تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 9:21
کد خبر : 17446

راهپمایی ۲۲ بهمن با توجه به شرایط کرونا حرکت خودرویی و موتوری می باشد

راهپمایی ۲۲ بهمن با توجه به شرایط کرونا حرکت خودرویی و موتوری می باشد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: امسال در روز ۲۲ بهمن با توجه به شرایط کرونا و برنامه های پیش بینی شده که شامل حرکت خودرویی و موتوری می باشد، وظیفه پلیس در این خصوص سنگین تر می باشد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران، در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال در روز ۲۲ بهمن با توجه به شرایط کرونا و برنامه های پیش بینی شده که شامل حرکت خودرویی و موتوری می باشد، وظیفه پلیس در این خصوص سنگین تر می باشد.
وی افزود: در شهرها و شهرستان های شرق استان تهران با توجه به برگزاری حرکت خودرویی و موتوری، در مسیرهای اعلام شده جهت حرکت خودروها و موتورها تمهیدات ترافیکی ویژه اعمال خواهد شد.
سلیمانی با ذکر این نکته که در شهرستان های شرق استان تهران حرکت خودرویی خواهیم داشت عنوان کرد: قطعا یوم الله ۲۲ بهمن امسال هم با حضور حداکثری هموطنان همراه خواهد بود و از رانندگان محترم تقاضامندیم که مسیرهای جایگزین را برای تردد در صبح یوم الله ۲۲ بهمن انتخاب نمایند.
ریاست پلیس راهور شرق استان تهران این نکته را یادآور شده که در زمان حرکت خودروها و موتورها تقاطع های همسو با این مسیرها نیز به صورت مقطعی بسته خواهد ماند و پس از اتمام زمان رژه خودروها مسیرها باز خواهند شد و در زمان برگزاری این مراسم حضور یدک کش، آمبولانس و آتش نشانی جهت جلوگیری از خطرهای احتمالی پیش بینی شده است.
سرهنگ سلیمانی درباره محدودیت های کرونایی در شرق استان تهران هم گفت: پلیس از روز اول با تمام قوا، تمامی مصوبات ستاد ملی کرونا هم داخل شهرها و خارج از شهرها اجرایی نمود و از شهروندان محترم خواهشمندیم با توجه به رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد کرونا، رفت و آمد های خود را کنترل کنند تا خدای ناکرده جریمه ای برایشان صادر نگردد.
ریاست پلیس راهور شرق استان تهران در پایان با تشکر از شهروندان در خصوص رعایت موارد ترافیکی اظهار داشت: در بحث ارتقای فرهنگ ترافیک همه شهروندان می توانند دخیل باشند و پلیس در اجرای قانون می تواند بازدارنده باشد اما یک شهروند و یک راننده، با فرهنگ بالای خود می تواند، تاثیرات بیشتری در معضلات ترافیکی داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.