تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1399 - 5:18
کد خبر : 16915

رقابت آسان بالا نشینان جدول/ پیکان در جستجوی راه صعود به پلی آف لیگ برتر والیبال

رقابت آسان بالا نشینان جدول/ پیکان در جستجوی راه صعود به پلی آف لیگ برتر والیبال

رقابت‌های هفته بیست و چهارم از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۶ دیدار در خانه والیبال و سالن فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد.

شهداب یزد – آذرباتری ارومیه

تیم والیبال شهداب یزد در حالی به مصاف تیم آذرباتری ارومیه خواهد رفت که در دیدار قبلی خود با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم سپاهان شد و نتوانست خود را به رده سوم جدول برساند. شاگردان محمد عمده غیاثی در این بازی به دنبال پیروزی و بازگشت به جمع ۴ تیم برتر جدول هستند. شهدابی‌ها امروز کار راحتی برابر آذرباتری ارومیه ندارند و باید برای پیروزی از تمام توانایی‌های خود استفاده کنند.

تیم آذرباتری ارومیه نیز بعد از تغییرات در کادرفنی خود بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است. البته چالش جدید فرهاد نفرزاده سرمربی این تیم مصدومیت بازیکنان کلیدی آذرباتری است. این تیم بازیکنان جوان خوبی دارد و می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. آذرباتری ارومیه برای فرار از قعر جدول امروز باید مقابل شهداب یزد به پیروزی برسد.

فولاد سیرجان – راه یاب ملل کردستان

تیم فولاد سیرجان با هدایت محمد رضا تندروان که شگفتی ساز این دوره از رقابت‌ها است با پیروزی‌های متعدد راه خود برای قهرمانی در این فصل را هموار می‌کند. شاگردان تندروان در بازی قبلی خود موفق شدند تیم شهرداری ورامین را ۳ بر صفر شکست دهند و به رده چهارم جدول برسند. در مقابل راه یاب ملل کردستان تیم پر تلاشی است و آرش صادقیانی از بازیکنان جوان تیم بسیار خوبی ساخته است. این تیم می‌تواند فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. شاگردان صادقیانی در بازی قبلی ۳ بر صفر مغلوب خاتم اردکان شدند.

پیکان تهران – سپاهان اصفهان

تیم پیکان تهران امروز در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که برای صعود به پلی آف محکوم به برد است. تیم والیبال پیکان تهران با هدایت مرتضی عهدی در بازی قبلی ۳ بر صفر تیم آذر باتری ارومیه را شکست داد تا امیدوار به صعود به مرحله پلی آف بماند، اما همه چیز به بازی امروز پیکان برابر سپاهان بستگی دارد. در مقابل تیم والیبال سپاهان اصفهان که صدر نشین لیگ والیبال است درصدد حفظ صدر جدول است. در واقع شاگردان محمدی راد امروز هم برای پیروزی به میدان خواهند رفت و نباید حریف را دست کم بگیرند. تیم والیبال سپاهان در بازی قبلی موفق شد ۳ بر یک تیم شهداب یزد را از پیش رو بردارد.

قرعه استراحت در هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال مردان، به نام تیم‌های شهرداری ارومیه و سایپا تهران خورده است.

برنامه کامل هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان:

  • ساعت ۱۱ – خانه والیبال/ شهداب یزد – آذرباتری ارومیه
  • ساعت ۱۱ – سالن فدراسیون/ شهرداری قزوین – هورسان رامسر
  • ساعت ۱۴ – خانه والیبال/ راه‌یاب ملل کردستان – فولاد سیرجان
  • ساعت ۱۴ – سالن فدراسیون/ شهرداری ورامین – خاتم اردکان
  • ساعت ۱۷ – خانه والیبال/ لبنیات هراز آمل – شهرداری گنبد
  • ساعت ۱۷ – سالن فدراسیون/ پیکان تهران – فولاد مبارکه سپاهان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.