تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 11:24
کد خبر : 105868

راهنمای خرید لپ تاپ استوک با گارانتی معتبر | گیزموبازار

راهنمای خرید لپ تاپ استوک با گارانتی معتبر | گیزموبازار

لپ تاپ استوک چیست و چه انواعی دارد؟ لپ ‌تاپ استوک Stok Laptop  یا لپ ‌تاپ دست دوم ، دستگاه‌های کامپیوتری هستند که قبلاً توسط یک فرد یا سازمان خریداری شده و استفاده شده‌اند و سپس به بازار دوباره عرضه می‌شوند. این لپ ‌تاپ ها معمولاً از مشتریانی خریداری می‌شوند که نیاز به به‌روزرسانی تجهیزات خود

لپ تاپ استوک چیست و چه انواعی دارد؟

لپ ‌تاپ استوک Stok Laptop  یا لپ ‌تاپ دست دوم ، دستگاه‌های کامپیوتری هستند که قبلاً توسط یک فرد یا سازمان خریداری شده و استفاده شده‌اند و سپس به بازار دوباره عرضه می‌شوند. این لپ ‌تاپ ها معمولاً از مشتریانی خریداری می‌شوند که نیاز به به‌روزرسانی تجهیزات خود دارند و لپ ‌تاپ های قدیمی‌تر خود را فروخته یا تعویض می‌کنند.

خرید لپ تاپ یکی از کار‌های دشواری است که اگر در آن تخصص نداشته باشید، مطمئناً سردرگم و گیج خواهید شد. امروزه به دلیل افزایش چشمگیر قیمت لپ تاپ‌های برند، اغلب مردم ترجیح می‌دهند به سراغ لپ تاپ استوک بروند. خرید لپ تاپ استوک از نظر برخی از کاربران اشتباه است. این موضوع باعث شده تا سایر کاربران نسبت به خرید این محصول بدبین شوند. اگر قصد خرید لپ تاپ ارزان قیمت و با کیفیت را دارید، توصیه می‌کنیم به سراغ لپ تاپ‌های استوک بروید. ممکن است بپرسید که لپتاپ استوک چیست و چه انواعی دارد؟ این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا با این نوع لپ تاپ و انواع آشنا شوید.

لپ تاپ استوک چیست؟

لپ تاپ استوک این سؤال یکی از سؤالات رایجی است که معمولاً برای خریداران پیش می‌آید. اکثر کسانی که قصد خرید لپتاپ را دارند، اسم لپ تاپ استوک را شنیده‌اند؛ اما ممکن است با مفهوم آن آشنا نباشند. کلمه استوک در زبان انگلیسی به معنا انبار شده می‌باشد؛ از این رو به لپ تاپ‌هایی که به دلایل مختلف از جمله توقف تولید، در انبار نگهداری می‌شوند استوک می‌گویند.

معمولاً فروشگاه‌های اروپایی به مشتریان خود این امکان را می‌دهند که محصول را در مدت زمان معینی تست کنند و در صورت نارضایتی آن را تحویل دهند. به دسته‌ای از لپ تاپ‌ها که مورد پسند مشتری نبوده و بازگشت خورده، لپ تاپ استوک نیز می‌گویند. این لپ تاپ‌ها بسته‌بندی نو و آکبند ندارند؛ به همین دلیل به لپ تاپ دسته دوم یا استوک معروف هستند.

با توجه به اینکه این لپ تاپ‌ها توسط مشتری‌های اروپایی خریداری نمی‌شوند، به کشور‌های خاورمیانه ارسال می‌شوند. این محصولات در ایران تحت عنوان لپ تاپ استوک به فروش می‌رسند.

انواع لپ تاپ دست دوم

امروزه انواع زیادی از لپ‌ها در سایز و وزن‌ها مختلف ارائه می‌شود. به همین دلیل انواع مختلفی از لپ تاپ استوک نیز می‌تواند در بازار موجود باشد. لپ تاپ استوک از نظر کاربرد و عملکرد انواع مختلفی دارد که هر کدام با توجه به قابلیت‌هایی که دارند، توسط افراد مختلف انتخاب می‌شوند.

