تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1400 - 19:09
کد خبر : 23252

دلایلی که شما را قانع می کند تا محله جنت آباد را برای سکونت انتخاب کنید

دلایلی که شما را قانع می کند تا محله جنت آباد را برای سکونت انتخاب کنید

جنت آباد محله‌ای در شمال غرب تهران است که در منطقه ۵ شهرداری تهران واقع شده است. این محله از غرب با محله شهران، از شمال با حصارک، از شرق با محله‌های پونک و چهار دیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب با خیابان آیت الله کاشانی همسایه است. بلوار جنت آباد از جاده

جنت آباد محله‌ای در شمال غرب تهران است که در منطقه ۵ شهرداری تهران واقع شده است. این محله از غرب با محله شهران، از شمال با حصارک، از شرق با محله‌های پونک و چهار دیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب با خیابان آیت الله کاشانی همسایه است. بلوار جنت آباد از جاده حصارک شروع می‌شود.

 

طبق گزارش های منتشر شده از جانب بانک مرکزی منطقه ۵ تهران جزو یکی از پر معامله‌ترین مناطق در شهر تهران شناخته شده است. یکی از محله‌های محبوب در این منطقه محله جنت آباد است. این محله به دلیل وجود آب و هوای مناسب در گذشته به جنت آباد معروف شده است.

 

دسترسی مناسب به اتوبان‌ها

محله جنت آباد با توجه به موقعیت شهری که دارد دسترسی سریع و بسیار راحتی به اتوبان های اصلی شهر تهران دارد. موقعیت محلی از دیگر ویژگی‌های مهم است که افراد در زمان خرید و یا اجاره خانه به آن اهمیت زیادی می دهند. اگر

شما هم به موقعیت محلی در زمان خرید خانه اهمیت می‌دهید خرید آپارتمان در جنت آباد شمالی گزینه‌ی مناسبی برای

شما خواهد بود.

 

بافت مسکونی

شهر تهران به عنوان یکی از شهرهای شلوغ و پر ترافیک شناخته شده است. یکی از دلایلی که باعث ایجاد این شلوغی و ترافیک می‌شود وجود ساختمان های تجاری و اداری در سطح شهر است. در غرب تهران، به دلیل بافت مسکونی بیشتر محله ها و عریض بودن خیابان ها ترافیک کمتری وجود دارد. محله جنت آباد یکی از محله هایی است که بیشتر ساختمان های آن مسکونی است. به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم به خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی را می‌گیرند.

 

کوچه و خیابان های پهن

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم محله جنت آباد کوچه و خیابان های پهن آن است. دل باز بودن خیابان ها، نداشتن ترافیک و ساخت و سازهای جدید در این محله باعث شده تا کوچه و خیابان های این محله از پهنای خوبی برخوردار باشد. بر خلاف سایر محله‌های تهران در خیابان های جنت آباد همیشه جای پارک وجود دارد.

 

اگر شما هم قصد اجاره و یا خرید آپارتمان در جنت آباد مرکزی را دارید پیشنهاد می کنیم که آگهی های ملکی سایت شابش را مشاهده کنید. شابش، وب سایت تخصصی درج آگهی املاک در ایران است که به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان به هزاران آگهی ملکی با کیفیت دسترسی داشته باشید. با کمک شابش خانه ایده آل خود را هوشمندانه پیدا می‌کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.