تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اسفند 1401 - 6:28
کد خبر : 95421

راهنمای خرید گیم باکس اندروید

راهنمای خرید گیم باکس اندروید

به گزارش خبرگزاری آفتاب نیوز گیم باکس اندروید در حقیقت یک دستگاه و کنسول بازی است که می تواند قابلیت زیادی را به تلویزیون قدیمی و تلویزیون های معمولی غیر هوشمند اضافه کند و آنها را به تلویزیون های با بعضی از خاصیت های هوشمند و اندرویدی تبدیل کند با استفاده از وصل کردن این

به گزارش خبرگزاری آفتاب نیوز گیم باکس اندروید در حقیقت یک دستگاه و کنسول بازی است که می تواند قابلیت زیادی را به تلویزیون قدیمی و تلویزیون های معمولی غیر هوشمند اضافه کند و آنها را به تلویزیون های با بعضی از خاصیت های هوشمند و اندرویدی تبدیل کند با استفاده از وصل کردن این کجت به انواع نمایشگرها آنها را تبدیل به پخش کننده انواع ویدیوهای مختلف، برنامه های اندرویدی اتصال آنها به نت و انواع شبکه های تلویزیونی و غیره تبدیل کرد. بنابر این این گجت برای افرادی که بخاطر قیمت بالای تلویزیونهای هوشمند قادر به خرید این تلویزیون ها نیستند این دستگاه گزینه بسیار خوبی است که می تواند تا حد زیادی نیاز آنها به تلویزیون هوشمند را برطرف کند.

بعضی از برندهای معتبر گیم باکس اندروید

شرکت های زیادی وجود دارند که می توانیم از برند معتبر آنها اقدام به خرید گیم باکس اندروید بکنیم تعداد زیاد این شرکت ها نشانده میزان علاقه مندای به بازی های دیجیتالی و میزان امکاناتی است که این دستگاه ها با توجه به قیمتشان در اختیار کاربران خود قرار می دهند البته دستگاه های دیگری هم در بازار وجود دارند که ضمن حجم کم دارای محبوبیت وکارایی زیادی هستند از جمله می توان از کنسول بازی پرتابل نینتندوو بعضی دستگاه های دیگر نام برد. اگر اجازه دهید ما بعضی از این برندها را خدمت شما معرفی می کنیم. ترتیب قرار گیری آنها نشانده اهمیت یا کفیت یک برند بر برند دیگر نیست

گیم باکس اندروید شیائومی

گیم باکس اندروید تسکو

گیم باکس اندروید جی پلاس

گیم باکس اندروید نت باکس

گیم باکس اندروید سامسونگ

گیم باکس اندروید اپل

گیم باکس اندروید فیلیمو

چه استفاده ایی می توانیم از گیم باکس اندروید بکنیم؟

برای بازی کردن:

مهمترین عاملی که باعث محبوبیت و خرید باکس اندروید توسط علاقه مندان به این کنسول بازی می شود همین امکان بازی کردن با این دستگاه کم قیمت و پر استفاده است با این دستگاه می توانیم از تمامی بازی های موبایلی که فرمت اندروید دارند استفاده کنیم و مدت زمان زیادی را با بازی های باکیفیت اندرویدی سرگرم بشویم و با دوستان و نزدیکان این بازی ها را انجام دهیم.

 

نصب و استفاده از برنامه های اندروید:

ما با خرید یک دستگاه از کنسول گیم باکس اندروید می توانیم هر برنامه اندرویدی را نصب و از خاصیت های آن برنامه با استفاده از این کنسول لستفاده کنیم مانند انواع اپلیکیشن ها و یا درگاه های پرداخت و غیره و اجرای بسیاری از برنامه های متنی مانند ورد، پی دی اف استفاده کنیم.

شما هر کالا و وسیله ایی که می خواهید بخرید در ابتدا به امکانات و توانایی آن وسیله باید آگاهی پیدا کنید و با توجه به نیازتان دستگاهی را خریداری کنید که بتواند جوابگو و برطرف کنند آن نیاز باشد حالا ببینیم یک گیم باکس اندروید چه  مکاناتی می تواند داشته باشد.

راهنمای خرید گیم باکس اندروید

امگانات گیم باکس اندروید:

پردازنده مرکزی

این قطعه مهمترین قطعه گیم باکس اندروید است تمام کارها و عملکرد گیم باکس با عملکرد و پردازش این قطعه در ارتباط است. بنابر این نوع، سرعت و کیفیت کار این قطعه و همچنین میزان تکنولوژی پیشرفته و جدید که در آن بکار گرفته شده در عملکرد کلی این گجت تاثیر مستقیمی دارد. نوع، مدل و تعداد هسته واقعی این قطعه مانند سایر دستگاه های دیجیتالی دیگر همانند موبایل، تبلت، ایکس باک، پلی استیشن و یا هر دستگاه الکترونیکی دیگر باید با حساسیت زیاد در نظر گرفته شود زیرا تاثیر زیادی بر استفاده بهتر از این دستگاه خواهد داشت.

درگاه های و پورت های یو اس پی

این در گاه ها یک سری از اتصالات و تراشه های اختصاصی می باشند که وظیفه ایجاد ارتباط بین نرم افزار و سخت افزار را به عهده دارند. و دستورات و داده ها را به هاب میزبان یعنی گذرگاه یو اس بی می فرستد اتصال کننده ها با درگاه های یو اس بی از هاب خارج می شوند این هاب در حقیقیت همان سیمی است که ممکن است به هاب دیگری هم وصل شود این کابل یو اس بی دارای چهار سیم است که دو عدد از این سیمها وظیفه تامین انرژی یواس بی را دارند و دو سیم باقی مانده در کابل یو اس بی هم برای انتقال داده ها و اطلاعات از درگاه میزبان به دستگاه های دیگر را دارند. البته این یو اس بی ها دارای دو نوع یو اس بی ۲ و یو اس بی ۳ است در موقع خرید باید توجه کرد که علاوه بر چند درگاه یو اس بی ۲ دستگاه حتما باید یو اس بی ۳ هم داشته باشد زیرا نوع ۳ دارای تکنولوژی بالاتر، بروزتر و سرعت بالاتری است.

راهنمای خرید گیم باکس اندروید

سیستم عامل

نمایشگر ویدیویی

سیم کارت خوربودن

بلوتوث

اتصالات شبکه

فروش گاه های زیادی هستند که انواع دستگاه های بازی ها و از جمله بازی های دیجیتالی و یا آنلاین را عرضه می کنند و ما می توانیم این دستگاه ها و کنسول ها را از آنها خریداری کنیم از جمله این فروش گاه ها فروشگاه اینترنتی فروشکالا است که شما می توانید با ورود به سایت آنها با آدرس اینترنتی ….. انواع کنسول ها و همچنین بازی های آنها را خریداری کنید و اوقات فراغت خوبی را بهمراه خانواده و آشنایان یا همبازی های اینترنتی بگذرانید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.