انواع لپ تاپ استوک بر اساس کاربرد عبارتند از:

  • لپ تاپ استوک ارزان
  • لپ تاپ استوک دانشجویی
  • لپ تاپ استوک حرفه‌ای
  • لپ تاپ استوک گیمینگ
  • لپ تاپ استوک خانگی
  • و…

لپ تاپ‌های استوک دانشجویی به دلیل برخورداری از سخت‌افزار‌های معمولی قیمت بسیار خوبی دارند. در مقابل لپ تاپ استوک گیمینگ یا حرفه‌ای به دلیل سخت افزار قدرتمندی که دارند، بسیار کاربردی هستند و کمی گران قیمت می‌باشند. این نوع محصول بیشتر برای کار‌های مهندسی و اجرای بازی‌های سنگین مناسب هستند.

لپ تاپ استوک لنوو

کمپانی لنوو یکی از بهترین و شناخته‌ترین برند‌های دنیا است. این شرکت که در کشور هنگ کنگ واقع شده، بهترین و پرفروش‌ترین محصولات دیجیتال را ارائه می‌دهد. لپ تاپ‌های استوک لنوو، معمولاً کیفیت بسیار خوبی دارند. به علاوه این محصولات، عمر بسیار بالایی داشته و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند؛ از این رو لپ تاپ استوک لنوو طرفداران زیادی پیدا کرده است.

لپ تاپ استوک ایسوس

لپ تاپ استوک ایسوس، یکی از پرطرفدارترین محصولات ایسوس به حساب می‌آید. این شرکت در طول سال‌هایی که فعالیت کرده، با ارائه محصولات فوق‌العاده قدرتمند و با کیفیت، به محبوبیت بالایی بین کاربران دست یافته است. محصولات ایسوس به معنا واقعی، با کیفیت بوده و از قیمت نسبتاً مناسبی برخوردار هستند. این موضوع باعث شده تا کاربران به این برند اعتماد کنند و برای خرید لپ تاپ استوک ایسوس اقدام نمایند. در حال حاضر لپ تاپ استوک ایسوس، بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ ارزان قیمت می‌باشد.

لپ تاپ استوک گیمینگ

ارائه بازی‌های کامپیوتری جذاب و هیجان‌انگیز باعث شده تا برخی از کاربران اقدام به خرید لپ تاپ گیمینگ نمایند. لپ تاپ گیمینگ استوک، بهترین گزینه برای اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا است. این نوع لپ تاپ دارای کارت گرافیک حرفه‌ای و پردازند‌های بسیار قدرتمند است؛ به همین دلیل می‌تواند از پس این نوع بازی‌ها بر بیاید. البته لپ تاپ گیمینگ، تنها برای گیم و بازی ساخته نشده است. از این لپ تاپ می‌توانید برای امور حرفه‌ای و سنگین مهندسی نیز استفاده کنید. برای مثال طراحان و مهندسین معماری برای اجرای پروژه‌های سنگین خود از لپ تاپ گیمینگ استوک استفاده می‌کنند؛ چرا که علاوه قدرت بالا از قیمت مناسبی‌تری نیز برخوردار می‌باشد.

قیمت لپ تاپ استوک

قیمت لپ تاپ دست دوم به دلیل ویژگی‌هایی که دارد کمی ارزان‌تر از سایر لپ تاپ‌های موجود در بازار است؛ اما به طور کلی قیمت آن را گرید، نوع سخت‌افزار به کار رفته در محصول و برند تعیین می‌کند. هر چه پردازنده لپ تاپ قوی‌تر باشد، به طبع قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. از مهم‌ترین عوامل تأثیر‌گذار در قیمت لپ تاپ استوک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع پردازنده
  • کارت گرافیک
  • نوع حافظه
  • نمایشگر
  • و…

با توجه به اینکه این قطعات از نظر کیفیت و عملکرد با یکدیگر متفاوت هستند وجود هر کدام از آن‌ها در دستگاه، می‌تواند تأثیر بسزایی روی قیمت بگذارد.

