تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1402 - 8:28
کد خبر : 98111

سرهنگ پور نجفی خبر داد:

دستگیری ۵۶ سارق و کشف ۳۲ وسیله نقلیه سرقتی در پردیس

دستگیری ۵۶ سارق و کشف ۳۲ وسیله نقلیه سرقتی در پردیس
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: طرح پاکسازی و ارتقا امنیت اجتماعی با دستگیری ۵۶ سارق و کشف ۳۲ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی اجرا شد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ سید حجت الله پور نجفی، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در راستای اجرای طرح‌های مختلف ارتقا امنیت اجتماعی، عوامل انتظامی پردیس از دستگیری ۲۵ نفر خرده فروش و کشف بیش از یک کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر خبر دادند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ۶۱ دستگاه موتور سیکلت و خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند که نداشتن پلاک، اجرای حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پلاک مخدوش و رانندگی خطرناک از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه است.

این مسئول اظهار داشت: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است.

پور نجفی از دستگیری ۲ نفر سارق پمپ آب منازل و ساختمان‌های نیمه‌کاره در بومهن خبر داد و افزود: در پی گشت‌زنی هدفمند عوامل یگان امداد و دستگیری سارقی بابت سرقت پمپ آب و پیگیری ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ بومهن این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۲ بومهن طی پیگیری‌های صورت گرفته و با اقدامات پلیسی یک نفر دیگر از متهمان دیگر همدست سارق اصلی را شناسایی و پس مراقبت‌های لازم طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مسئول یادآور شد: در تحقیقات از ۲ نفر متهم دستگیر شده تعداد ۱۰ دستگاه پمپ آب و دستگاه سنگ فرز کشف و ضبط شد و متهمین پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.