تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1400 - 10:07
کد خبر : 22113

دستگیری ۳ سوداگر مرگ در پردیس

دستگیری ۳ سوداگر مرگ در پردیس

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از ۷۳کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در پردیس خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛  سردار “کیومرث عزیزی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ در زمینه تهیه ،تولید و فروش و توزیع مواد مخدر،موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراین شهرستان طی عملیات مشترک با همکاران پلیس مبارزه با  مواد مخدر ناجا پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به دستگیری متهمان و بازرسی از محل سکونت آنان در منطقه بومهن از توابع شهرستان پردیس کردند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه افزود: در بازرسی صورت گرفته از محل، بیش از ۷۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین ،۸۰کیلو گرم مایع هروئین،۲۰۰کیلو گرم کربنات پتاسیم که آماده بسته بندی و آماده توزیع بود کشف و ضبط شد .
این مقام مسئول بیان داشت : ۳ نفر از متهمان که سابقه دار نیز بودند در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضائی تحویل شدند.
سردار “کیومرث عزیزی” در پایان ضمن تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر ،از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.