تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 3:24
کد خبر : 26368

ذوب آهن به دنبال پایان دادن به روند سینوسی/ آزمون سخت شاگردان منصوریان برابر گل گهر سیرجان

ذوب آهن به دنبال پایان دادن به روند سینوسی/ آزمون سخت شاگردان منصوریان برابر گل گهر سیرجان

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از فردا با برگزاری ۳ دیدار آغار می‌شود.

به گزارش تیتر داغ: هفته پنجم لیگ برتر از پنجشنبه، ۲۷ آبان ماه با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های اراک، مشهد و آبادان آغاز می‌شود.

آلومینیوم اراک – نفت مسجد سلیمان

آلومینیوم اراک که با شکست دوباره پرسپولیس نشان داد تیم قدرتمندی است، با ۸ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و برای ماندن در جمع مدعیان باید نفت مسجد سلیمان را از پیش رو بردارد که به دلیل مشکلات مالی هفته پرحاشیه‌ای را سپری کرد و حتی بازیکنان این تیم حاضر نشدند روز یکشنبه در تمرینات شرکت کنند.

شاگردان کمالوند که قرار بود در صورت عدم دریافت مطالبات شان در هفته پنجم به میدان نروند و سرانجام با وعده‌های مسئولان برای پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد ظرف روز‌های آینده، راهی اراک خواهند شد.

شهرخودرو مشهد – ذوب آهن اصفهان

تیم فوتبال شهرخودرو که با شرایط بدی لیگ برتر را آغاز کرد و حتی برابر مس رفسنجان حاضر به بازی نشد، در حال حاضر با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد و امیدوار است با هدایت میثاقیان بتواند شرایط خود را سر و سامان دهد.

البته میثاقیان به دلیل عمل جراحی قلب در بیمارستان بستری شده و مشخص نیست که بتواند روی نیمکت حضور داشته باشند.

در طرف مقابل ذوب آهن پس از بازی پرماجرای هفته چهارم برابر پیکان که حواشی زیادی در برداشت و با شکست این تیم به پایان رسید، امیدوار است با هدایت تارتار بتواند از روند سینوسی خود خارج شود و طی هفته‌های پیش رو روند کم نوسان تری را تجربه کند.

 

صنعت نفت آبادان – گل گهر سیرجان

صنعت نفت که در مسابقه گذشته خود با پیروزی خارج از خانه برابر نساجی مازندران سرانجام در لیگ بیست و یکم امتیاز گرفت، این هفته آزمون سختی دارد و باید به مصاف تیم آماده قلعه نویی برود. گل گهر سیرجان با ۸ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر ایستاده و هفته گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل شهرخودرو با تساوی یک بر یک متوقف شد که بانیاما، مهاجم جدید و گابنی گل گهر در این بازی موفق شد گلزنی کند.

یونس شاکری، مهاجم ثابت گل گهر که در بازی با پرسپولیس دچار پارگی رباط صلیبی شد، ادامه مسابقات فصل جاری لیگ برتر را از دست داد. صنعت نفت آبادان نیز به دلیل مصدومیت محمود مطلق زاده را همچنان در اختیار ندارد.

پیکان – فجر شهید سپاسی

پیکان پس از ۲ پیروزی امیدبخش برابر تیم‌های ذوب آهن و تراکتور اکنون با ۱۰ امتیاز و به دلیل تعداد کارت‌های زرد و قرمز بیشتر نسبت به استقلال در رده دوم قرار دارد.

پیکان برای تداوم روند موفق خود باید این هفته از فجر شهید سپاسی میزبانی کند که از بای‌های قبلی ۲ شکست، یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده است.

مس رفسنجان – پرسپولیس

پرسپولیس که در ۲ هفته گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده، برای جلوگیری از افزایش اختلافش با صدر جدول باید میزبانش را شکست دهد.

مس رفسنجان نیز با تنها یک امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. البته شاگردان محمد ربیعی علاوه بر ۲ باخت و یک تساوی، در دیدار با پدیده مشهد به دلیل عدم حضور تیم حریف در بازی، برنده هستند، اما هنوز ۳ امتیاز این دیدار به طور رسمی به حساب نارنجی پوشان واریز نشده است.

فولاد – هوادار

نیمکت فولاد پس از چند هفته کسب نتایج ضعیف با ویسی، دستخوش تغییر شد و جواد نکونام برای دومین بار به این شهر بازگشت تا هدایت خوزستانی‌ها در لیگ بیست و یکم را برعهده بگیرد.

پنجره نقل و انتقالاتی فولاد نیز با پرداخت بدهی‌های این تیم باز شد و این باشگاه حمید بوحمدان و سید ساسان حسینی را هم به خدمت گرفت تا برای ادامه لیگ تقویت شود.

در آن سو هوادار که نخستین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، تحت هدایت غلامرضا عنایتی ۳ بار شکست خورده و تنها یک پیروزی به دست آورده است. با این حال تیم نوپای هوادار امیدوار است با کمک بازیکنان باتجربه‌ای مانند مهرداد بشاگردی و محمد قاضی از بحران خارج شود.

سپاهان – تراکتور

بدون شک حساس‌ترین بازی هفته پنجم تقابل تیم‌های سپاهان و تراکتور در اصفهان است. هر چند تراکتور به دلیل مشکلات زیادی که داشته و دارد، دیگر مانند گذشته در قامت یک مدعی نیست، اما سرخ‌های تبریز که نخستین بار با هدایت سولدو روانه میدان می‌شوند، امیدوارند از حریف مدعی خود امتیاز بگیرند.

شاگردان محرم نوید کیا با کسب ۳ پیروزی و یک باخت در فصل جدید، با ۹ امتیاز پس از استقلال و پیکان در رده سوم قرار دارند.

استقلال – نساجی مازندران

استقلال که با فرهاد مجیدی روز‌های خوبی را سپری می‌کند و با ۱۰ امتیاز صدرنشین لیگ است، برای تداوم صدرنشینی خود باید به مصاف نساجی برود که با ۴ امتیاز در رده دهم جدول ایستاده است.

استقلال برای این دیدار هیچ محروم و مصدومی ندارد و وریا غفوری و سیاوش یزدانی با صلاحدید مجیدی می‌توانند در ترکیب آبی‌ها به میدان بروند.

با این حال نساجی مازندران علاوه بر این که نمی‌تواند به دلیل محرومیت از حضور ساکت الهامی، سرمربی خود روی نیمکت بهره ببرد، مسعود شجاعی و محمد قربانی را به دلیل دریافت کارت قرمز برابر صنعت نفت در اختیار ندارد. رضا جعفری و حسین زامهران هم به دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسد تا نساجی با ۴ بازیکن غایب به مصاف صدرنشین لیگ برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.