یکی از عوامل تأثیر‌گذار و مهم در قیمت لپ تاپ استوک، گرید‌بندی آن است. در ادامه به معرفی این موضوع خواهیم پرداخت.

گرید‌بندی لپ تاپ استوک چگونه است؟

بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که لپتاپ استوک غیر قابل استفاده هستند و مدت زیادی توسط فرد دیگری استفاده شده‌اند. اما این تصور کاملاً نادرست است. این محصولات تفاوت زیادی با محصولات دست دوم و کارکرده دارند. لپ تاپ‌های استوک از نظر کیفیت به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • لپ تاپ استوک گریدA
  • لپ تاپ استوک گریدB

لپ تاپ استوک گرید A

این نوع لپ تاپ استوک، تقریباً شبیه لپ تاپ آکبند و نو است. این نوع از محصولات بسیار کم و حداکثر۶ ماه استفاده شده‌اند و یک محصول کم کارکرد به حساب می‌آیند. همچنین به لپ تاپ‌هایی که مدت زیادی در انبار نگهداری شده و به دلیل تولید محصول جدید، به فروش نرسیده‌اند هم لپ تاپ گریدA نیز می‌گویند. با این وجود این لپ تاپ­ها از نظر ظاهر و عملکرد، یک محصول کاملاً نو و سالم محسوب می‌شوند؛ به همین دلیل قیمت این محصول در مقایسه با گریدB، کمی بالاتر است.

لپ تاپ استوک گرید B

لپ تاپ گرید B لپ تاپ‌ها سالمی هستند که به دلیل عیب ظاهری مانند خط و خش، به فروش نرسیده‌اند. قیمت لپ تاپ گریدB نسبت به استوک رده A کمی ارزان‌تر است. تفاوت بین این دو لپ تاپ تنها وجود خط و خشی که است که روی بدنه لپ تاپ ایجاد شده است.

اگر به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند و ارزان قیمت هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ لپ تاپ‌های استوک بروید. این محصولات تفاوت چندانی با لپ ‌تاپ نو ندارند و تنها به دلیل نداشتن بسته‌بندی مناسب، با قیمت پایین به فروش می‌رسند. اگر سؤال یا ابهامی در این رابطه دارید خوشحال می‌شویم که سؤالات شما را در بخش نظرات پاسخ دهیم.

فروشگاه گیزموبازار ، شما می‌توانید به راحتی لپ تاپ‌های استوک با کیفیت بالا را با قیمت‌های مناسب تهیه کنید. اگر به دنبال یک لپ تاپ اپن باکس یا لپ تاپ دست دوم با عملکرد برتر هستید، گزینه‌های مناسبی در اختیار شما قرار داده شده است.
لپ تاپ اپن باکس با قیمت مناسب: لپ تاپ‌های اپن باکس دست دوم از کیفیت بالایی برخوردارند و برای افراد با بودجه محدود مناسب هستند. این دستگاه‌ها با دقت بالا مورد بررسی و تست قرار گرفته و به شما امکان خرید با اطمینان را فراهم می‌کنند.
لپ تاپ دست دوم با ضمانت: لپ تاپ‌های دست دوم در گیزموبازار با ضمانت ارائه می‌شوند تا از عملکرد صحیح آنها اطمینان حاصل شود. شما می‌توانید با اعتماد به نتیجه خرید، لپ تاپ دست دوم با کیفیت را تهیه کنید.
اگر به دنبال یک لپ تاپ با کیفیت و قیمت مناسب هستید، به سایت و اینستاگرام سر بزنید و از تخفیفات ویژه ما برای لپ تاپ‌های اپن باکس و دست دوم بهره‌مند شوید. دیگر نیازی به هزینه زیاد برای یک لپ تاپ جدید ندارید، چون ما لپ تاپ‌های با کیفیت را با قیمتی دسترسی‌پذیر برای شما فراهم کرده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.