تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 11:34
کد خبر : 110016

با حضور هنرمندان جوان؛

«در پی آن آشنا» تمام شد/ قدردانی از جوانان نوازنده کمانچه

«در پی آن آشنا» تمام شد/ قدردانی از جوانان نوازنده کمانچه

پروژه موسیقایی «در پی آن آشنا» شامگاه جمعه هفدهم آبان با قدردانی از هنرمندان جوان شرکت‌کننده در این رویداد به کار خود در تالار رودکی تهران پایان داد.

به گزارش تیتر داغ؛ آخرین شب پروژه موسیقایی «در پی آن آشنا» با حضور مخاطبان و هنرمندانی چون هادی منتظری، پریچهر خواجه، احسان ذبیحی‌فر، بابک خضرایی و هنرنمایی فرزانه مهدی‌زاده، سینا فاضل، مسیح نوروزی و آوا قویدل در تالار رودکی برگزار شد.

فرزانه مهدی‌زاده متولد ۱۳۸۵ از شهر اصفهان و فارغ التحصیل کارشناسی نوازندگی موسیقی ایرانی دانشگاه هنر است. وی موسیقی را زیر نظر استادانی چون امین میرزایی، اردشیر کامکار و احسان ذبیحی‌فر آموخته است.

این نوازنده جوان در کنسرت «در پی آن آشنا» بداهه‌نوازی در آواز اصفهان را به اجرا گذاشت.

«در پی آن آشنا» تمام شد/ قدردانی از جوانان نوازنده کمانچه

سینا فاضل دیگر نوازنده این برنامه بود. وی متولد ۱۳۷۵ از شهر قزوین و فارغ‌التحصیل دانشگاه شریف و دانشگاه هنر است که آموزش موسیقی را نزد استادانی چون اردشیر کامکار، شروین مهاجر، احسان ذبیحی‌فر، نوید دهقان و حسام اینانلو گذرانده است.

این هنرمند جوان در این برنامه، اجرایی در آواز ابوعطا را به صحنه برد.

مسیح نوروزی دیگر نوازنده این کنسرت، متولد ۱۳۸۳ از شهر تهران و دانشجوی کارشناسی نوازندگی موسیقی ایرانی از دانشگاه تهران است. وی آموزش موسیقی را زیر نظر استادانی چون حسام اینانلو، رضا پرویززاده، مهرداد ناصحی و آذین موحد آموخته است.

این هنرمند جوان در این برنامه اجرایی در بیات شیراز پیش روی مخاطبان قرار داد.

«در پی آن آشنا» تمام شد/ قدردانی از جوانان نوازنده کمانچه

آوا قویدل آخرین نوازنده کنسرت موسیقی «در پی آن آشنا» بود. وی متولد ۱۳۸۱ از شهر تهران و دانشجوی کارشناسی نوازندگی موسیقی ایرانی دانشگاه تهران است که آموزش موسیقی را نزد هنرمندانی چون حسام اینانلو، اردشیر کامکار و رضا پرویز زاده گذرانده است.

این نوازنده جوان در این برنامه اجرایی در آواز اصفهان روی صحنه برد.

در پایان اجراهای صحنه‌ای شب دوم «در پی آن آشنا» در میان تشویق مخاطبان با حضور هادی منتظری از نوازندگان قدردانی به عمل آمد.

«در پی آن آشنا» تمام شد/ قدردانی از جوانان نوازنده کمانچه

نخستین دوره اجراهای صحنه‌ای«در پی آن آشنا» به تهیه‌کنندگی انجمن موسیقی ایران و مدیریت هنری حسام اینانلو با هدف کشف، حمایت و پرورش استعدادهای هنری عرصه موسیقی ایرانی، به مدت ۲ شب، شانزدهم و هفدهم آذر، در تالار رودکی با معرفی نوازندگان جوان کمانچه برگزار شد.

منبع: روابط‌عمومی انجمن موسیقی ایران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.