تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 13:22
کد خبر : 109770

در مجمع کمیته المپیک مطرح شد؛ از ورزشکاران «وثیقه» مالی نگیرید

در مجمع کمیته المپیک مطرح شد؛ از ورزشکاران «وثیقه» مالی نگیرید

در جریان مجمع کمیته ملی المپیک موضوع لغو اخذ وثیقه مالی از ورزشکاران برای خروج از کشور مطرح شد.

به گزارش تیتر داغ؛ پنجاه و دومین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک از ساعت ٩ صبح امروز به ریاست محمود خسروی وفا در محل کمیته آغاز شد. بخش پایانی مجمع خارج از دستورالعمل اعلام شده به اعضا و موضوعات مورد درخواست شده کمیته بین المللی المپیک اختصاص داشت.

اخذ وثیقه مالی از ورزشکاران برای خروج از کشور یکی از موارد مطرح در این نشست بود، موضوعی در گزارشی با عنوان «وثیقه از دست و پای ورزشکاران باز می شود/لغو قانون نانوشته» به آن‌ پرداخت.

البته صدا و تصویر مجمع در زمان طرح این موضوع و دیگر موارد خارج از دستورالعمل قطع شد اما کسب اطلاع کرد که محمود خسروی وفا خطاب به روسای فدراسیون ها با تاکید بر ورود کمیته بین المللی المپیک به موضوع وثیقه از ورزشکاران، از آنها (روسای فدراسیون ها) خواست تا این اقدام را متوقف کنند.

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال که در مجمع حضور دلشت در گفت و گو با خبرنگار مهر با تایید این مطلب گفت: البته ما در فدراسیون والیبال وثیقه ای از ورزشکاران مان نمی گیریم اما در مجمع این مساله به خاطر ورود IOC توسط رئیس کمیته مطرح شد.

داورزنی گفت: درخواست این بود که به منظور عدم حساسیت نهادهای بین المللی وثیقه یا ضمانت نامه مالی گرفته نشود و چاره ای دیگر در این زمینه اندیشیده شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.