تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 10:10
کد خبر : 100963

جانشین فرمانده انتظامی قدس خبر داد؛

دستگیری ۳ عامل تخریب خودروهای شهروندان در شهرقدس

دستگیری ۳ عامل تخریب خودروهای شهروندان در شهرقدس

قدس- جانشین فرمانده انتظامی قدس از دستگیری سه عامل تخریب خودروهای شهروندان در شهرقدس در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: این افراد به ۹ خودرو خسارت وارد کردند.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ غلامعلی نعمتی آزاد از دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت و وارد کردن خسارات به ۹ دستگاه خودروی سواری در شهرقدس خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از شکایت تعدادی از مردم مبنی بر تخریب و وارد آمدن خسارت به ۹ دستگاه خودرو توسط اراذل و اوباش در شهرقدس رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: بر همین اساس و با توجه به بازتاب گسترده این اعمال مجرمانه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و ضرورت دستگیری این باند، پرونده سریعاً به پلیس امنیت عمومی ارجاع و تیمی تخصصی تحقیقات گسترده و همه جانبه خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان تخریب خودروها و افرادی که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی قدس با بیان اینکه مأموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی اعضای این باند سه نفره که اقدام به تخریب خودروی شهروندان کرده بود، شدند، گفت: در ادامه و پس از هماهنگی با مقام قضائی مأموران در جریان یک عملیات مقتدرانه پلیسی این سه فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

نعمتی آزاد با بیان اینکه مأموران آلات و ادوات جرم را نیز از این افراد شرور کشف کردند، گفت: همه اعضای باند این اقدام جنون‌آمیز در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس شهرستان قدس دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد که جزو اوباش و اشرار نوظهور و دارای چندین پرونده قضائی با موضوعات شرارت و… هستند، در جریان بازجویی‌های انجام شده به بزه‌انتسابی اعتراف کردند و پس از آن به همراه پرونده تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.