تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 11:06
کد خبر : 115232

سرمربی تیم ملی خبر داد:

دو ملی‌پوش حضور در مسابقات بدمینتون اوگاندا را از دست دادند

دو ملی‌پوش حضور در مسابقات بدمینتون اوگاندا را از دست دادند

سرمربی تیم ملی بدمینتون از اعزام نشدن دو ملی پوش به مسابقات اوگاندا به دلیل حل نشدن روال اداری خدمت سربازی و صادر نشدن گذرنامه خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ نیکزاد شیری درخصوص آخرین برنامه ملی پوشان بدمینتون برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پاریس اظهار داشت: پس از مسابقات جام فجر مسابقه خاصی نداشتیم به همین دلیل اردوهای تیم ملی را هم تشکیل ندادیم. مسابقات لیگ نیز در حال حاضر به پایان رسیده است. قطعا بچه‌ها تمرینات شخصی خود را دارند و در سال جدید هم برنامه‌های ملی ما شروع خواهد شد. جدول المپیک اردیبشهت ماه بسته می‌شود و فرصت کوتاهی داریم تا بتوانیم سهمیه المپیک را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس داریم در بخش مردان به این سهمیه دست پیدا کنیم؟ گفت: صالح سنگتراش و محمد مهدی میرشکاری دو ورزشکار ما هستند که در تلاش‌اند به این سهمیه برسند. از تیر ماه امسال استارت این کار را زدند و تا قبل از آغاز مسابقات جام فجر هم در رنکینگ جهانی جایگاه بدی نداشتند اما اخیرا قرار بود در مسابقات اوگاندا شرکت کنند که به دلیل مشکل سربازی نتوانستند عازم این رقابت‌ها شوند.

سرمربی تیم ملی بدمینتون در ادامه عنوان کرد: خیلی کم پیش می‌آمد که ملی پوشان ما با این مشکل مواجه شوند ولی متاسفانه مسابقات اخیر را با وجود اینکه نامه نگاری هم صورت گرفته بود از دست دادیم. قبل از این اتفاق خیلی امیدوار بودیم ولی چون فرصت محدود است و البته ممکن است برای سایر رویدادهای پیش رو هم باز این اتفاق رخ بدهد، امید به کسب سهمیه کمی در ما کاهش پیدا کرده است.

دو ملی‌پوش حضور در مسابقات بدمینتون اوگاندا را از دست دادند

شیری با اشاره به اینکه حضور در مسابقات قهرمانی آسیای چین از برنامه‌های فدراسیون است، گفت: سال گذشته این مسابقات در دوبی برگزار شد و امسال میزبان چین است که به احتمال فراوان تیم دوبل ما دعوت شود. امیدوارم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم و امتیازهای خوبی را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: هر دوی این بازیکنان با استعداد هستند و سن کمی هم دارند با این وضعیت حضورشان در جام جهانی قطعی است که این اتفاق کوچکی برای آنها نیست. البته که دوست دارم ورزشکارانمان را در المپیک ببینم که با توجه به شرایط سنی و انگیزه خوبی که دارند این اتفاق را هم در آینده نزدیک خواهیم دید.

سرمربی تیم ملی بدمینتون در پایان در مورد کیفیت مسابقات لیگ هم گفت: اخیرا مسابقات لیگ به پایان رسید و چند تیم واقعا شرایط خوبی داشتند. در مجموع لیگ برترمان بد نبود از نظر مالی هم رشد کرده بود. اما بهتر است اسپانسرهای بیشتری مشارکت کنند تا لیگ پویاتر شود. بدون شک با این وضعیت بازیکنان هم از نظر مالی تامین می‌شوند و چون لیگ اکثرا ۶ ماه از سال را به خود اختصاص می‌دهد ملی پوشان هم مدام در جریان مسابقه قرار می‌گیرند و آمادگی خود را حفظ می‌کنند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.