تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 14:16
کد خبر : 105976

سردار ناظری، در  نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، بیان کرد:

در نمایشگاه امسال ۱۸۰ ناشر تخصصی دفاع ‌مقدس حضور دارند

در نمایشگاه امسال ۱۸۰ ناشر تخصصی دفاع ‌مقدس حضور دارند

تیتر داغ: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و همزمان با دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود.

معاون نشر و ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دوازدهمین دوره این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همزمان با دومین کنگره ملی هشت هزار شهید همدان، با حضور ناشران این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی سایت خبری تحلیلی تیتر داغ، نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، صبح چهارشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲، با حضور سردار عبدالرضا آزادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار علی ناظری معاون نشر و ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، علی رمضانی مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران و جمعی از اصحاب رسانه، در سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

سردار علی ناظری، معاون نشر و ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سردار علی ناظری، معاون نشر و ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در این نشست خبری گفت: دوازدهمین دوره این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همزمان با دومین کنگره ملی هشت هزار شهید همدان، با حضور ناشران این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال ۱۸۰ ناشر تخصصی دفاع ‌مقدس حضور دارند، افزود: راه اندازی بخش بین الملل از ویژگی های نمایشگاه امسال است که با حضور فرماندهان وخانواده شهدای فاطمیون خدمات و معرفی جایگاه لشگر فاطمیون در جبهه مقاومت می پردازد.

معاون نشر و ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در ادامه بیان داشت: برگزاری نشست های فرهنگی و اجتماعی با حضور مسئولین فرهنگی دستگاه های اجرایی، شب شعر مقاومت، شب روایت، بخش‌های ویژه کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، استکبارستیزی و جنگ نرم و رونمایی از آثار و کتاب های تفریظ شده از سوی مقام معظم رهبری، از دیگر برنامه این نمایشگاه است.

سردار ناظری، در پایان سخنان خود گفت: در نمایشگاه امسال برای سه قشر دانش آموز، دانشجو و طلاب بن کارت هایی برای خرید کتاب در نظر گرفته شده است.

بنا به این گزارش، در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و همزمان با دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود.

ناشران سراسر کشور که در حوزه‌های دفاع مقدس، مقاومت و انقلاب اسلامی کتاب منتشر می‌کنند، می‎توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت‌نام برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت اقدام کنند.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی‌های ۳۲۱ ،۳۲۰ و ۳۱۹ تماس بگیرند.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت از شنبه ۱۵ مهر تا جمعه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲، به مدت هفت روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد. قرار است این نمایشگاه هر سال به میزبانی یکی از استان های کشور برگزار گردد.

خبرنگار: کوروش جم

تصاویر نشست خبری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.