تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 5:07
کد خبر : 32886

رفت‌و برگشت‌های بنا سریالی تکراری است/ کشتی قائم به فرد نیست

رفت‌و برگشت‌های بنا سریالی تکراری است/ کشتی قائم به فرد نیست

عضو سابق شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در خصوص استعفای چندباره سرمربی تیم ملی گفت: کشتی قائم به فرد نبوده و رفت و برگشت‌های «محمد بنا» در تیم ملی سریالی تکراری و او نیز جایی نمی‌رود.

به گزارش تیتر داغ؛ «محمد دلیریان» روز چهارشنبه در خصوص استعفا و قهرهای سریالی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: در خصوص استعفای بنا مطالبی را شنیده‌ام ولی در این خصوص زیاد دقیق نیستم. چون پیگیر این موضوع نیستم، نمی‌دانم در فکر آقای بنا چه چیزی می‌گذرد و  چرا اینکارها را مدام انجام می‌دهد یا اینکه خسته شده و یا اختلاف دارد که من اطلاعی ندارم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی۱۹۷۴ یادآور شد: طبیعتا کشتی‌گیران تمرینات خود را با توجه به تجربه و حضور چند ساله در تیم ملی پیگیری می‌کنند. با توجه به نزدیکی مسابقات جهانی این موضوع صد درصد از نظر روحی روی تیم اثرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: بعید می‌دانم وی از تیم ملی منفک شود و همانند دفعات گذشته که استعفا داده به تیم ملی باز خواهدگشت. بنا سابقه زیادی در استعفا دارد و بار اول و دومش در این خصوص نیست.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تغییرات در این برهه هیچ مشکلی را برای تیم ایجاد نمی‌کند بلکه برنامه‌ها از قبل تدوین شده است. اردوهای تیم ملی از ۲۲ خرداد آغاز و نهایت یک هفته تا ۱۰ روز آینده با وساطت و پادرمیانی او را به تیم ملی بازمی‌گردانند.

پیشکسوت کشتی فرنگی بیان کرد: با توجه به تعریف و تمجیدهایش از فدراسیون و حمایت فدراسیون از وی بعید است که مشکلی وجود داشته باشد. فکر می‌کنم بیشتر موضوع بنا شخصی باشد. با استعفای بنا به طور قطع نفرات زیادی هستند تا هدایت کادرفنی تیم ملی را برعهده بگیرند. بنظرم با توجه به انحصاری کردن کشتی، کسی در این مدت پایش را جلو نمی‌گذاشت.

«محمدبنا» طی سال‌ها فعالیت خود در تیم ملی کشتی فرنگی، بارها به دلایل مختلف از سرمربیگری تیم ملی به یکباره کنار کشیده و باید دید آیا این بار برای همیشه قید تیم ملی را زده یا دوباره به اردو بازخواهشت گشت.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.