تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 5:31
کد خبر : 25149

در پی انتقال واحد‌های صنعتی کوچک به شهرک‌های صنعتی هستیم

در پی انتقال واحد‌های صنعتی کوچک به شهرک‌های صنعتی هستیم

پرنیان گفت: واحد‌های کوچک و متوسطی که خارج شهرک‌ها قرار دارند در اولویت انتقال به شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرند.

صابر پرنیان مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران درباره واحدهای صنعتی فعال در مراکز شهر و خارج از شهرک‌های صنعتی، گفت: واحد‌های کوچک و متوسطی که خارج شهرک‌ها قرار دارند در اولویت انتقال به شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرند و در صورتی که تمایل به انتقال داشته باشند به سرعت فضا برای حضور آن‌ها فراهم می‌شود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران ادامه داد: اگر هم این واحدها تمایل به انتقال به شهرک‌های صنعتی را نداشته باشند و یا شرایط و امکانات ما اجازه استقرار آن‌ها را ندهد؛ همان حمایت‌هایی را که از واحد‌های کوچک و بزرگ داخل شهرک انجام می‌دهیم از واحد‌ها خارج از شهرک‌ها هم انجام خواهیم داد. واحدهای داخل و خارج شهرک‌های صنعتی برای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تفاوتی ندارد.

پرنیان گفت: هر واحد صنعتی و هر بنگاه اقتصادی در کشور که با مشکلات تولید دست و پنجه نرم می‌کند می‌تواند به استانداری و سازمان صمت استان مراجعه کند تا مشکلات آن‌ها به بخش‌های مربوط ارجاع پیدا کند و بعد از بررسی کارشناسی مورد پیگیری قرار بگیرد تا در نهایت برطرف شود.

او با اشاره به بخش‌های مختلف همراه با تولید در کشور بیان کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر ارگان‌های دولتی در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در کنار جمع می‌شوند تا این موضوعات را پیگیری کرده و در اولین فرصت بعد از احصا مشکل و کارشناسی شدن آن بررسی و پیگیری موضوع در جلسه آغاز شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران تصریح کرد: واحد‌های داخل و خارج شهرک صنعتی هیچ تفاوتی از نظر ما ندارند و هر کدام از آ‌ها که با مشکلات تولید دست و پنجه نرم می‌کند می‌تواند با مراجعه به سازمان صمت استان و یا استانداری و طی شدن مراحل ذکر شده برای رفع مشکلات خود پیگیری کنند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران تصریح کرد: برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی در قالب برنامه‌های منظمی از ظرفیت‌های قضایی هم بهره می‌گیریم به طوری که حتی دادستان در شهرک صنعتی شمس آباد حضور پیدا کرد تا پیگیر مشکلات واحد‌های تولیدی باشد و در این حضور وعده گرفتیم که با دعوت از نهاد‌های مربوط مشکلات را پیگیری کنند. در بحث تامین مالی، محاسبه سود، مشکلات قضایی سایر موارد پیگیری‌های لازم به عمل خواهد آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.