تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 11:45
کد خبر : 104997

فرمانده انتظامی دامغان:

دستگیری سارقان پسته در دامغان/ زندانی فراری به دام افتاد

دستگیری سارقان پسته در دامغان/ زندانی فراری به دام افتاد

فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری سارقان پسته در روستای محمد آباد دامغان خبر داد و گفت: یکی از این سارقان زندانی فراری یکی از استان‌های جنوبی کشور بود.

به گزارش تیتر داغ؛  سرهنگ غلامحسین عرب شامگاه جمعه در بازدید یکی از باغات پسته دامغان از دستگیری سارقان پسته در روستای محمد آباد این شهرستان خبر داد و در تشریح این خبر ابراز داشت: با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ پیروزی دامغان در پی اعلام ورود افراد ناشناس به یک باغ پسته موضوع در دستور کار رسیدگی واقع و سارقان شناسایی شدند.

وی ضمن بیان اینکه در این راستا دو نفر دستگیر شدند، افزود: بررسی‌ها حاکی از این بود که این افراد غیر بومی و از اتباع کشور بیگانه هستند.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه این دو سارق دارای سابقه سرقت و مواد مخدر بودند، ابراز داشت: یکی از این دو زندانی فراری یکی از استان‌های جنوبی کشور بود که به دام پلیس افتاد.

عرب ضمن بیان اینکه همراه این افراد یک قبضه سلاح سرد برای ایجاد رعب و وحشت وجود داشت، تصریح کرد: با تشکیل پرونده و هماهنگی قضائی این دو سارق روانه زندان شدند.

وی بابیان اینکه طی دو عملیات جداگانه پنج سارق طی ماه اخیر در دامغان دستگیر شدند، افزود: علیرغم تشدید بازدید از باغات پسته به باغداران توصیه می‌شود اقدامات حفاظتی را اعمال و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.