تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 - 7:17
کد خبر : 24231

دستگیری قاچاقچی شمال پایتخت با ۱۹ کیلو تریاک

دستگیری قاچاقچی شمال پایتخت با ۱۹ کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یکی از موادفروشان شمال تهران خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۹ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف شد.

به گزارش تیتر داغ؛   سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، افزود: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران است که به تازگی ضمن مراجعه به مرزهای شرقی کشور اقدام به خرید مقادیر قابل توجه‌ای مواد افیونی کرده و پس از انتقال آن با یک دستگاه خودرو سواری قصد دارد تا در فرصتی مناسب مواد را در سطح شمال پایتخت توزیع کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات به دست آمده مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی پس از رصد مسیرها و محل‌های تردد متهم در حالی که این قاچاقچی سابقه دار با یک دستگاه خودرو سواری در یکی از بزرگراه‌های پایتخت در حال حرکت بود موفق شدند در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وی را متوقف و ضمن دستگیری نامبرده در بازرسی از خودرو مقدار ۱۹ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف کنند.

سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.