تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 6:20
کد خبر : 24196

دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح شهروندان

دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح شهروندان

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح ۲ تن از شهروندان و تخریب ۲ دستگاه موتورسیکلت در حوالی خیابان باستان خبر داد .

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ غلامحسین زراعت کار، رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح ۲ تن از شهروندان و تخریب ۲ دستگاه موتورسیکلت در حوالی خیابان باستان خبر داد و گفت: اول هفته گذشته خبری در خصوص درگیری و عربده کشی و تخریب ۲ دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله‌های حوالی خیابان باستان دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت به آدرس اعلامی اعزام که در بررسی اولیه و بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد سه نفر سرنشین خودرو ۲۰۶ که از اراذل و اوباش سابقه دار پایتخت بوده در حالی که شرایط عادی نداشته اقدام به عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت نموده که در همین بین نیز به ۲ تن از شهروندان حمله ور و آنان را از ناحیه دست و صورت زخمی و۲ دستگاه موتورسیکلت پارک شده در محل را تخریب و از محل گریخته‌اند.

سرهنگ زراعتکار با بیان اینکه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری این افراد اخذ شد، بیان کرد: با انجام تلاش‌های شبانه روزی مخفیگاه عامل اصلی این درگیری در حوالی خیابان کارگر شناسایی و در عصر روز بیست و چهارم شهریور ماه در یک اقدام پلیسی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.