تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1401 - 5:46
کد خبر : 94325

رقابت «داغ» چند تیم هاکی روی «یخ»/ رونمایی از بهترین‌های لیگ دوم

رقابت «داغ» چند تیم هاکی روی «یخ»/ رونمایی از بهترین‌های لیگ دوم

دومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ ایران روز شنبه با برگزاری دیدار پایانی بخش آقایان به پایان خواهد رسید اما مسابقات بانوان تا روز ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش تیتر داغ؛  هاکی روی یخ ایران پس از پشت سر گذاشتن مسابقات کشورهای اسلامی به میزبانی تاتارستان که با کسب دو عنوان نایب قهرمانی برای تیم های آقایان و بانوان همراه بود، حالا به دیدارهای پایانی دومین دوره لیگ برتر خود نزدیک می شود.

دومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ که از ابتدای بهمن سالجاری با حضور ۴ تیم در بخش آقایان و حضور ۵ تیم در بخش بانوان در پیست یخ ایران مال آغاز شده بود، دیدارهای پایانی خود را پشت سر می گذارد تا تیم های ملی این رشته در بخش جوانان و بزرگسالان مهیای حضور در مسابقات جهانی شوند.

رقابت «داغ» چند تیم هاکی روی «یخ»/ رونمایی از بهترین‌های لیگ دوم
تمرین تیم ملی هاکی روی یخ ایران

در آخرین دیدار این فصل لیگ برتر هاکی روی یخ در بخش آقایان روز شنبه ۲۹ بهمن تیم های رادین تایر و ام دات آر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در شرایطی برگزار خواهد شد که تیم رادین قهرمانی خود در بخش آقایان را قطعی کرده اما رقیبش برای کسب جایگاه دومی تلاش خواهد کرد.

در جدول رده بندی تیم رادین تایر با کسب ۱۴ امتیاز از پنج بازی قهرمانی خود را در این فصل مسجل کرده است و تیمهای آیس باکس با ۱۰ و ام دات آر با ۹ امتیاز به ترتیب در ردههای دوم و سوم جای دارند.

ام دات آر برای کسب عنوان نایب قهرمانی محکوم به کسب امتیاز در این بازی است و در صورت تساوی هم به رده دوم جدول راه خواهد یافت و در صورت باخت مقابل رادین تایر این تیم آیس باکس است که نایب قهرمان این فصل خواهد شد.

این بازی همچنین تلاش کیهانفر از رادین تایر و قربانی و شیخ جعفری از ام دات آر برای کسب عنوان بهترین بازیکن این فصل خواهد بود . تا این لحظه کیهانفر با ۱۸، قربانی با ۱۶ و شیخ جعفری با ۱۵ امتیاز به ترتیب در ردههای اول تا سوم امتیاز آورترین بازیکنان لیگ قرار دارند.

رقابت «داغ» چند تیم هاکی روی «یخ»/ رونمایی از بهترین‌های لیگ دوم

اما در بخش بانوان و تا پایان هفته چهاردهم این رقابتها فاطمه اسماعیلی از تیم آیس باکس با کسب ۲۹ امتیاز در رده نخست امتیاز آورترین بازیکنان این فصل قرار دارد. الهام مدیر دهقان هم تیمی اسماعیلی با ۲۳ امتیاز در رده دوم جای گرفته و حدیثه پورهاشمی از تیم ام دات آر (M.R ) با ۲۱ امتیاز سوم است.

رقابت بانوان با حضور ۵ تیم برگزار شد که تا این هفته از رقابتها تیم ام دات آر (M.R ) با کسب ۱۵ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های آیس باکس با ۱۳ و فرمانیه با ۸ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای دارند. تیم‌های کمپ ۲۴ با ۶ و تجارت ماندگار بدون امتیاز هم در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

دومین دوره رقابتهای لیگ برتر هاکی روی یخ بانوان و آقایان تا روز ۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت تا تکلیف تیم ها در جدول رده بندی مشخص شود.

بعد از پایان این مسابقات، تیم ملی هاکی روی یخ ایران عازم مسابقات جهانی در بوسنی خواهد شد که اهمیت بالایی برای ماندن ایران در دیویژن ۳B خواهد داشت. در این دوره از مسابقات تیم ملی ایران باید به مصاف تیم های بوسنی، قرقیزستان، هنگ کنک، سنگاپور و مالزی برود.

ملی پوشان ایران سال گذشته نخستین بار در رقابتهای بین المللی این رشته یعنی در رقابتهای دیویژن چهار به روی یخ رفتند و توانستند با کسب عنوان نایب قهرمانی به دیویژن سه صعود کنند.

اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان برای اعزام به این رقابتها در پیست یخ ایرانمال در حال برگزاری است و تا زمان اعزام به این رقابتها یعنی ۶ اسفند ادامه خواهد داشت.

رقابت «داغ» چند تیم هاکی روی «یخ»/ رونمایی از بهترین‌های لیگ دوم

اعضای تیم ملی بزرگسالان کشورمان جهت اعزام به این رقابتها عباتند از :

فرزاد هوشیدری، فرشاد مقدسی، دانیال باقری، امیر حیدری، جلال کیهانفر، آرمان بحری، محمدرضا شیخ جعفری، متین قهار زاده، محسن آقا محمدی، امیر مهدیون، نیما مهربان، مازیار قربانی، امین کره ای، عباس دهقانی، عرشیا غفوری، اویس حسن زاده و علیرضا مهدوی.

کاوه صدقی (سرمربی)، ولادیسلاو لومکین (مربی)، یوری لومکین (مربی)، پرهام طالبیان (پزشک) و علی صحرایی (مسئول تجهیزات).

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.