تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 - 7:55
کد خبر : 22823

دستگیر ۵۲۹ متهم در اراک

دستگیر ۵۲۹ متهم در اراک

اراک- فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری ۵۲۹ سارق، معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در تیر ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛  امیر مختاری امنیت را یکی از نیازهای ضروری انسان‌ها در جامعه دانست و گفت: مردم در تأمین امنیت نقش بسزایی دارند و تعامل و مشارکت مردم با پلیس یکی از مهمترین مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی پلیس در جلب مشارکت‌های عمومی است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم است، افزود: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس در تیر ماه امسال ،۳۱۵ نفر سارق دستگیر و در اعتراف این افراد ۶۲۶ فقره انواع سرقت کشف شد که میزان دستگیری‌ها افزایش ۷۶ درصدی دستگیری‌ها را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به برنامه‌های پلیس شهرستان اراک در مبارزه با مواد مخدر به عنوان بخشی دیگر از مطالبات مردمی حوزه ارتقا امنیت اجتماعی، گفت: در تیر ماه امسال در حدود ۱۳ کیلو و ۷۹۴ گرم انواع مواد مخدر در عملیات‌های کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی اراک کشف و ۲۱۴ نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

مختاری با اشاره به اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه امنیت ترافیکی و برخورد با موتورسواران متخلف گفت: در تیر ماه امسال، ۱۲۲ دستگاه موتور سیکلت و ۲۵۵ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.