه مندی به انجام امور مذهبی در مسجد خندق آبادی محله مولوی فعالیت‌ های فرهنگی خود را شروع و در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) حضور پررنگ داشتند.

شهید رامین عزیزی فر دانشجوی مقطع کارشناسی پیوسته رشته پرستاری ورودی سال ۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بودند که در سال ۹۶ فارغ التحصیل و پس از انجام امور خدمت سربازی به استخدام بیمارستان بهارلو دانشگاه علوم پزشکی تهران درآمد. و درسال۹۸به ‌عنوان پرستار نمونه بیمارستان انتخاب ‌شدند

مادر بزرگوارشان می‌ فرمایند: رامین خیلی بچه با هوش و با استعدادی بود و در بین دوستانش به این خصلت معروف بود. و هیچ وقت ازخودش تعریف نمی‌ کرد همیشه ما کارهای خوب رامین را از دیگران می‌ شنیدیم و چقدراین برایم افتخار آفرین بود. همیشه در مشکلاتی که پیش می‌ آمد به همه دلگرمی می‌ داد و باور داشت که مشکلات همانطور که ناگهانی اتفاق می‌ افتد همانطور هم با توکل به خداوند بدون اینکه متوجه بشوی بطور ناگهانی از سر راهت برداشته می‌ شود.
او از روابط عمومی بسیار بالایی برخوردار بود و واقعا از ته دل انسانها رو دوست داشت و بهشون احترام می‌ گذاشت. ایشان خیلی نجیب، مهربان، خوش رو، دلسوز، متعهد، فداکار، صادق وپرانرژی بودند، بیشتر اوقات فراغت خود را به سفرکردن، باشگاه رفتن وکار باکامپیوتر و انجام امورخیریه اختصاص می‌ دادند با شوخی‌ های بجای او همیشه همه می‌ خندیدند. و الحمدالله هیچ کسی از او ناراحت، دلگیر و دلخور نشده بود،
پدرشهید رامین عزیزی فر می‌ گوید پسرم بسیار با ادب و مهربان بود و ۲۵ساله و نامزد داشت. در تمامی اموری که به او محول می‌ شد سربلند بیرون می‌ آمد و باعث افتخار من درمحله بود.
با شنیدن خبر فوت فرزندم حال من هم بد شد و پس از انجام آزمایشات یک هفته در بیمارستان بستری بودم و ۱۵روز در منزل قرنطینه شدم و بعد ازگذراندن دوره نقاهت با توجه به اینکه به سختی این بیماری پی برده بودم برای نجات جان بیماران به مرکز اهدای پلاسمای ستاد مرکزی سازمان  انتقال خون مراجعه، وپلاسمای خون خود را اهدا نمودم.
دوست صمیمی و همکارشهید رامین عزیزی فر می‌ گوید، اوهمیشه دلسوز بیماران بود و هرکاری از دستش برمی آمد، برای بهبود حال آنها انجام می‌ داد. علائم شدید ابتلا به کرونا از دوم اسفند در ایشان بروز پیدا می‌ کند و او را در بیمارستان بهارلو بستری می‌ شود. سه روز بعد هم که سطح هوشیاری‌ اشپایین‌ تر می‌ آید، ایشان را به بیمارستان مسیح دانشوری انتقال می‌ دهند. در آنجا هم با وجود همهٔ تلاش‌ های کادر پزشکی، او دچار ایست قلبی و تنفسی می‌ شود و بعد از روزها مجاهدت درخط مقدم مبارزه با کرونا در تاریخ نهم اسفند ۹۸ دعوت حق را لبیک گفت وآسمانی شد.

مزارشریف ایشان دربهشت زهرا (س) درقطعه ۱۰ ردیف۴۴ شماره ۲۲ واقع شده است. روحش شاد و راهش پر ره رو باد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.