تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1398 - 5:17
کد خبر : 4476

راه‌اندازی سامانه‌ یکپارچه مدیریت آموزشی در ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی

راه‌اندازی سامانه‌ یکپارچه مدیریت آموزشی در ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی

معاون اجرایی واحد معاونت آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه سامانه‌ هم‌آوا در ۳ دانشگاه به صورت پایلوت اجرا شده، گفت: این سامانه تا پایان دی‌ماه در حدود ۲۰ دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش تیتر داغ؛ دکتر امیر احمد اخوان معاون اجرایی واحد معاونت آموزشی وزارت بهداشت از سامانه‌ یکپارچه مدیریت آموزشی با عنوان پیشخوان ارائه‌ی خدمت واحد معاونت آموزشی یاد کرد .

وی در ادامه در خصوص زمان راه‌اندازی این سامانه در دانشگاه ها اظهار کرد: امیدوار هستیم تا نیمه‌ی اول دیماه سال جاری امکان استفاده‌ی همه‌ی کاربران از این سامانه فراهم شود.

دکتر اخوان یادآور شد: سامانه‌ مذکور آماده است و مراحل پایانی تطابق اطلاعات را پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: این سامانه دارای قابلیت فیلتر کردن است و تمام اطلاعات مورد نیاز به تفکیک مناطق آمایشی، دانشگاه و … از این سامانه قابل دریافت است.

معاون اجرایی واحد معاونت آموزشی وزارت بهداشت در ادامه اظهار کرد: از دیگر سامانه‌های واحد معاونت آموزشی، سامانه‌ انصراف و محرومیت از تحصیل می‌باشد که ارتباط با خزانه‌ کل را به صورت آنلاین میسر می‌کند. سامانه‌های ارائه شده‌ دیگر در این معاونت، سامانه‌ خدمات الکترونیک و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر، سرویس استعلام کاندیدای مجلس شورای اسلامی، سامانه‌ اشتراک‌گذاری تجربه ‌ارزشمند در دانشگاه‌های علوم پزشکی، راهنمای تبادل اطلاعات مرکز هیئت علمی وزارت بهداشت، سامانه‌های اعتبار بخشی دوره دندان پزشکی، رشته‌های علوم پایه و پزشکی؛ بهداشت و تخصصی و سامانه‌ گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر اخوان معاون اجرایی واحد معاونت آموزشی وزارت بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: افراد با مراجعه به سامانه‌ معاونت آموزشی و ورود به خدمات میز الکترونیک به همه‌ سامانه‌های مذکور دسترسی دارند و می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را از این پیشخوان دریافت نمایند.

 

منبع: ایسنا 

 

انتهای متن/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.