تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 13:38
کد خبر : 33587

رئیسی: صندوق‌های قرض‌الحسنه، مصداق عمل خیر و کمک مومنانه به همنوعان است

رئیسی: صندوق‌های قرض‌الحسنه، مصداق عمل خیر و کمک مومنانه به همنوعان است

رئیس جمهور خطاب به مدیران صندوق‌های قرض‌الحسنه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، صندوق‌های قرض‌الحسنه با افزایش و توسعه خدمات، نقش فعال‌تر و موثرتری در کمک به حل مشکلات ایفا کنند.

به گزارش تیتر داغ؛ در دیدار اعضای هیات امنای صندوق‌های قرض‌الحسنه و معتمدین بازار با رئیس جمهور مهم‌ترین مسائل، مشکلات و راهکارهای ایفای نقش این صندوق‌ها در کمک به دولت و کاهش مشکلات مردم بررسی شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این دیدار که پیش از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه قرض‌الحسنه ریشه در اعتقاد و باورهای مردم دارد، تاکید کرد: امروز صندوق‌های قرض‌الحسنه با برخورداری از اعتماد مردم، مصداق عمل خیر و کمک مومنانه به همنوعان شناخته می‌شود.

رئیس جمهور با قدردانی از خدمات صندوق‌های قرض‌الحسنه و تلاش‌های خالصانه و ارزشمند مدیران این صندوق‌ها افزود: صندوق‌های قرض‌الحسنه علاوه بر خدمات‌رسانی به قشرهای ضعیف و نیازمند، کمک دولت نیز محسوب می‌شوند و دولت نیز از این صندوق‌ها حمایت می‌کند.

رئیسی اجرای دستورالعمل‌های شورای پول و اعتبار را برای حفظ سلامت عملکرد صندوق‌ها و برقراری انضباط مالی ضروری دانست و تاکید کرد: باید با بهره‌گیری از مشورت‌های اعضای امنای صندوق‌ها مراقبت شود نام درخشان این صندوق‌ها و خدمات آنها آسیب نبیند و برای نظارت نیز از چهره‌های خوش‌نام و دلسوز مجموعه قرض‌الحسنه‌ها استفاده شود.

رئیس جمهور خطاب به مدیران صندوق‌های قرض‌الحسنه نیز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، صندوق‌های قرض‌الحسنه با افزایش و توسعه خدمات، نقش فعال‌تر و موثرتری در کمک به حل مشکلات ایفا کنند.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.